Crowley Data Poland drugi raz zbadał satysfakcję klientów. Badanie zrealizowała firma ASM–Centrum Badań i Analiz Rynku i objęło ono grupę reprezentatywną 500 klientów sieci Crowley. Aż 80% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć Crowley. Prawie 90% dotychczasowych i nowych klientów twierdzi, że poleciłaby usługi sieci Crowley znajomym.
Ciekawostką jest fakt, że aż 75% klientów korzystało wcześniej z usług innych operatorów. Najistotniejszym powodem zakończenia współpracy była wówczas niezadowalająca jakość usług (27,6%). Pozytywnym zjawiskiem jest także dywersyfikowanie portfela: aż 16,9% badanych deklaruje, że korzysta z usług dwóch operatorów.
Wybór sieci Crowley respondenci najczęściej uzasadniają atrakcyjniejszą ofertą cenową (37,5%), najwyższą jakością usług w czasie testów (31,3%) oraz szybszym terminem realizacji zamówienia (30,2%).
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając fachowość przedstawicieli, pracowników i instalatorów oraz satysfakcjonujący czas instalacji.
Uznali także, iż wszystkie oceniane czynniki, takie jak: wysoka jakość usług, dbałość o klienta, atrakcyjna cena usług, oferta produktowi i renomowana marka są dobrze zarządzane przez firmę Crowley. Wśród czynników, które wpłynęły na zadowolenie klientów z usług sieci Crowley respondenci najczęściej wymieniali mniejszą liczbę awarii (40,5%), jakość obsługi klienta oraz lepszą przepustowość.
Respondenci najczęściej dowiadują się o usługach Crowley Data Poland od przedstawiciela handlowego (34%), znajomych i współpracowników (22%) oraz ze strony internetowej Crowley (17,7%). Strona WWW to jedno z najbardziej cenionych źródeł informacji klientów, ponad 60% z nich czerpie wiedzę właśnie z tego medium. Prawie 70% otrzymuje informacje za pośrednictwem e-maili operatora, natomiast 53% od przedstawiciela handlowego.