Czerwona łapa należy do Ery

Newsy
Opinie: 288

Kampania outdoor związana z czerwoną "łapą" oraz kampania internetowa związana z serwisem www.nadchodzi.pl jest prowadzona na zlecenie sieci Era. Kampania internetowa prowadzona jest przez agencję FFCreation.com. Tak jak pisaliśmy wcześniej, również domeny heja.pl i heja.com.pl należą do PTC. Oznacza to, że Era jednak nie zdecydowała się na wprowadzenie wirtualnego operatora do swojej sieci. Najprawdopodobniej już 12 marca br. PTC zaprezentuje nową submarkę Heja! z prefiksem 888. Będzie to oferta, która przygotuje Erę na przyszłą wojnę rynkową z tańszymi operatorami wirtualnymi, a obecnie będzie to odpowiedź Ery na ofertę Idea dla Każdego oraz nową ofertę postpaid Idei, która będzie zaprezentowana 15 marca br.

Opinie:

Opinie archiwalne (288):

Komentuj

Komentarze / 288

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    solo pisze: 2004-03-04 17:31
    Moze redakcja "powęszy" jeszcze trochę i poda nam więcej szczegółów. Ot, takie redakcyjne śledztwo .. (A co, dajmy się im wykazać :) ) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-03-04 17:50
    a ciekawe skąd gsmonline ma takie "informacje". coś mi się wydaje, że jednak się nieco mylą, Rzeczpospolita powoływała się na rozmowy z PTC, że chodzi o MVNO a nie jakieś nowe Taryfy. I ja stawiam na to, że Era jednak "wpuści" wirtuala do swojej sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2004-03-04 17:55
    jesli chodzi o informacje z dzisiejszego dnia to ja wiem ze bedzie to jednak operator wirtualny, a na wyswietlaczu zamiast era bedzie heja. To w koncu jak z tym będzie?????
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-03-04 18:00
    a to widzę , że Idea już trzęsie portkami ze strachu przed konkurencją:) a ten 888 i testy dotyczą moim zdaniem wirtualnego operatora. Teraz się ci z Plusa i Idei obudzili i próbują dym robić, ale za poźno! jedno jest pewne: wprowadzenie wirtuala poruszy konkurencję a my będziemy płacić mniej za rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-03-04 18:00
    no to super, może sie w końcu zacznie coś dziać,, a ta czerwona łapa własnie bardzo mnie zastanawiała
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-03-04 18:24
    a poza tym co oni pitolą, że to ma być jakać odpowiedź na Ideę Dla Każdego. toż to bdur TOTALNA! Co ma piernik do wiatraka???? IDK to taka Era Love jest i po prostu POP dawny a wirtualny operator to całkiem inna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-03-04 18:28
    **dude: zgadzam się ztobą, że to ściemka jakaś, i nie zdziwiłbym się nawet, gdyby powyższy niusik pochodził z Idei, która chce zdyskredytować mega-nowatorskie posunięcie Ery. Odpowiedź na IDK - też mi coś!! Niech się panowie zastanowią najpierw, a potem wnioski wyciągają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-04 18:41
    Przecież to byłoby bez sensem, gdyby operator stacjonarny zdecydował się na stworzenie wirtualnego operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-03-04 18:42
    Bardzo mi się podoba że GOL podaje nie tylko sprawdzone i pewne już informacje ale próbuje też wyprzedzać oficjalne informacje. Napięcie rośnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    tamburyn pisze: 2004-03-04 18:44
    jak tam nie wierze kumpel mowil ze wirtualni wlasnie sie szykuja do boju. po co erze kolejna marka?
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-03-04 18:47
    no i ja tak mówię jak "tamburyn" - Era nie potrzebuje nowych marek, tym bardziej żeby niby Ideę przyćmić (proszę, ale bzdura). Wirtualni muszą wejść, to kwestia czasu, a Era pierwsza do boju ruszyła:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumcajs pisze: 2004-03-04 18:52
    jesli to ma byc odpowiedz na idea dla kazdego, to na pewno wygraja jesli bedzie mozna wysylac mmsy :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    gugeł pisze: 2004-03-04 18:54
    Ale się w Idei wystraszyli, niby takie przecieki, że jakieś nowe taryfki, figo fago, że są do przodu, a tu im Era takiego... wycięła! Hi hi, nic tylko pogratulować. Idea dla Nikogo może się schować, drżyjcie ideowcy, bo nastapi masowe pospolite ruszenie do ERY i jej wirtualnych braci!
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2004-03-04 19:06
    autor napisal ze to ma byc odpowiedz na oferte idei a juz wszyscy jada po idei ze to oni sie boja,ze powinni pomyslec i tak dalej. uwazam ze sa to slowa autora i ewentualnie jego nalezy z nich rozliczac a nie operatora ktory nawet moze o niniejszym newsie nie wiedziec
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2004-03-04 19:06
    dwie sprawy: 1. firma, która zrobiła tą reklamę (cokolwiek to reklamuje) ma JAJA i to mi sie podoba. 2. Cała ta burza rozpętana wokół łapy pokazuje jedno-ktoś tu sie boi ERY. Wygląda na to, że chyba ma powody. 3. Czy Ery boi sie Idea? No teraz wszystko co sie tyczy w firmach naszego monopolisty TPSA powinno sie bać bo za chwile telekomuna będzie musiała wypłałacić za wirtualną polskę 100 mln dolarów !!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-04 19:07
    Jakie ceny obstawiacie? Ja 80 groszy poza siec, 60 w sieci : smsy 35 groszy. Taktowanie 60/30. Uslugi musza byc okrojone, bo inaczej Era Love nie mialaby racji dluzszego bytu.
    0
  • Users Avatars Mini
    przecinek pisze: 2004-03-04 19:12
    ***ideowiec: a kto zapłaci za telekomunę?? pan zapłaci, pani zapłaci, społeczeństwo zapłaci! tfu, na TPSE urok...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-04 19:26
    Co by to nie było, może będzie taniej? Ale sęk, co? Nikt nic nie wie... Może rzeczywiście Era kombinuje coś z pre-paidem... Tylko, że prefiks 888 ma określoną pojemność, a co dalej kiedy się wyczerpie? Chodzią pogłoski, że Simplus w połowie miesiąca coś ma zaproponować... pajorro chyba gdzieś pisał - czyżby coś się działo nie na żarty?
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-03-04 19:27
    off topic: w Pulsie Biznesu są fajne artykuliki o naszej ukochanej TPsie:)) jak to się wszyscy znią procesują i w ogóle. polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2004-03-04 19:45
    Tylko slychac o Idea i Era a co z Plusem?
    0
  • Users Avatars Mini
    hose pisze: 2004-03-04 19:54
    Czemu Era Love mialaby nie miec racji bytu? To to ma byc pre paid?
    0
  • Users Avatars Mini
    Michu pisze: 2004-03-04 20:11
    ludzie co wy pieprzycie jaki sens mialoby wprowadzanie przez ere opertora wirualnego-nie prosciej strworzyc nowa taryfe ktora bedzie konkurowac na stawki z opem wirtualnym? Po co tworzyc nowa marke i wywalac kupe kasy na marketing itp. To posuniecie byloby rownie bezsenosowne co wprowadzenie na raz przez Ide Mix-a Dla Kazdeggo i POPa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2004-03-04 20:12
    Coś mi to wygląda na Łapę Tele2
    0
  • Users Avatars Mini
    jim pisze: 2004-03-04 20:12
    Nie czas przedluzyc promocje MIS 2003/2004 ? :P i dac nowe telefoniki do promo :P ... biedna skonczyla sie wczoraj i nikt sie nia nie zajal .... hyhy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-04 20:14
    Czy ktoś zwrócił uwagę na ostanie zdanie: "...nową ofertę postpaid Idei, która będzie zaprezentowana 15 marca br."?????
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-04 20:30
    No i prysł czar MVNO, na którego niektórzy liczyli! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-04 20:34
    za cytatem: "będzie to odpowiedź Ery na ofertę Idea dla Każdego " Czyli Idea już ma taką taryfe, Era dopiero się za nia zabiera, a Plus jeszcze nie ma takiej oferty. DO roboty Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-04 20:34
    no trochę mi sie rozjasniło cena do ery nie będzie przekraczać 30 gr netto smsy po 20 gr no i w tej sieci nie beda pracowac telefony posiadajace simlocka innych sieci - ery też. Czyli renesans ściagaczy simlocków. No i ten prefix 888 :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-04 20:40
    wlo: właśnie zwruciłem uwagę "...nową ofertę postpaid Idei, która będzie zaprezentowana 15 marca br." Czyżby zapowiadałyby się nam nowe taryfy abonamentowe w Ideii na 15 marca? Chyba na to wygląda! Poczekajmy do poniedziałku 15stego. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-04 20:50
    Kozo - a więc nowe taryfy, nie prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-03-04 20:51
    *wlo - jedna taryfe , dodatkowa - tak to rozumiem
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-04 21:14
    Ludzie ale jaja !coś się naprawdę zaczyna dziać. to ja teraz wiem,dlaczego Era dostała nowe prefiksy na 888 i 660 . Niedługo będzie rewolucja bo na to się zanosi! ja obstawiam że kolo 15.marca rozpęta sie burza w taryfach :-))) gra propozycja taryfy w erze / heja : 75 gr poza siecia,55 gr w sieci i smsy po 25 gr. czego wszystkim serdecznie życze:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-04 21:16
    nie wiem jak wy ale jeśli to ma byc 4 op. a właścicielem mam być era to ja wole moje pieniądze przeznaczyć na Idee lub Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 21:48
    Spróbujcie zadzwonić pod 888123123... Poznajecie ten głos? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-03-04 21:57
    pozna podsumowac to jednym zdaniem ERA RULEZ!!! a widzieliscie zajeb mlodziezowa ich stronke? www. nadchodzi . pl (bez spacji_
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-04 22:00
    to ja juz nic nie rozumiem...czuje sie jakbym znow znalazl sie na lekcji matematyki;-) wiec co bedzie wirtualny czy nowa oferta ery???ale to bez sensu zeby era ktora tyle kasy wladowala w swoja marke, jej rozpoznawlanosc, nagle heje fleje wprowadzala!!???? juz predzej w nowe taryfy uwierze...wszystko inne jakos malo sesownie brzmi!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-04 22:04
    A moze to ERA REWOLUCJE ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-03-04 22:06
    No właśnie młodzieżowa strona,więc może to faktycznie tylko jakaś submarka i oferta skierowana do młodzieży?**bartplus co jest pod tym numerem?Z Plusa nie można się dodzwonić,numer nieprawidłowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-04 22:07
    15 marca , zgoda , ale skąd wiadomo , że chodzi o 2004 rok ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-03-04 22:10
    a mnie sie wydaje ze era sama sie wpusci jako wirtual poprostu, bedzie wirtual pod marka ery i wlascicielem bedzie era, ale co mnie to obchodzi byle taniej byli i juz
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:11
    windu - nagrana jest informacja, głos lektorki, która zapowiada pocztę głosową w erze :) Nagranie jest takie: "Heja! Osoba do której dzwonisz nie może teraz rozmawiać. Zostaw wiadomość po sygnale."
