Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę Cyfrowy Polsat GO poszerzającą pakiet satelitarny o dostęp online do wybranych treści na żądanie i kanałów linearnych zgodnych z wybranym przez abonenta pakietem telewizyjnym oraz dodatkowych bezpłatnych i płatnych treści VOD. Ceny pakietów programowych nie ulegają zmianie.
Uruchomieniu nowej oferty towarzyszy start serwisu Cyfrowy Polsat GO dostępnego na go.cyfrowypolsat.pl oraz w postaci aplikacji na dekodery i urządzenia mobilne z systemem Android, dzięki któremu abonenci mogą mieć ciągły dostęp do 84 kanałów online oraz tysięcy materiałów na życzenie.
Dziś startuje ogólnopolska kampania reklamowa promująca te nowości. Działania kampanijne prowadzone będą w telewizji, radio i Internecie, w tym także w mediach społecznościowych.
W ramach nowej oferty telewizyjnej Cyfrowy Polsat GO abonenci otrzymają dostęp do:
Serwis Cyfrowy Polsat GO na dekoderach i urządzeniach mobilnych
Oferta Cyfrowy Polsat GO jest dostępna za pośrednictwem dekodera podłączonego do Internetu oraz urządzeń mobilnych dzięki stronie go.cyfrowypolsat.pl i aplikacji na urządzenia z systemem Android. Aby móc oglądać telewizję na urządzeniach mobilnych, wystarczy skorzystać z nowej usługi dodatkowej ON THE GO, która pozwala na dostęp do ulubionych treści poza dekoderem, nawet na trzech wybranych urządzeniach mobilnych jednocześnie: komputerze, tablecie lub smartfonie. Miesięczna opłata techniczna za usługę wynosi 5 zł.
Użytkownicy dekoderów znajdą aplikację Cyfrowy Polsat GO w zakładce VOD, a w niej treści na żądanie z posiadanego pakietu programowego (catch up TV) oraz bibliotekę dodatkowych bezpłatnych i płatnych treści telewizyjnych. Nowa aplikacja została już wprowadzona na dekodery EVOBOX PVR, PVR HD 7000 oraz HD5500s. Do końca marca zostanie udostępniona na pozostałych modelach dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu.
Dodatkowe informacje o serwisie Cyfrowy Polsat GO:
Oferta Cyfrowy Polsat GO dostępna jest dla nowych oraz obecnych abonentów, którzy zdecydują się przedłużyć umowę. Klient, który zdecyduje się podpisać nową umowę od 15 marca, otrzyma na start 2 miesiące (oferta podstawowa) lub 6 miesięcy bez opłat (przy zamówieniu przez stronę www).
Start kampanii promującej nową ofertę i nowy serwis Cyfrowy Polsat GO
Zmianom w ofercie towarzyszy kampania reklamowa 360o w głównych stacjach telewizyjnych (m.in. Polsacie i kanałach tematycznych, TVP, TVN), radiowych (m.in. RMF FM, Radio ZET, Rock Radio) i Internecie – z wykorzystaniem portali horyzontalnych, wyszukiwarek i mediów społecznościowych. Twarzą kampanii i platformy komunikacyjnej Cyfrowego Polsatu został Krzysztof Ibisz, powszechnie znany i lubiany prezenter telewizyjny. Działania promują nowy wymiar rozrywki w Cyfrowym Polsacie wraz z nowym dekoderem EVOBOX PVR i serwisem Cyfrowy Polsat GO.
Autorami kampanii telewizyjnej są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiada Mariusz Palej. Spoty wyprodukowała TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiada Chimney Pot, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zakupiła agencja Vizeum.
Prezentacja: