Cyfrowy Polsat podał swoje wyniki za II kw. 2011 roku.  CP podał także, że w ostatnich dniach przekroczył liczbę 3.5 mln klientów.
 
 Grupa Kapitałowa Cyfrowego Polsatu prezentuje za II kw. br. wzrost wyników  operacyjnych i bardzo dobre wyniki finansowe, na które wpływ miała zarówno  konsolidacja wyników Grupy Telewizji Polsat od 20 kwietnia br., jak i dynamiczny  rozwój „starej” Grupy Cyfrowego Polsatu. Wzrosła liczba abonentów wszystkich  trzech usług platformy - do 3,47 mln abonentów płatnej cyfrowej telewizji  satelitarnej, 130 tys. użytkowników MVNO (rok wcześniej 89 tys.) i 43 tys. klientów Internetu HSPA+  (rok wcześniej 32 tys.).  98% klientów MVNO to abonenci postpaida. Spółka odnotowała kilkuprocentowy wzrost przychodów i wskaźnika ARPU oraz  utrzymała niski wskaźnik odpływu abonentów (churn) na poziomie 9,1%. Grupa  Telewizji Polsat także pokazała wzrost wyników operacyjnych - udziału w  oglądalności do 21,2% oraz udziału w rynku reklamowym do 23%.
Najważniejsze wydarzenia II kw. 2011 r. w porównaniu do II kw. 2010 r.:
 
 Liczba abonentów DTH wzrosła o 209 tys. rok do roku do 3,47 miliona;
 
 Pozyskania brutto wyniosły 250 tys.;
 
 Przychody wzrosły o 67% do 629 mln zł;
 
 EBITDA wzrosła o 100% do 218 mln zł; 
 
 Marża EBITDA wyniosła 34,6%;
 
 Zysk netto wyniósł 69 mln zł;
 
 Wzrost średniego przychodu na abonenta – ARPU pakietu Familijnego wzrosło o  3,1% do 43,2 zł, a pakietu Mini o 6,4% do 11,6 zł;
 
 Stabilny i niski wskaźnik churn wynoszący 9,1% za 12 ostatnich miesięcy;
 
 Liczba użytkowników usługi telefonii komórkowej wzrosła o 89 tys. do 130 tys.,  spośród których 98% stanowili klienci korzystający z oferty abonamentowej;
 
 Liczba użytkowników usługi dostępu do Internetu wyniosła 43 tys.;
 
 Oglądalność kanałów Grupy Telewizji Polsat wyniosła 21,2% (w tym oglądalność  kanału głównego 17,0%, a kanałów tematycznych 4,2%);
 
 Udział w rynku reklamy telewizyjnej wyniósł 23,0%.
 
 Kluczowe dane finansowe Grupy Kapitałowej Cyfrowy Polsat
 
 
 Kluczowe dane operacyjne
 
 Segment usług świadczonych klientom indywidualnym (Cyfrowy Polsat)
 
 
		
	 
           
           
           
           
           
          