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:13
    Jedynymi MNVO który mają już przyznany prefix jest "Tele 2 Polska, Nasza Telekomunikacja" - ich numeracja będzie rozpoczynać się od 699. Natomiast na stronach URTiP można przeczytać uzupełnioną informację, że ten sam prefix został przydzielony 5 MVNO: Tele 2, Nasza Telekomunikacja, Premium Internet, Netia Telekom i E-Telko.
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2004-03-04 22:26
    jakas zadyma sie szykuje na rynku telefoni komorkowej wszystko to z taka lekka oslonka tajemniczosci moze byc ciekawie zobaczymy juz niebawem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:29
    Prefiks 888 został jak pamiętamy z newsa z 16.02.2004 przyznany Erze więc nie może należeć do wirtualnego operatora :)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek8 pisze: 2004-03-04 22:41
    Ten numer z 888 na poczatku nie chodzi tez z Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:43
    Może już zablokowali :)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-04 22:47
    **hansen** czy ty cos wiesz czy na innym portalu przeczytales z tymi 30 groszami????zapodaj jakies info....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:49
    Kolejne, NIEPOTWIERDZONE doniesienia: - Zestaw startowy: bez telefonu - sama karta - cena 20 PLN - Zdrapki: 2 nominały: 20 i 50 PLN - Cena za minutę: 28-30 groszy (ale prawdopodobnie tylko wewnątrz sieci, również do abonentów Ery).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-04 22:50
    Usługi: - połączenia głosowe - SMS-y - SMS-y premium - połączenia typu premium Nowością ma być WAP premium GPRS Jednym z atutów - bardzo duże zaplecze "rozrywkowe": dzwonki, loga, polifonia, pocztówki - generalnie wszystko dla zabawy. Fama głosi, że połączeń międzynarodowych i roamingu - póki co nie będzie Wszystko to jak na razie spekulacje. Wszystko wyjaśnić się ma 12 marca
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-04 22:54
    windu * mi 888123123 działa bez zarzutu a mam Plusa, tylko ciekawi mnie czy gdyby to był MVNO to czy obsługa voice mail box należy do operatora macierzystego czy MVNO ma swoje serwery ?
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse100 pisze: 2004-03-04 23:19
    hahaha, a ja jutro bede wiedzial jzu info o IDEA ACTIVE hahaha, ajk dobrze pracowac w IDEA. Szkoda ze nasz marketing nadal milczy nad Nokia 3200. Ja chce nowy telefon:P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-03-04 23:20
    **dev a mi nie chodzi,próbowałem jescze raz i dalej sie pojawi"Plus GSM,wybrany numer jest nieprawidłowy..."
    0
  • Users Avatars Mini
    art pisze: 2004-03-04 23:24
    888100100 też już działa
    0
  • Users Avatars Mini
    Mastela pisze: 2004-03-04 23:41
    U mnie ten 888.....tez chodzi ale zadne heja sie nie oddzywa tylko tu skrzynka ocztowa ery....... a ta stronka z tymi lapami wsumie mnie zainteresowala ale jak po niej pochodzilem to nic nie znalazlem w koncu....;) ale kampania reklamow co by to nie bylo PIERWSZA KLASA !!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-03-04 23:58
    A zresztą sruu tam :) Co będzie to będzie.Oby tylko ceny zaczęły spadać,choć na to przyjdzie nam pewnie poczekać dłuzej.Cała ta kampania reklamowa jakoś mnie nie bawi.Własnie o to w niej chodzi żeby wzbudzić takie zainteresowanie,aby miasto "huczało" od plotek i domysłów.Zresztą od miesiąca mam abo więc i tak nie będę kupował hejów,popów i innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Untaztood pisze: 2004-03-05 00:23
    To jak wyjasnic te 260-99 ?? Kosmici przylecieli robic testy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-03-05 00:33
    Może Era testuje EDGE ? Jutro spróbuje się na to zalogować jak będę w Krakowie
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-05 00:41
    skrzynka ery się włącza, ale prosi o numer, wpiszcie jeszcze raz numer pod który dzwoniliście to po połączeniu z odpowiednią skrzynką (np. 888123123) automat mówi, heja!, coś tam coś tam....
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-05 00:44
    szybowiec * żeby testować edge nie potrzeba nowej sieci :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-05 00:53
    To było bardzo rozsądne , oczywiście chodzi o Idee... Najpierw Mix Po znacznym , nasyceniu się już z pewnością rynku Mix-em , nowa oferta czyli IdK , skierowana dla abonentów jeszcze oszczędniej korzystających z telefonu i po krótkim czasie analogiczna oszczędnościowa oferta w post-paid czyli , opisywana już bardzo ogólnie Idea Active , po z kolei próbnej 3 miesięcznej sprzedaży przez Idee , post-paidowych planów Turbo. Nie wiem , w czym to może być lepsze od Turbo , ale jak pisałem wcześniej spodziewam , że na pewno taktowanie. Może się jednak pomylę... A to nie MVNO , tylko zmałpowana cenowo z Idei i docelowo, jak widać z doniesień skierowana do młodzieży , oferta w stylu IdK . Już od jakiegoś czasu Era Love stała się Erą Love dla Każdego ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-05 01:02
    Oczywiście , że to kosmici sprawa jest jasna. "Fankujący kosmici jadą na całego , z daleka od znanego przyciągania ziemskiego" jak to śpiewał Yaro. Teraz kosmita powie "Heja!" Czekją nas bliskie spotkania trzeciego stopnia , i mówiąc już na poważnie cała seria "odpowiedzi na odpowiedzi" operatorów. IdK odpowiedzią na Era Love (dla każdego rzecz jasna) , teraz Heja! będzie odpowiedzią , na IdK.To chyba już czkawka , albo odbija im ( się ). Niewiele już z tego rozumiem. A co będzie odpowiedzią Ery na Idea Active . Era "Dzień dobry" w wersji od lat 21 ? No i potem kolejna odpowedź ze strony Plusa tym razem na Era "Dzień dobry" . W Idei pewnie prace na całego , a Plus spokojnie sprzedaje swoje aktywacje. Czekam też naturalnie , na "gangsta" Idea , dla młodych gniewnych i na Plus Looozak...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-05 01:24
    Czekam za to z niecierpliwością , by jakiś MVNO , podczepiony pod dowolnego operatora , oprócz kupowania hurtowo minut , kupił też hurtowo gigabajty , lub nawet terabajty. A poza ty, mogłem to przeoczyć , czy ktoś zwrócił uwagę na żródło ?! Era !
    0
  • Users Avatars Mini
    mitotito pisze: 2004-03-05 02:09
    A mi to tito. Co za roznica czy to era czy idea? wazne przeciez ze nowy na rynku bedzie MUSIAL obnizych ceny zeby zdbyc klientow. juz szykuje starych, zeby mi kupili nowa komore :-D ciekawe jakie bedamieli telefoniki
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-03-05 04:56
    przeczytalem artykul w Rzepie i to jakas bzdura. MVNO na swiecie koncentruja sie glownei na pre-paid i nie daja uslug??? W Anglii daja nowoczesne telefony na bardzo dobrych warunkach jak sie wezmie wyzsza taryfe. Czemu u nas tak nie moze byc?
    0
  • Users Avatars Mini
    konnrad pisze: 2004-03-05 07:57
    W Krakowie po wyszukaniu na ręcznym są 4 sieci.... PL99 A więc coś sie dzieje na pewno - i nie jest to nowa taryfa w Erze, raczej wirtual....
    0
  • Users Avatars Mini
    601417729 pisze: 2004-03-05 08:49
    Pozdrowienia dla BORYSKA
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo pisze: 2004-03-05 09:36
    Po pierwsze to 888 to heja. Heja nie moze byc MVNO gdyz numer zostal przyznany erze. Po drugie siec PL99 jest teraz tez i w Warszawie ale nie ma na mojej wsi. Po trzecie obstawiam nowa marke na rynku nalezaca do ery (raczej nie bedzie to wirtual w sensie prawnym ale dystrubuicja i sprzedaza bedzie zajmowac sie pewnei inna spolka.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-03-05 09:36
    Ludzie z ery sa tak zapracowani nad tym nowym "projektem" ze zapomnieli o kolejnym przedluzeniu promocji biznesowych ktore byly do 3 marca !!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-05 10:18
    wyglada to na marke dla dzieciakow. "fajny" prefiks i duzo premium-badziewia. ale oby ceny byly niskie to bede sie cieszyl.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-05 10:44
    *** kozo - nikt ,nie zapomniał. Po prostu ceny "Heja!" będą tak niskie , że Era Biznes straci 12.03 rację butu. To planowa i świadoma robota. Teraz biznesmen powie "no to heja!" i ściągnie sobie "premium- badziewie- grę Jva" i zamiast na posiedzenie zarządu , poleci ze swoją N-gage do parku na wagary ,by pograć ;-) Najlepsze z"zaplecze rozrywkowe" mówiąc na poważnie jest na Allegro. Bez ściągania przez Premium , ma się do nabycia masę "premium- badziewia" po o wiele korzystniejszej cenie ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2004-03-05 11:30
    WIRTUALNY znaczy TAŃSZY! więc żegnaj Ideo, kończe z tymi zdziercami i przenoszę się do nowego, tańszego!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2004-03-05 11:33
    a swoją drogą ciekawe ile osób porzuci plusa i ideę i przeniesie się do 888? :) Myślę że dużo, więc niebawem zacznie się niezła u nich panika...
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2004-03-05 11:35
    a widzieliście jak się zdzierus reklamuje z zyskami?? świadomie to robią, żeby przyciągnąć akcjonariuszy, ale kasą się nie podzielą przecież z klinetami tylko z udziałowcami. nauczyli się od konkurencji (czyt: matki-tpsy)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-05 11:46
    minus: jeśli ceny bądą niższe, to nie ma się co dziwić, że każdy będzie przechodził na Heja. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 11:48
    minus - a jaką pojemność ma ten prefiks? Ile wg Ciebie znaczy "dużo"? Nie chwali się bo jeszcze nie podali raportu rocznego do wiadomości, tylko dane są szcunkowe na podstawie raportów udziałowców i to gazety robią wokół tego szum... Nie przesadzaj więc. A że dużo zarabiają? Nie widzę by zdzierali - jak dla mnie NADAL mam najtańszą ofertę usług w Plusie przy moich potzrebach dzwonienia ok. 3, czasem 4 godziny miesięcznie (ostatnio nawet 6 mi wyszło - ale na szczęście kapitał minut i pomyłka przy zmianie taryfy na moją korzyść usankcjonowana przez Plusa - dodatkowe 100 minut, było w zapasie :-)). Czy widziałeś, żeby goć sprzedający pietruszkę na zielonym rynku dzielił się z klientami dochodem? Nawet podwyższy cenę jeśli konkurencja wokół to zrobi!! Ty dobrze się czujesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    robcio pisze: 2004-03-05 11:48
    Rany, jakie emocje ta informacja wzbudziła, tyle komentarzy, no no. A mnie się obiło o uszy, że nowe taryfy Idei o których krążą plotki są niezgodne z interconectem i nie przejdą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 11:49
    Gumek - poczekajmy na oficjalne informacje. No i nie używaj, proszę słowa KAŻDY... Ja na pewno nie przejdę, więc już nie KAŻDY ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 11:50
    robcio - a co to znaczy, że są niezgodne? czyżby dumping w połączeniach międzyoperatorkich stosowali?
    0
  • Users Avatars Mini
    robcio pisze: 2004-03-05 11:51
    **wlo: zastanawiałem się właśnie nad tym, co mówisz odnośnie komentarza pana "minus" (o tej pojemności 888). I tak sobie myślę, że jakby zapchali ją po uszy abonentami przechodzącymi z innych sieci, to i tak to jest "dużo".
    0
  • Users Avatars Mini
    robcio pisze: 2004-03-05 11:52
    **wlo: no są pewne stawki, których nie można obniżyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-05 12:06
    ja nie wiem, po co w ogole cala ta dyskusja. Wejdzie cos nowego, to musi byc taniej, nie ma bata. moze reszta opow pomysli wreszcie o starych abonenetach. u mnie niedlugo konczy sie cyrorograf z idea i mama nadzieje, ze tez cos mi sie uda z tego tortu wykroic dla siebie. w kadym razie bede sie zastanawial.
    0
  • Users Avatars Mini
    korroto pisze: 2004-03-05 12:48
    **robcio: jakich stawek nie mozna obnizyc? tak mowila zawsze telekomuna, a potem okazywalo sie ze jednak mozna ze jednak zadne klopoty techniczne, organizacyjne i inne sratatata nie stoja na przeszkodzie. idea kiedys pokazala ze stawki moga byc nizsze, a w ostatnich latach znow komplikuje taryfy na potege. reklamuja sie ze maja sto uslug dodanych obnizajacych koszty a za kazda trzeba placic abonament i w efekcie moje rachunki stale rosna. ostatnio malo si enie porzewrocilem jak zobaczylem. ,mam nadzieje ze ta lapa/heja bedzie mialo tania i przejrzysta oferte, na pewno dokladnie ja sobie obejrzre
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-03-05 13:33
    Idea od jakiegoś czasu montuje przy okazji instalacji stacji anteny tr-band ( GSM/DCS/UMTS ), jednak dopiero od niedawna się do tego przyznaje oficjalnie, zwracając się o stosowne zezwolenia na budowę stacji. Jedną z pierwszych, oficjalnych przyszłych instalacji UMTS w regionie, zgodnie ze specyfikacją pozwolenia na budowę, jest stacja bazowa w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 45 ( Hotel Qbus ), gdzie operator zamierza zawiesić 6 anten typu tri-band.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-03-05 13:36
    to taki artykul na marginesie ,a ze cos sie dzieje to super jesli nawet powstana wirualni to przynajmniej nasza św trójca zacznie dbac o dotychczasowych zeby nie odeszli do nowych
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2004-03-05 13:56
    dzisiejsza Rzeczpospolita raczej nie pozostawia złudzeń, że mamy do czynienia z wirtualnym operatorem. Wszystko wskazuje , ze jest to tylko marka ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-05 14:05
    wlo: Przepraszam, nie będe mówił KAŻDY, ale WIĘKSZOŚĆ, dla pocieszenia dodam, że ja także nie skorzystam z tej oferty. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maq pisze: 2004-03-05 14:45
    ja się na peewno przeniosę jeśli będzie taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-05 14:58
    wychodzi na to że będzie to tak jak w tpsa - duży moloch (era/tpsa) robią odrębną komórkę dla mniejszej, mniej wymagającej grupy (heja/idea).... sumują otrzymujemy spółkę córkę - heja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    antyTPSA pisze: 2004-03-05 15:08
    *dev: nie porównuj ery z tpsa- złodziejami wrednymi! A pomiotek Tepsowy, pani Idea niech się lepiej do roboty bierze, bo im PT KLIENTY odejdą do lepszych opów z tańszymi taryfkami!;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-05 15:15
    ja nie porównuję tylko szukałem przykładu na którym będę mógł obrazowo przedstawić nową strategię ery....
    0
  • Users Avatars Mini
    antyTPSA pisze: 2004-03-05 15:22
    a tak w ogóle to może to jest jedna wielka ściema i to wcale nie Era ma tę łapę czerwoną, bo to jakoś mi graficznie do nich nie pasuje tylko to może wchodzi jakiś inny op (nie wykluczam że się z Erą dogadał co do numeru), np VODAFONE??!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-03-05 15:37
    A może faktycznie Era wydzieli ze swoich struktur opa który zacznie działać jak wirtual? Ma to o tyle sens, że będzie on pierwszy! Łatwo będzie zbudować mu dobrą markę bo stoi za nim ogromny kapitał, poza tym ma to sens o tyle, że era zdała sobie sprawę, że wirtualni wejdą czy to się wszystkim podoba czy nie, więc postanowili zrobić "sztuczny tłok" co pozwoli im wykroić całkiem smakowity kawałek z tego tortu. Tak ja domniemam na podstawie analizy ostatnich doniesień, a czy mam rację? Zobaczymy. Pozdrówka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-05 15:39
    skoro ma wejżśc ten nowy operator to w jaki sposóbbedzie mozna nabyć karty sim i telefony , przecierz nie w salonie ery ??? chociaż w ten sposób było by taniej ale był by straszy mentlik ... no cóż wszystko siem wyjaśni 12 marca .. wiec pozostaje czekanie na tą date i na "przecieki"...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-03-05 15:53
    pożyjemy - zobaczymy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-05 16:35
    antyTPSA * nawet jakby juz to Vodafone jest powiązany z Plusem więc odpada, a co do heja to mam kolejny przykład :) BRE BANK jako instytucja obsługująca klientów vip i innych podobnych chciała rozpocząć działalność na rynku detalicznym, więc powstał mBank :) historia się powtarza i mamy teraz erę która obsługuje normalnych abonentów, a młodzież i osoby nie chcące płacić miesięcznych opłat mogą skorzystać z innej oferty tej samej 'rodziny' - heja :D
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-05 16:41
    ja tam we wro zadnego czwartego opa nie widze...ale i tak mam nadzieje ze era ceny w post-paidzie obnizy! a ty **wlo** slepo zapatrzony w zdzierusa plusa jestes...moze i on teraz ma dobre taryfy, ale taki burdel jak w plusie jest to nigdzie sie go nie znajdzie, wiem bo 24 miesiace z nimi bylem i sie napisalem reklamacji ze az heja;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tytus pisze: 2004-03-05 16:49
    Dziwi mnie ten kawałek o "odpowiedzi" ERY na jakieś taryfy IDEA. Love była pierwsza niż IDEA dla Każdego, prawda? No a skoro 12 marca ma wejść ta CZERWONA ŁAPA, to zaproponowane 15 marca taryfy Idei siłą rzeczy będą spóźnione i to raczej one będą odpowiedzią, dobrze mówię? CZERWONA ŁAPA IDEI POWIE HEJA i tyle ją Idea zobaczy, ha ha ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 17:12
    T-Mobile EU - ślepo zapatrzony to ja we własny portfel jestem :-) No i w żonę ;-))) A zawsze zaznaczam, że dla mnie oferta Plusa jest najlepsza, bo jest i nic tego nie zmieni jak na razie. Wejdą nowe taryfy w Idei policzę, pomyślę, napiszę... Jak na razie, możesz to nazywać ślepym zapatrzeniem, nie zamierzam zmieniac operatora bo mój portfel tego nie chce :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 17:15
    Co do reklamacji - dwa razy w ciągu 7 lat zgłaszałem - raz telefonicznie do BOK (dostałem 50% zniżki na abonament za jakieś problemy z BTS-ami które powodowały, że telefon codziennie musiałem ładować) i drugi raz w zeszłym roku przy aktywacji naliczyli mi opłate za usługę faksowania podczas gdy jest bezabonamentowa... sprawę załatwili w następnej fakturze...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartosz pisze: 2004-03-05 17:28
    Ja tam do konca nie jestem przekonany czy lapa to Era. cos za szybko to wyszlo jak na taaaaaaaka "tajemnice". u nasz w poznaniu swego czasu wisialy takie plakaty "zielono mi" i ludziska przez 3 miechy zachodzili w glowe co to ma byc. byc moze 12-tego bedzie jakies zaskoczenie. moze to ta sferia? byliscie na ich stronie tez maja wszystko czerwone :)
    0
  • Users Avatars Mini
    SLD pisze: 2004-03-05 18:00
    to pewnie PZPR wyciaga swoje czerwone lapska po nasze pieniadze
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2004-03-05 18:14
    Hehe, na stronce plusa, łapka od pomocy ma takie same kształty :P Ale tak na serio na bank HEJA należy do ery, choćby dlatego co pisali poprzednicy, że stronka www.heja.pl należy do ERY :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 18:29
    stronka www.simplus.pl należy do plusa :-) czy należy się zatem spodziewać rewolucji? już pół roku temu miały być rewolucje...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartosz pisze: 2004-03-05 18:46
    Z tym SLD to nei jest takie nieprawdopodobne :) Tak gdzies 12-tego ma byc ogloszony nowy przewodniczacy. moze to lapsko dydycha lub oleksego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    be3 pisze: 2004-03-05 19:14
    To na pewno jest Era, bo: 1) wchodzac na stronke czerwonej lapy (www.nadchodzi.pl) jest wielkie "888 nagrod do wygrania, a jak juz wszyscy wiemy prefix taki otrzymala Era. MVNO to na pewno nie bedzie bo takie sieci dostaly prefix 699. Tyle. Ale mam nadzieje ze bedzie fajnie i tanio... i wszyscy studenci sie na to z ochota rzuca=;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-05 19:27
    robcio - no może tak - nie jest to mało, ale jednak to mniej niż 1/3 tego co teraz Era ma w pre-paid... Jeśli więc to będzie korzystniejsza oferta, to należy liczyć się z migracją z TT także. Szybko więc może się zapchać ta pojemność i co wtedy? Znowu nowa marka? Albo może mają już jakiś ciekawy prefiks zarezerwowany...
    0
  • Users Avatars Mini
    Untaztood pisze: 2004-03-05 19:58
    I znowu najwieksza tajemnica i niewiadoma... Zupelnie jak kiedys OMNIX...
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-03-05 20:33
    Moim zdaniem jest to wirtualny operator. Era specjalnie wykupiła numery zaczynające się od 888 aby odróżnić od swoich standardowych 6...2 itd.! Będzie git może się troszke ruszą z tymi opami...! Większa konkurencja niższe ceny zawsze tak jest...! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    PETER pisze: 2004-03-05 20:40
    Będzie to Idea Mix w wersji Ery, tak myślę, Era nie strzeli swojej LOVE takiego konkurenta. Idę o zakład o 100zł z każdym chętnym. Wyodrębnią tą Heję z całego wachlarza usług, ale dalej będzie to w salonach Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartosz pisze: 2004-03-05 20:50
    a tak w ogole to porownywal juz ktos ceny? gdzies tu widzialem jakies pierwsze "przecieki". jak to sie ma do obecnej oferty?
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-03-05 22:53
    Mam nadzieję że będzie taniej i wejdzie to w takim terminie jak zapowiadają bo za 3 tygodnie kończy mi się umowa z plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-06 00:27
    jeszcze możemy się zdziwić, ajk to jednak nie era będzie, tylko coś wirtualnego, bo to 888 można przecież podnając, no nie?:) jaka firma z tych zagraniczników ma czerwone logo?
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-06 00:28
    bo nasza sferia to ma pomarańczowe, a poza tym oni wszystko jawnie, tak prosto z mostu podają, zero suspensu, a tutaj taka tajemniczość, jak w trilerze normalnie:) ja to nawet lubię takie małe intrygi, ciekawym co z tego się wykluje;)
    0
  • Users Avatars Mini
    philli pisze: 2004-03-06 08:57
    to nastepny dowod: domeny heja.pl i heja.com.pl sa zarejestrowane na ptc(era) a nadchodzi.pl na ffcreation
    0
  • Users Avatars Mini
    philli pisze: 2004-03-06 08:59
    sorry za tego posta nie przeczytalem dobrze newsa
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2004-03-06 11:30
    zadzwoniłem na 888 123 123 z numeru TAK TAK i ściągnęło mi jak za połączenie na ERĘ. Coś w tym musi być?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-06 12:35
    Na pewno tańsze połączenia będą z Erą i SMSy do niej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-06 13:31
    nie ważne co będzie i gdzie ale chodzi oto żeby było coraz taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-03-06 13:52
    Bedzie, bedzie taniej. Narazie Idea wypuszcza cos takiego: www.telix.pl/ article.php?sid=5584
    0
  • Users Avatars Mini
    omirek pisze: 2004-03-06 14:26
    Opis produktu: Idea==Dwa nowe plany taryfowe w ofercie Dla Ciebie (post-paid) obok planów taryfowych Nowa Idea Optima, Różna ilość bezpłatnych minut (150’ i 350’), opłatą abonamentową (50 zł i 100 zł) i ceną minuty/SMSa, smsy wymienna w stosunku 1:2, to sprawdzona informacje MEGA tak sie nazywja dwie nowe taryfy Idei, juz salon w tychach jest oklejony nowymi reklamami, polecam :P czekam na odpoiwedz ERYlol
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 14:54
    a sa juz jakies dokladniejsze wiesci o taryfach w "lapie", czy jak tam sie to bedzie nazywalo?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-06 14:54
    www.telefon.pl tam sa nieoficjalne ceny w tej nowej, tajemnicznej usludze. Sa naprawde niezle!
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 14:55
    Mam nadzieje, ze bedzie lepsze niz to, co proponuje Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-06 14:55
    heheh ciekawe czy teraz "odpowiedzia" Ery bedzie zmiana nazw taryf z Nowa Era Moja na "Nowa Era Moja Dla Ciebie" ? LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 15:03
    Jak dla mnie to taryfy podane na telefon.pl wygladaja calkiem dobrze. poczekajmy do 12-tego i zobaczymy jak to bedzie wszystko ostatecznie wygladalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    heja pisze: 2004-03-06 15:08
    i bedzie jeszcze sekundowe naliczanie za darmo informacje z pewnego źródła heja rozłozy ideę i plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-06 15:10
    jak zwykle era wykazuje sie najwieksza inicjatywa
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-06 15:19
    Moze dzieki temu sekundowemu naliczaniu za darmo plus i idea wprowadzi np. promocje na naliczanie sekundowe np. za 5zl albo nawet 1zl tak jak teraz ze strefa plusa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mpunkt pisze: 2004-03-06 15:20
    wg informacji które posiadam to będzie operator wirtualny, który na początek przykleił sie do ery i bedzie miał prefix 888
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-06 15:26
    Jednak jakoś (mimo tego co tu wcześniej pisałem) nie chce mi się wierzyć w to że łapa ma coś wspólnego z 888 i w ogóle z telefonią. A jeśli nawet to w 1/1 w prepaidzie nie wierzę. Po prostu nie chce mi się wierzyć. Chyba że faktycznie byłby to czwarty operator który chce zakasować konkurencję na starcie. Bo gdyby wymyślili taryfy "dopasowane" do oferty prepaidowej "świętej trójcy" która różni się od siebie minimalnie, to długo by nie pociągneli....
    0
  • Users Avatars Mini
    heja pisze: 2004-03-06 15:33
    heja nalezy do ery. Bedzie 1/1 od pierwszej sekundy, starter bedzie kosztował 20 zł, koszty rozmów znajdują się na www.telefon.pl. i prefix bedzie 888. ERA górą
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-06 15:50
    dobrze ze era laczy sie z kims i silniej bedzie wywierac presje na konkureccji pewnie idea sama robi to cale zamieszanie bo trzesie portkami, przed silna konkurencja
    0
  • Users Avatars Mini
    janek pisze: 2004-03-06 15:56
    mam pytanko: czy ceny podane na www.telefon.pl sa cenami brutto...? i czy naliczanie skundowe bedzie juz od 1 minuty czy po 1 minucie jak jest obecnie w plusie....? pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-03-06 16:20
    To teraz wszystko jasne jesli heja jest produktem ery więc dystrybucją zajmie sie siec salonów germanos i tak nam sie porobiło pachnie wiosna ale w tym roku wyjatkowo
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-06 16:44
    Tak analizujac to, co jest podane na www.telefon.pl to ceny niezle, ale prawde mowiac spodziewalem sie nizszych niz 0,98 zl poza siec i 0,68 zl w sieci. Dobrze, ze chociaz smsy tanie. Hmm, Plus bedzie musial cos zmienic w Sim+ lub wprowadzic podobna oferte okrojona z uslug dodatkowych, zeby nie wypasc z gry. Tu i tu naliczanie sekundowe, ale 0,48 zl za smsa w Sim+ 1 Sekunda to straszna drozyzna w porownaniu z 0,18 zl w sieci i 0,28 zl poza siec w Heja. Nie ulega natomiast watpliowsci, ze jest to oferta, ktora kasuje Idee Dla Kazdego - naliczanie sekundowe, tansze smsy i nieco tansze polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-06 16:51
    heja: Bardzo watpie, zeby bylo naliczanie sekundowe od pierwszej minuty, pewnie bedzie 60/1. Chociaz oczywiscie zyczylbym sobie, zeby bylo 1/1, to bylaby prawdziwa rewolucja i oferta naprawde ciezka do przebicia:) Powaznie bym sie zastanawial wtedy, czy dalej pozostac wiernym Sim+.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 17:01
    a moze to jednak tele2, oni wydaja teraz mase kasy na reklame i maja duzo czerwonego w swoim logo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 17:03
    no bo jesli to bylaby era, to czemu nie ma nic w telewizorni, chyba stac ich na zrobienie spotu telewizyjnego, a tu nic. tylko rozplakotowali sie po miescie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 17:04
    albo jakas umowa miedzy tele2 i era...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-06 17:16
    wlasnie, dlaczego era ma prefix 888
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-06 17:22
    Ciekawe czy będzie można przejść z TT na Heja .
