Cyfrowy Polsat wprowadza zmiany w komunikacji marki w postaci nowego hasła: „Twój Multimedialny Dom". Zmianom w komunikacji towarzyszą nowe promocje zachęcające do łączenia usług operatora w zestawy dopasowane do potrzeb każdej rodziny oraz do testowania nowych serwisów online. Jednocześnie operator uruchomił nową, odświeżoną stronę WWW. W najbliższych dnia wystartują także dwie nowe kampanie reklamowe: jedna promująca „Twój Multimedialny Dom”, druga - zmiany w ofercie internetowej.
Zmianom w ofercie Cyfrowego Polsatu towarzyszą startujące w najbliższych dniach dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich promuje nowe Taryfy Multimedialne w ofercie internetowej operatora, druga - zmiany wprowadzone w komunikacji marki i nowe możliwości łączenia usług w zestawy Multimedialny Dom, podkreślając nowe pozycjonowanie i strategię firmy.
Kampania wspierająca sprzedaż nowych Taryf Multimedialnych obejmuje telewizję, radio i Internet. Spoty będą emitowane w Polsacie i kanałach tematycznych. Dodatkowo zaplanowano emisje spotów w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz intensywne działania w Internecie.
Równolegle w telewizji, prasie, radiu i Internecie ruszy silna kampania wspierająca nowe hasło „Cyfrowy Polsat – Twój Multimedialny Dom”.
Autorami obydwu kreacji są: Mariusz Palej (reżyser spotów) i agencja Grey Worldwide Warszawa. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a za postprodukcję Chimney Pot. Kampanie we wszystkich mediach poza Internetem planuje PHD Media Direction, kampanię online - Carat Polska.