Cyfrowy Polsat podał, że na koniec III kw. miał ponad 208 tys. abonentów internetu. Oznacza to wzrost w porównaniu rok do roku o 80%. Liczba abonentów usług głosowych spadła do 132 tys.
Koszty zrealizowanego ruchu i opłat międzyoperatorskich wzrosły o 8.033 zł, czyli o 71,7%, do 19.229 zł w okresie trzech miesięcy zakończonym 30 września 2013 roku z 11.196 zł w okresie trzech miesięcy zakończonym 30 września 2012 roku. Wzrost kosztów wynika przede wszystkim ze wzrostu bazy klientów usługi dostępu do Internetu oraz wzrostu średniego zużycia pakietów danych.
W październiku 2013 roku, zasięg sieci LTE obejmował już ok. 62% mieszkańców Polski, a w zasięgu Internetu HSPA/HSPA+ znajdowało się już ok. 98% Polaków. Docelowo, w połowie 2014 roku sieć LTE ma osiągnąć
zasięg około 66% populacji Polski, a sieć HSPA+ około 99%.
Od kwietnia 2012 roku, w ramach umowy o współpracy, CP prowadzi wraz z Polkomtelem wzajemną sprzedaż usług. Wzajemna sprzedaż na koniec września 2013 roku obejmowała 772 punkty sprzedaży sieci Polkomtel i prawie 683 punkty sprzedaży CP, natomiast dodatkowe korzyści dla klientów zarówno telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu jak i oferty telefonicznej Plusa oferowane są we wszystkich punktach sprzedaży obydwu spółek.
Cyfrowy Polsat zrezygnował z aktywnej sprzedaży własnych usług telefonii komórkowej w ramach modelu MVNO.