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-03-06 17:34
    Erazmus: Podejrzewam, ze nie bedzie mozna, skoro Heja ma miec osobny prefix 888 i tym sie wyrozniac.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-06 17:36
    a moze bedzie to wszystko dziezawione? ?komus?? komu?? co ozanacze ze moze byc to wirtualny
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-06 17:37
    bo dlaczego startery i doladowania beda nie do dostania w salonach ery?
    0
  • Users Avatars Mini
    djgacek pisze: 2004-03-06 17:41
    *Janush: dzisial widzialem chyba na TVN jakis spot związany z ŁAPĄ, brał w nim udział prezenter z MTV Polska... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-06 18:06
    *djgacek: co bylo w tej raklemie? mozna sie bylo domyslec, ze to era albo nie era?
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-06 18:07
    Nie,no po lektyrze przypuszczalnych cen na telefon.pl,i porównaniu ich do TT wypada,ze jednak rewolucja bedzie totalna Idea dla wszystkich czy jak ona sie tam zwie,lezy i kwiczy,zwłaszcza jak taktowanie w Heja będzie faktycznie 1/1 to miodzio, i 15 marca zmieniam TT na HEJA :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-06 18:21
    Janush - dzisiaj widzałem w telwizorze (chyba w polsacie) "łapę" w mikrofalówce...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-06 18:27
    dobra ale co zrobi sama era?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-06 21:20
    Nie chcę być marudny, moi mili, ale żebyście się srodze nie zawiedli. 1/1 od początku w prepaidzie. Dobre sobie. To dlaczego w abonamencie każą sobie płacić za to 15 zl+vat? Myslicie że skoro nie opłaca się wprowadzić czegoś takiego w abonamencie za darmo to tym samym będzie się opłacało w w prepaidzie. Poza tym moowie wam - to może w ogole nie miec nic wspolnego z telekomunikacja ("lapa") i po prostu daliscie sie co niektorzy (wliczajac w to newswriterow) poniesc jakims plotkom, maretingowej sztuczce (świetnej zresztą) i w ogóle jakiemuś takiemu "wishful thinking".
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-06 21:20
    Niech lepiej każdy kto czeka na "wirtualnego operatora od 15 marca z 1/1 w prepaidzie" zrobi kilka glebokich wdechow i wydechow, ochlonie i przypomni sobie chocby juz kilka nowych cennikow Ery jakie w miedzyczasie mielismy juz otrzymac "na sto procent" albo na przyklad "I-Mode" jakie miala wprowadzic u nas Era. Sorry ze czepiam sie akurat "urban legends" zwiazanych z Era, ale akurat te mi teraz do glowy przychodza. A teraz mnie zamordujcie za odrobine sceptycyzmu i poczucia "zdrowego" (jak ktos chce - moze powiedziec ze chorego) rozsadku.
    0
  • Users Avatars Mini
    ACW pisze: 2004-03-06 22:11
    Heja :)Grzesiu Z bez Ciebie życie było piękne ale znowu wróciłeś:(Co do "łapki" to jest ona powiązana z Heją a ona z Erą :)Masz tyle telefonów w Erze że możesz z któregoś z nich zadzwonić na nr 888123123 aby się przekonać:)
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-06 22:11
    Grzegorz Z. - w abonamencie trzeba spłacić bajerancki kolorowy telefonik przy pasku za 1 PLN , tutaj będą tylko pakiety startowe - płacisz tylko za rozmowy/smsy operator nie ma żadnych innych kosztów z twojej obecności w sieci, bo nawet sam nie będzie sprzedawał zestawów, pewnie nawet BOK dla heja nie będzie.Kiedy operatorzy skończą dotawanie słuchwek w postpaidzie (i w mniejszym stopniu prepaidzie vide Sagem Mxy-1 za 175 w simplusie) wtedy sekundowe taktowanie będzie w standardzie dla wszystkich.Howgh.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-03-06 22:29
    jestem strasznie ciekaw ale jakos nie usmiecha mi sie zmiana numeru no ale coz jak sie bedzie oplacalo to czemu nie
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-06 22:33
    zalozmy ze bedzie w pre-paidzie 1/1 za free, to chyba nikt nie chce mi powiedziec ze ja nadal bede musial za to placic???????w post-paidzie??????
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-06 22:34
    a nowe taryfy idei sa niezle!!!!! tanie rozmowy duzo minut=to jest to na co czekalem...tylko chcialbym zostac przy moim numerze.....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-06 22:36
    a swoja droga ciewkay jestem czy era fleja to rewolucja, czy bedzie jak zwykle wiele halasu o nic!?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-06 22:43
    przed Indiana Jones-em pokazała się łapa na tle muzyki z "07 zgłoś się" :-) Całość trwała może 3 sekundy, może 5...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-06 22:50
    ACW, ależ ja tu jestem cały czas, nigdzie się stad nie ruszalem. ********* Drozda - to wszystko bardzo logiczne. Ale czy realne? Poza tym musi byc cos gdzie bedzie mozna skladac reklamacje itp, tak wiec bok zapewne jakis zawsze byc musi.
    0
  • Users Avatars Mini
    szamp pisze: 2004-03-07 01:35
    a nowe taryfy ajdeji miały być pono puszczone w ruch dopiro koło 15?? czyżby się tak tam wystraszyli łapy/ery/heja/wirtualnego czy cokolwiek to mam być, że z nerwów popuścili i taryfki już przeciekły??? to dopiero strachula mają, bo jak się okaże że jest naprawdę taniej, to normalnie pospolite ruszenie będzie w kierunku 888;))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ROBERT pisze: 2004-03-07 01:53
    Będzie to ERAMIX (na wzór IdeaMix), wiem juz nawet jakie prowizje będą za to dla Agentów Ery. Nie podniecajcie się tak bardzo, szczegóły jak będą, podam wam je w komplecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 02:38
    heh, jeżeli to się będzie nazywać EraMIX - to wyjeżdżam z tego kraju :D
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2004-03-07 10:24
    Mix jest w ofercie T-Mobile np: w Wielkiej Brytanii,tak wieć nie zdziwiłoby mnie wprowadzenie eramix.
    0
  • Users Avatars Mini
    ROBERT pisze: 2004-03-07 11:00
    Oczywiście nie dosłownie ERAMIX, tylko coś na tej zasadzie. Nazwa będzie na pewno inna ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-07 11:11
    szczegóły oferty heja na telefon.pl są tam już od wczoraj i z tego co widze to sa ok
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2004-03-07 11:15
    *hansen-ceny są całkiem ok :-)), prawie na 100% są brutto.Ciekawe czy takt 1/1 czy 60/1 (ale pewnie 60/1),co nie umniejsza atrakcyjności oferty,byłoby to taniej niż mam teraz Medium 80 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2004-03-07 11:33
    brutto musi byc skoro cena zdrapki to 24,40 - czyli 20 zl netto, modlmy sie o taryfikacje 1/1 ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-03-07 11:44
    Heya to na 100 % jest ofetą ERY. Ceny podane na www.telefon.pl są cenami brutto. Będzie sekundowe naliczanie 1/1 i nie będzie to żaden mix. Są zajawki w tv, widziałem już 3 reklamki takie po 3-4 sekundy. Era robi niezłe zamieszanie. Starter bedzie kosztował 20 zł, na rozmowy będzie 15, kupony w cenach 20 i 50.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-07 11:52
    no to chyba zaczyna sie walka simplus 1 sekunda przy tej ofercie wygląda słabo mam teraz przedłuzenie abonamentu w erze ale jeśli sie to potwierdzi z cenami to chyba abonament przestaje sie opłacac jesli nie chce sie korzystac z dodatkowych usług. Z tego co mi wiadomo to bedzie oferta dla głównie dzwoniaczych czyli rozmowy plus smsy
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-03-07 12:08
    w heja nie bedzie zestawów tylko karty startowe + kupony. Telefony trzeba zdobyć we własnym zakresie i telefon musi być bez sim-locka. I tu bedzie mały problem, jesli nawet kupimy nowy telefon z tt czy popa i jesli zdejmiemy z niego blokadę to tracimy gwarancję. Ale to już szczegół. Heja
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 12:37
    Czyli mamy 0,98 do wszystkich sieci i 0,68 do Heyah brutto. Rozliczanie sekundowe od początku.Brak innych usług poza sms-ami.Bezpłatna poczta głosowa.Karta będzie miała inny kod MMCC MMNN niż 260 02 bo nie będzie chodziła z zasimlockowanymi telefonami Erowymi.Era wpuści karty z takim kodem do swojej sieci bo sieć na ekranie Heyah to "Era" lub 260 02.Trochę IMHO przekombinowali , wystarczy że simplus wprowadzi taktowanie 1 sek od początku i mimo 20 groszy na minucie więcej bedzie dla mnie lepszy.Swojaki po 60 groszy rulez !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 12:39
    drozda - ładnie to wygląda, dobrze by było, gdyby było prawdą (naprawdę chciałbym tego). Tylko dlaczego pisownia "heja" jest inna? No nic - poczekajmy - mam nadzieję, że się potwierdzi. hansen - zawsze coś co jest "wygląda" słabo w świetle nowej oferty. Poczekajmy na wydrukowane ulotki :-) Sekunda w Simplusie jest cały czas promocją - nie zapominaj. Już raz ją zmieniono, można zmienić po raz kolejny. No i pajorro jakiś czas temu podawał informację, że w połowie marca w Simplusie ma być nowa taryfa i strefa domowa... Poczekajmy więc :-) Najważniejsze, że wszystko idzie w dobrym kierunku !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 12:44
    Oto wyniki z www.ripe.net Domain object: domain: heyah.pl type: CORPORATE registrant's handle: eragsm nservers: ns1.taniedomeny.com. ns2.taniedomeny.com. created: 2004.01.27 last modified: 2004.02.27 registrar: www.DOMENY.PL sp. z o.o. Holder's Contact object: company: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. street: Al. Jerozolimskie 181 city: 02-222 Warszawa location: PL handle: eragsm last modified: 2004.02.27 registrar: domeny
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 12:46
    Ha! Może właśnie dlatego, że usługa obejmować będzie tylko podstawowe rzeczy - połączenia głosowe i esemesy, będzie może na innej "platformie" obsługiwana (nie trzeba inwestycji w przygotowanie obsługi usług dodatkowych) dlatego będzie tak tanio? Rzeczywiście, jeśli Plus zrobi ruch w Sekkundzie, jak pisze drozda, biorąc pod uwagę dodatkowe możliwości, mimo droższej minuty bardziej będzie się opłacać... Chociażby dla transmisji danych, z którj jedanak czasem się korzysta - wap chociażny żeby grę ściągnąć. Bo jednak młodzi ludzie grają na telefonach? No i może się okazać, że będzie fakna finansowo oferta, ale pytanie co zrobić z bajernymi telefonami teraz? Aparat? Po co komu będzie teraz potrzebny? Ememesy? ;-))) No ciekaw jestem komentarzy tych wszystkich wykorzystujących intensywnie te usługi, jak to nie opłaca im się przechodzić do heja bo za dużo starcą z tych zaawansowanych usług ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 12:46
    Co ciekawe wyglada na to że era obudziła się po wejściu simplus 1-sek bo data rejestracji domeny na to wskazuje.Także era posiada heyah.pl heyah.com.pl heja.pl heja.com.pl Stać ich na to :))) a ponadto unikną podszywania się pod ich markę :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 13:27
    No to wszystko sie wyjasnilo. swoja dorga to ciekawe czy te startery juz dzialaja. czy trzeba czekac do 12-tego, a tak w ogole to oferta git. ceny po swojej sieci prawie jak w niektorych biznesowych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-07 13:30
    no to wygląda na to, że mamy do czynienia z najciekawszą ofertą na rynku. popaki popłaczą się ze złości. zresztą słuchy dochodzą że już można na "lewo" kupić te nowe aktywacje, a to samo przez się mówi o atrkcyjności oferty... idea musi mieć mokro w gaciach, bo plusowi to już wszystko jedno, oni tylko chcą jak najszybciej firmę sprzedać i nażreć się z procentów;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 13:34
    Heyah! Cena za połączenia "do sieci" obowiązuje tylko w połączeniach na numery Heyah. Najciekawsze jest nalicznanie 1-sekundowe od początku rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 13:35
    loco - Plusowi nie jest wszystko jedno - może właścicielom tak, ale nie PLusowi... Plus to firma, a której firmie jest wszystko jedno? Palnąłeś trochę :-) Myślę, że nie tak szybko ludzie przejdą na 888. Na pewno nie przejdzie nikt, kto jest maniakiem ememesowania, nieprawda? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 13:40
    Tak czy tak, trzeba przyznac, ze dosc dlugo wszystko bylo top secret. Sprawa "rypla" sie dopiero teraz, a przeygotowanie takiego czegos to ladnych pare miesiecy. produkcja samych starterow i opracowanie calego tego balaganu to musialo byc gigantyczne przedsiewziecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 13:41
    Bartplus - właśnie - diabeł tkwi w szczegółach :-) Dlatego mówię - poczekajmy na oficjalne ulotki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 13:42
    rewolucja to moze za duzo powiedziane, no powiedzmy, istotny przelom :) zwlaszcza te sekundy i ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 13:42
    ze o darmowych wizytowkach nie wspomne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 13:45
    wlo - to informacje niemal już pewne :) Ale tak jak mówisz poczekamy na oficjalne cenniki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-07 13:50
    ***wlo - znając marazm plusa jesli chodzi o ofertę simplus to takie naliczanie 1 sekunda od poczatku rozmowy pojawi się ze rok może półtora. Przypomne, tu taryfę plusa gdzie minuta rozmowy kosztowała prawie 3 złote brutto a konkurenci mieli juz gruba pod 2 złote - pomimo tego plus dalej trzymał te cenę. Dopiero zmiana nastapiła przy wprowadzeniu taryf multi czyli całkiem nie tak dawno. Ale takt w heja 1/1 wymusi na pozostałych zmiany. Myslę, że za wcześnie jeszcze na oceny trzeba poczekac ilu bedzie napalonych na ten prefix 888. Renesans zdejmowaczy simloków widze. Dziś miałem sen, że puka do mnie klient i mówi kiedy się uwine z tym tirem pełnym telefonów do zdjecie simlocka. Wyjrzałem przez okno a tam kolejne podjeżdzały :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-07 14:05
    ***bartplus: to jest stara sprawa i era już dawno obiecała to wyjaśnić , zrekompensować itd... dziwi mnie tylko że to teraz wypływa przy okazji Heya. Nie chcę sie bawić w jakąś spiskową teorię dziejó, ale idę o zakłąd że konkurencja mieszała w tym łapy:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 14:06
    hansen - odnosisz się do jednej określonej taryfy i to w szczycie do "obscych" sieci... Do dzisiaj ta taryfa funkcjonuje i na siłę możemu ją porównać do tej heja... tylko czy takie porównanie ma sens? Nie. Zwróć uwagę, że to Plus nie kto inny zaproponował taktowanie co sekundę po pierwszej minucie. Powiesz, że Era juz wtedy przygotowywała te heja? Być może. ale fakt jest faktem. Marazm? Nie zauważam szczerze mówiąc :-) Maraz to jest w Erze i w ofercie biznesowej - oprócz dobrej promocji nie ma tam nic ciekawego (o ogercie cennikowej mówię). Chciałbym Ci ponadto zwrócić uwagę, że właśnie w MULTI jest ta cena 2,90 zł za minutę :-) Po wprowadzeniu taryfy MONO starą nazwano MULTI. Tak więc MULTI jest właściwie pierwszą taryfą w Simplusie (były co prawda chyba ze dwie zmiany wcześniej - wprowadzenie połączeń wewnątrz sieci i nocnych (już w połowie 1999 - kto miał tak tanio?, zmiana godzin szczytu), ale od początku 2000 r. ta taryfa istnieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 14:08
    heh, ale nie rozumiem jednego. Jesli to 888 mialo by nalezec do ery to dlaczego telefony z simlokiem ery mialy by nie przyjmowac kart z 888 ? A skad wziac telefon? No jak to skad? Od złodzieja? :) Panowie w PTC (i inni nasi operatorzy tez) zawsze byli zdania ze zarowno na aparacie kupionym "na legalu" jak i od zlodzieja mozna tak samo zarobic.
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 14:15
    Grzegorz Z - po to by nie było tzw. efektu kanibalizmu czyli żeby abonenci własnej sieci nie przechodzlili do lepszej oferty.Skąd telefony ??? Po dwóch latach od kupna telefonu (ale tylko w abonamencie) masz prawo do bezpłanego zdjęcia simlocka. Ponadto z np.nokii każdy może sobie zdjąć za darmo po 5 minutach grzebania w internecie więc nie pieprz że tylko lewe telefony są bez simlocka.Ja np. sam sobie zdejmuje w każdym nowo zakupionym aparacie , bo nie lubię jak sprzedają mi niepełnowartościowy towar.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 14:17
    Poza tym dlaczego z Plusa nie mozna sie nadal dodzwonic na jakikolwiek numer 888 ? Tak wiem oczywiscie, plus jest be itp itd, ale czy to nie dziwne? mam nadzieje ze po "oficjalnym otwarciu" 888 bedzie mozna...a jesli nie.... i dodzwonic sie bedzie mozna tylko z .... Ery :) w tym kraju naprawde juz nic mnie nie zdziwi. Milej niedzieli zycze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 14:20
    drozda, nie mialem na mysli tego ze telefony bez simlocka sa lewe, mialem na mysli to ze skoro nie bedzie sprzedazy nowych telefonow z simlockiem na 888 to skad wziac telefon dzialajacy na 888? Przeciez nie kazdy tak jak my (interesujacy sie troche tematem) wie jak sie go pozbyc z telefonu (za pomoca "Unique Phones" chociazby) i gdzie pojdzie? Do zlodzieja, ktory poza sciaganiem simlockow najczesciej takze handluje telefonami pochodzacymi z kradziezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 14:24
    drozda - nie bezpłatnego!! Nigdzie nie piszą, że bezpłatnego... Po dwóch latach bez konsekwencji jedynie możesz zdjąć sim-locka :-) Grzegorz Z. - nie rozumiem po co chcesz dzownić, jeśli jeszcze nie ma gdzie dzwonić?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 14:29
    loco - z tym tematem spotkałem się już na początku lutego, ale nie wiedziałem, że będzie miał takie rozmiary :)
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 14:30
    wlo - nie bardzo rozumiem , dwa razy zdejmowałem w salonie Ery simlocka po upływie dwóch lat w telefonach ojca , za miesiąc kończy mu się cyro na S45 i też idę po odsimlockowanie do Ery , chociaż mółbym to zrobić w 3 minuty ale w imię zasad bedę ich gnębił przy każdej okazji.Nigdy nie robili problemów.O jakich konsekwencjach mówisz - chyba tylko utraty gwarancji , bo z moim telefonem mogę zrobić cokolwiek nawet przerobić go na karmnik dla ptaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 14:33
    wlo - Regulamin promocji Plusa mówi "Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto). " - czyli wychodzi na to, ze po upływie 24 miesiecy czynność ta zostanie wykonana bezpłatnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 14:44
    drozda - i za darmo to robią??? Bartplus - wcale nie wychodzi :-) To tylko oznacza, że w okresie dwóch lat biorą za to 500 złotych :-) Owszem - robią to za darmo, ale trzeba się starać - mi na targach w Łodzi kiedyś zdjęli z 7110 i przy okazji zmienili SW. Jednak takie zapis nie jest gwarancją, że robią to za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-03-07 14:53
    Panowie szukacie dziury w całym. A tak na marginesie na allegro jest skan oficjalnej ulotki. Jest to 100 % pewna informacja. Widziałem ta ulotke już wczoraj i widziałem już pakiety
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 14:53
    A to od Plusa - wynika z tego że po 24 miesiącach jest za free, skoro nie podano ceny tej usługi: Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 15:01
    Wlo, ależ robią to za darmo. Mi ściągnęli (a raczej - podali mastercode) z nokii 3310 w czerwcu ub.roku. A co do dzwonienia chcialem zadzwonic na ten 888102030 i co? I nic. Przynajmniej z Plusa nie mozna. Przeciez jak starter jest jeszcze nieaktywny to dzwoniac na niego, mozna takze sie dodzwonic i jakas tam informacje uslyszec prawda? Wiec moze to sciema z tym allegro? Nie dosc ze sprzedaja cos czego jeszcze "oficjalnie" nie ma to jeszcze ze zlotym numerem? Dobrze chociaż ze ów "wystawiony na sprzedaż" starter nie ma numeru +48 888 888 888 :) Coś mi to pachnie jakąś ściemą.....
