Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3 miliony 434 tysiące abonentów, co oznacza wzrost o ponad 230 tysięcy w porównaniu do roku 2009. Czwarty kwartał zeszłego roku przyniósł spółce wzrost bazy abonentów o ok. 156 tysięcy.
Jestem bardzo zadowolony zarówno ze sprzedaży, jak i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Odnotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami i przewyższają konsensus rynkowy, co oznacza, że spółka rozwija się w dobrym tempie. Bardzo cieszy fakt, że nasze wyniki poprawiamy w warunkach rosnącej konkurencji, co jeszcze mocniej podkreśla trafność obranej przez nas strategii rozwoju, słuszność podejmowanych przez nas decyzji biznesowych, jak na przykład tej o zakupie Telewizji Polsat i zasadność realizowanych inwestycji w usługi telekomunikacyjne – powiedział Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie S.A.
Regularny wzrost liczby abonentów umocnił Cyfrowy Polsat na pozycji niekwestionowanego lidera rynku płatnej telewizji w Polsce. Jednocześnie spółka jest czwartą co do wielkości platformą płatnej telewizji satelitarnej w Europie, po brytyjskiej Sky Digital, francuskiej Canalsat i Sky Italia.