Rozpoczęły się nowe ogólnopolskie kampanie reklamowe promujące wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 14 lutego br. nowe oferty telewizyjne i domowego Internetu LTE.
Pierwszy spot zachęca do wyboru oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu, dostępnej od 20 złotych miesięcznie i z 6 miesiącami na start bez opłat.
Spot promujący Internet domowy LTE wraz z zestawem Internetu Domowego 300 zachęca do testowania go przez 2 miesiące za 9 złotych.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.
Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja GREY: Marek Górski, Jakub Kopiczyński, reżyserował Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.