Świąteczna reklama telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu

Newsy
Opinie: 0

Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce.

Nową, świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”):

Metryczka kampanii

Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online
Dom mediowy: Vizeum

Oferta telewizji internetowej

W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe:

  • Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies.,
  • Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies.
  • Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies.

Posiadając wybrany pakiet podstawowy, można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO i HBO GO, Filmbox, Sport, Filmy i seriale, Dzieci oraz Rozrywka – bezpośrednio na dekoderze, w aplikacji Sklep.

Telewizja internetowa z dekoderem EVOBOX STREAM zapewnia także dostęp do serwisów online – Cyfrowy Polsat GO oraz HBO GO (w dodatkowo płatnym pakiecie HBO).

Możemy też korzystać z funkcji: TimeShift (zatrzymuj i przewijaj do 3 godzin), reStart (oglądaj od początku do 3 godzin) i CatchUP (oglądaj programy nawet do 7 dni po ich emisji).

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: