Ruszyła nowa kampania reklamowa Domowego Internetu LTE oferowanego przez Cyfrowy Polsat. W reklamach oferty wziął udział Krzysztof Ibisz.
Za scenariusz i realizację filmu odpowiada agencja GREY Group, reżyserował Michał Bulik. Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się Dom Produkcyjny TFP Sp. z o.o. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum. Pokazane w spocie zmagania reportera z siłami natury można zobaczyć m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat. Kampania obejmuje także Internet.
Zestaw Domowego Internetu LTE, składa się z zewnętrznego modemu oraz wewnętrznego routera. Urządzenie ODU-200 to zewnętrzny modem LTE, który można zamontować na budynku (np. na dachu lub balkonie) i podłączyć do istniejącej instalacji antenowej TV (satelitarnej lub naziemnej). Za pośrednictwem jednego kabla do wnętrza domu lub mieszkania przesyłany jest zarówno sygnał TV, jak i Internet LTE. Domowy router IDU-200 służy natomiast do udostępnienia Internetu wewnątrz lokalu. Można podłączyć do niego urządzenia zewnętrzne, takie jak dekoder telewizyjny czy komputer poprzez kabel Ethernet lub bezprzewodowo, za pośrednictwem Wi-Fi korzystać z Internetu na smartfonach, tabletach i laptopach.
Zestaw Domowego Internetu LTE dostępny jest w ofercie Cyfrowego Polsatu z rabatem smartDOM już za 40 zł/mies. W ramach promocji dostępny jest pakiet 40 GB oraz usługa LTE bez limitu danych. Dodatkowym benefitem są 3 pakiety IPLA (IPLA FILMY I SERIALE, IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI) dostępne przez 2 miesiące za darmo.