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 15:06
    Bo nie ma ustawionego routingu na ten prefix z innych sieci.Ja mam w pracy bramkę PSTN-ERA i dzwoniąc na 888123123 mam komunikat "Heja zostaw wiadomość". A ten koleś z allegro musi mieć niezłe plecy w Erze bo sprzedał i sprzedaje same złote numery w Tak-Taku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 15:09
    Właśnie widziałem reklamę czerwonej łapy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 15:13
    ***Bartplus: dzięki za maila ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 15:15
    ***Gonzales: nie ma za co :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 15:22
    na razie te zlote numery nie stoja tak wysoko :) moze sobie rypne takie same 888 :) bede jak jakas infolinia i dzieciaki beda do mnie dzownic i robic kawaly :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 15:25
    poza tym to moze byc niezla inwestycja teraz kupie tanio a pozniej sprzedam baaardzo dorgo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-03-07 15:38
    Nie wiem czy ktos zwrocil uwage na to ze na stronie podobno bedzie mozna sobie wybrac i numer. jestem bardzo ciekaw jak to bedzie sie odbywac. Przeciez jak pakiet pojdzie do sprzedazy w detalu to wycofanie go bedzie powaznie utrudnione, oczywiscie jezeli bedzie sprzedawany w taki sposob jak wszystkie prepaid dotychczas.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 15:57
    widzieliście licznik odwiedzin heyah.pl? jeszcze moment i milion pęknie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-03-07 16:01
    wlo - tylko żeby po uruchomieniu ta witryna nie chodziła tak jak idea.pl :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 16:24
    A ceny są takie: Połączenia/SMS poza sieć Heya: 0,98/0,28 PLN. Połączenia/SMS do sieci Heya: 0,68/0,18 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 16:30
    dobre ceny... szczególnie, że należałoby je liczyć raczej tak: 1,63/1,13 gr/s :-) Mi tam się podoba, chociaż nieco niepokoi to ograniczenie dostępności do usług dodatkowych... Tydzień można poczekać na szczegółowe informacje. Zobaczymy co będzie się dziać - mam nadzieję, że nie będę musiał rezygnować z Simplusów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mobilizator pisze: 2004-03-07 16:36
    ..."nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie"... a ja sądzę że to kampania gumy do żucia :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 16:40
    Faktycznie, nie wiem skąd ten zachwyt... jeśli to wszystko prawda to..... ciekawe co byście powiedzieli o ofercie Idei, gdyby tańsze połączenia z "Idei dla każdego" byłyby tylko do innych "Idei dla każdego" no i gdyby przede wszystkim karta "Idea dla każdego" nie działała w telefonie w którym działa karta Idea POP albo Idea abonamentowa. No i niech mi ktos udowodni że Era to nie jest jedno wielkie barachło ?!?!?!?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 16:41
    No właśnie moblizator - albo jakieś oranżadki eneretyzującej dla "ubranych inaczej" :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 16:43
    Grzegorz Z. - a dlaczego mam patrzeć na te 68 groszy? Ja patrzę na 98 groszy z taktowaniem 1/1!!! Przecież do przeprowadzenia krókiej rozmowy będzie taniej zadzwonić niż ze stacjonarnego!!! Nie wiesz co mówisz chyba?
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 16:44
    *grzegorz z: a wykonaj 3 sekundowe polaczenie za 5 gorszy z idei dla kazdego ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 16:50
    Janush - ale fakt że na Erę NIE MOZNA dzwonić taniej, w przeliczeniu daje mniej więcej to samo jakby wprowadzili w dotychczasowym Taktaku zamiast tego wszystkiego swoją ulubioną "opłatę cykliczną" w wysokości 15 zł + vat za takt 1/1. A może tak by było dużo prościej, zamiast robić ludziom wodę/gumę do żucia z mózgów? Tak więc 1/1 odbiją sobie droższymi połączeniami, bo ilu z Was będzie miało znajomych w 888 ?A zresztą - "nie dzielmy lepiej skóry na niedzwiedziu" .... dobrze Wam radzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 16:52
    No i jeszcze sprawa tych simlocków. Pamiętajcie też o tym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 16:52
    3-sekundowe... nic się ie załatwi w 3 sekundy, ale w 12 za 20 groszy już można sporo załatwić - na pewno więcej słów się zamieni niż wysłanie i odebranie dwóch-trzech esemesów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 16:54
    Grzegorz Z. - matko!! jakimi droższymi połączeniami? 98 groszy to drogo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 16:54
    Nie no, słuchajcie, tu chodzi o to, że te ceny same w sobie są dobre, ale na pewno nie są w jakimś sensie rewolucyjne, a pojawiały się wypowiedzi, że takie właśnie będą; tym bardziej, że można zapomnieć o jakimkolwiek telefonie. I jako pre-paid to ta oferta jest bezkonkurencyjna, ale gdybym na przykład miał zrezygnować z abonamentu, to wątpię abym pokusił się.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 16:58
    *grzegorz z: 5 gr/3 sek to do dowolnej sieci. a czy wprowadza 1/1 w taktaku lub gdzie indziej to ich sprawa, ja na przyklad nie jestem szczegolnie przywiazany do dwojego nru i jesli rzeczywiscie wszystkie info sie potwierdza to pewnie sie przerzuce, zwlaszcza jak wylicytuje jakis ladny zloty numer :) a simlock mnie akurat nie dotyczy, ja nie jestem matka teresa, niech sobie inni radza, mnie oferta pasuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 16:59
    no to jasne - ja w swoim abonamencie płacę za minutę z taktem 1/1 82 grosze brutto - jest pewna różnica :-) odnosimy to do pewnego odbiorcy - np. mojego syna, który potrzebuje jak najmniej z kieszonkowego wydać... Chociaż nie wiem czy się przekona przy braku GPRS-u do wapowania, pisania poczty i esemesów (bo jak z tym właściwie będzie?).
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 17:00
    a w 3 sekundy na pewno zdaze powiedziec 160 znakow i nawet uslyszec odpwiedz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 17:04
    A to, w jakim stopniu ta oferta jest rentowna na tle chociażby Era Love, to będzie można tak naprawdę stwierdzić po kilku miesiącach używania. To nie jest tylko i wyłącznie kwestia ceny minuty połączenia czy tam smsa, ale również bonusów płynących z doładowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 17:07
    Gonzales - wydaje Ci się, że jakieś będą? Jak na razie wygląda na to, że zasielnia na miesiąc tylko będą (obiema kartami - "20" i "50") - może na początku dadzą na zachętę jakiś bonus, żeby nieco brak telefonu zrekompensować?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 17:09
    No to właśnie o to mi chodzi - w klasycznym pre-paidzie mamy rozmaite bonusy, zwłaszcza w TT. Tutaj z pewnością nic takiego nie będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 17:11
    Sluchajcie moi drodzy, poczekajcie dobrze? poczekajcie przynajmniej do 15 marca. Wtedy zobaczymy. Mi koncza sie pomalu wszystkie cyrografy z okresu "burzy i naporu" i kupowania telefonu w promocji co 3 miesiace ;-) i powaznie zastanawiam sie nad przejsciem na prepaid. Z 9 obecnie pozostających w mojej dyspozycji aparatow tylko jeden posiada simlock (uzywany w TT przez moja matke, nie chce mi sie simlocka sciagac, bo szkoda gwarancji). A ja telefonu uzywam do polaczen glosowych i czasem jak trzeba do smsow (jak jestem w domu, to staram sie wysylac darmowe, z miasta plusa, za posrednictwem SeSMS) a MMS-a z 3510i wyslalem moze jednego czy dwa - na próbę. Tak więc kto wie, może nawet mi ta oferta przypasuje. Tak więc jeśli te plotki (TAK! PLOTKI! Co za problem sfabrykowac takie obrazki jak widzielismy na allegro?!?!?! jak się dobrze posługiwać corelem czy photoshopem...) się potwierdzą to może nawet i ja się skuszę. Pożyjemy, zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-07 17:11
    Jeszcze nie wprowadzili oferty na rynek a my juz wiemy o co chodzi:-)) ale jaja! nawet jak bedzie 98 groszy/min (ale z Vatem czy bez??) przy 1/1 to i tak bardziej się opłaca niż 1/30:-)) czy nawet 1/1 po 1.min,jak simplusie pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 17:11
    Ja tam mam (może naiwnie) nadzieję, że w np. rocznicę wprowadzenia taryf Plus, Plus zmieni tabelę "usługi naliczania opłat" i za obecną kwotę jaką płacę (a może mniej???) będę miał taktowanie 1/1 na wszystkich trzech numerach ;-) To tego niewielka monyfikacja Simplusa (w wiadomym kierunku) i to mi na razie wystarczy. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 17:18
    ***Wlo: i ja na to czekam :D. ***Grzegorz Z.: poczekać można, tylko po co?? :) IMHO za profesjonalna robota i za dobry sprzedawca aby bawić się w takie hocki-klocki ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    maxikaz pisze: 2004-03-07 17:26
    wedlg mnie bardzo ciekawa oferta ,sam mam popa - na poczatku byl spox, ale teraz... wyglada na to ze era sie postarala i ceny beda dla ludzi. A i tak mam telefon bez simlocka, wiec moze przezuce sie na heyah.Ciekawe czy te ceny to ostateczne?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-03-07 17:31
    hmmm na allegro ta aukcja juz zakonczona ciekawe dlaczego :-) jest jeszcze jedna
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 18:53
    Już czuję co będzie znakiem rozpoznawczym użytkowników heyah... Czarny panel z czerwoną łapą obejmującą telefon :-) Ciekaw jestem jak szybko producenci wdrożą produkcję takich paneli do telefonów??
