Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce.
Nową, świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”):
Metryczka kampanii
Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online
Dom mediowy: Vizeum
Oferta telewizji internetowej
W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe:
Posiadając wybrany pakiet podstawowy, można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO i HBO GO, Filmbox, Sport, Filmy i seriale, Dzieci oraz Rozrywka – bezpośrednio na dekoderze, w aplikacji Sklep.
Telewizja internetowa z dekoderem EVOBOX STREAM zapewnia także dostęp do serwisów online – Cyfrowy Polsat GO oraz HBO GO (w dodatkowo płatnym pakiecie HBO).
Możemy też korzystać z funkcji: TimeShift (zatrzymuj i przewijaj do 3 godzin), reStart (oglądaj od początku do 3 godzin) i CatchUP (oglądaj programy nawet do 7 dni po ich emisji).