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 19:24
    heh, wiecie co? Ide sobie dzisiaj przez miasto i cóż widzę? Ano widzę czarnego trabanta z ŁAPĄ po bokach i na masce.... ciekawe, nie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-07 19:36
    We Wrocławiu znaki są również na chodnikach...
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-03-07 19:51
    dzisiaj widziałem takiego trabanta w trójmieście
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-03-07 19:53
    trzeba przyznać ERZE że zrobiłą niezłe zamieszanie przy HEYJA
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-07 20:09
    trabanty... no to widać jakie telefony Era preferuje dla tej usługi... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-07 20:09
    Do tej pory obstawałam mocno przy swojej Idei, numer mam fajny i nie chciałąm zmieniać. ALe rozmowy w tej nowej Heya będą tańsze, komórkę mam ze zdjętym simlokiem (moja się zepsuła i taką dostałam) więc się zastanawiam, czy dodatkowo sobie nie kupić heji, w idei poczekam na najniższym abo aż mi się umowa skończy i tyle:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-07 20:29
    yyle krzyku o jeyah którego nie ma, mam popa i poczekam aż w nim będzie 1/1 s, bo z tego co mi sie wydaje to lud masowo ruszy na heyah ... jest stosunkowo tanio i takt 1/1 a smsy po 28gr...a robią szum bo chcą sie sprzedać ...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-07 20:46
    Zamieszania co nie miara :-)) Na allegro starter jest. Cena trochę duża, ale numer atrakcyjny. Naliczanie 1/1, rozmowy 0,98zl i smsy po 0,18zl wewnatrz Heja, oferta bardzo ciekawa, zwlaszcza, dla osób do ktorych jest ona skierowana. A co z WAP/GPRS/MMS???
    0
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-07 20:56
    pajorro : no to może puścisz farbę co z tym Simplusem ??? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-07 21:01
    Widzę, że wlo już się za mnie wygadał ;-)) Dostałem e-maila, od pewnego gościa z Plusa, że powstały projekty, aby wpuścić Strefę Plus i jakąś nową taryfę jeszcze dodatkowo ( kto wie, może coś typu Idea dla każego, albo Heja???). Ceny i data wprowadzenia nie są mi znane...Jak będę coś wiedział, to oczywiście się z wami podziele informacjami...
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-07 21:12
    Pewnie kazdy op bedzie musial wczesniej czy pozniej zareagowac na heyah, ale czy ktos przebije ere? watpie. nie po to wydali tyle kasy na nowa marke zeby teraz dac sie przebic jakimis modyfikacjami w taryfach. bedzie wojna, ale my na niej skorzystamy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    OLEK_01 pisze: 2004-03-07 21:22
    Jak zobaczyłem ofertę Era Heyah na onet.allegro.pl,to normalnie zdębiałem-taryfy fajne, 1/1 i jednak już z podatkiem:-)) przeliczyłem,sprawdziłem i 15.03.2003 rezerwuję sobie numer na stronce:-) i lece po kartę startową,normalnie MIODZIO! Wszystkim co maja SIMPLUSY I POPY I DLA CIEBIE polecam- to będzie hit wiosny:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 21:23
    No faktycznie zaczyna się robić ciekawie :) Jedyne co Plus i Idea mogą zrobić by ratować tyłki to po prostu wszędzie, bezwarunkowo (i pre i post paidzie) dać naliczanie 1/1 za darmo. Czy to takie trudne?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartosz pisze: 2004-03-07 21:23
    mnie tam sie podoba cale to zamieszanie wokol Lapy i trabanty :-) juz czekam na przesciganie sie w promocjach. zwyciezca bierze wszystko :-) a ja wybiore najlepszego :) na razie Lapa na czele :-) czekamy na wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-03-07 21:24
    Ja tesh to chcę. Nie mogę się jush doczekać. POPa naładuję Profitem i przez pół roku kasa mi nie zniknie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    OLEK_01 pisze: 2004-03-07 21:24
    a ciekawe,co napisze o tym fkn.pl,bo jak narazie to ani słychu o nowych taryfach,ani nawet o domniemywanym nowym operatorze:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-07 21:33
    Kto wie, może już nie długo będziemy mieć w Simplusie, w POPie i Idk naliczanie 1/1 jak tak dalej pójdzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-03-07 21:35
    Ludzie co z Wami? Niektórzy piszą, że drogo że brak usług dodanych. A gdzie w prepaidzie macie taniej i jeszcze taktowanie 1/1? Jak dla mnie jest to bardzo dobra oferta i jeśli wejdzie w takiej postaci to się na nią skuszę (za 3 tygodnie koniec cyro w plusie). Poza tym jeżeli stwierdzę że to kicha to zawsze mogę zrezygnować a nie męczyć sie 24 miechy. Telefon mam jeszcze sprawny a mms-y nie są mi potrzebne.
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-07 21:51
    bedzie wojna !!! już sie nie moge doczekać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-07 21:52
    Gr33nY - słuszna uwaga, to nie był skan. Zresztą skoro to starter to nie można by go było zeskanować tak wyraźnie. Bo jeśli np. bylby w takim pudelku jak stare "niebieskie" startopopy to nie mozna by bylo domknac skanera (nie chcac niszczyc pudelka) i skan nigdy nie wyszedlby tak ostro. Zreszta - oszustów na allegro nie brakuje. A to musiałby być bardzo inteligentny i bystry cwaniaczek, jesli to jakies sciemnienie bylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    heyah pisze: 2004-03-07 22:10
    na allegro to był skan cennika. Mam taki cennik przed sobą. Nie będe mówił skąd. Poprostu mam. Widziałem również pakiety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-03-07 22:28
    heyah: niektorzy widzieli elvisa :) jak dla mnie to nie byl skan i tyle jakby chcieli sie uwarygodnic to zeskanowali by pakiet wlasnie z numem albo zrobili mu foto. Jak na razie pozostaje sceptyczny co do autentycznosci obrazkow z tamtej aukcji natomiast pelen optymizmu co do nowej uslugi. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    heyah pisze: 2004-03-07 22:37
    Gr33nY: uwierz mi na słowo że był to skan. Nie mam w domu skanera ale jutro w robocie zeskanuję i moge podesłać niedowiarkom. Kto jest chętny?
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2004-03-07 22:50
    *heyah ja bylbym zainteresowany, przesslij mi na mail. thx z gorki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-07 23:24
    Heyah jak Elvis dobre :)
    0
  • Users Avatars Mini
    heyah pisze: 2004-03-07 23:35
    Erazmus, Gr33nY i misiek wysłałem wam foktę . Co wy na to ?
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2004-03-07 23:46
    Dziex! Rozwiales moje watpliwosci.. Teraz juz jestem pewien ze to nie zart. Oferta sie potwierdza. Zaraz jak bedzie mozna kupic lece po starter!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-07 23:52
    a kiedy nowe taryfy w post-paidzie w zdziErze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-03-08 00:15
    ***heyah: bardzo chetnie :) mozesz przyslac orginal tez :
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-03-08 01:14
    dostalem zdjecia ulotek. dziekuje. przepraszam ze watpilem :) przy pierwszej okazji zamawiam numer :D
    0
  • Users Avatars Mini
    matimm pisze: 2004-03-08 01:27
    heyah******** ja tez BARDZO prosze o przeslanie materialow !!! z gory dzienki, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-08 01:32
    jeżeli można, to także poproszę: dev@buziaczek.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    linkers pisze: 2004-03-08 01:42
    I ja poprosze o fotkę... pozdro!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-08 12:03
    Dzieki za ulotke ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Yattaman pisze: 2004-03-08 13:37
    Czy mógłbym się "załapać" na ulotkę lub inne źródło jakichkolwiek informacji o rzekomym 888? Z góry wieeeelkie dzięki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-08 14:41
    Tu piszę że 15 marca a na stronie internetowej że 12 marca to jak wreszcie edzie??
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-03-08 16:17
    Jeżeli będzie wszytko tak jak piszą i będą telefony dostępne -po takiej cenie jak np. w TT to ja się tam przenoszę zaraz...!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukas pisze: 2004-03-08 19:48
    jeśli można to też bym prosił o przesłanie na maila tej ulotki - lsz@bb.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-03-08 22:33
    podesłałem zainteresowanym zdjęcie ulotki
    0
  • Users Avatars Mini
    linkers pisze: 2004-03-08 23:01
    Dzięki za fotki.... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    omirek pisze: 2004-03-09 09:25
    czy mnie tez ktos moze podeslac jakies "wiarygodne" materialy, a ja sie moge wymienic ulotka z idei o taryfach MEGA oraz o Idea Active :] omirek@interia.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    menel pisze: 2004-03-09 12:54
    oh ta łapa to łapa shreka - tylko czerwonego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Heyah pisze: 2004-03-09 14:30
    wielkie elo poprosze wszelkie matreiały reklamowe na temat nowych taryf czyli heyah i mega oraz Active z góry wielkie dzieki -thx heyah@o2.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    honda pisze: 2004-03-09 21:13
    A skąd takie informacje???
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-09 23:35
    W top 5 newsów 4 o Erze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    d0ly pisze: 2004-03-10 15:04
    to jest jakies wtargniecie T-Mobile [t-mobile.co.uk,.de itd] na polski rynek. oni sa wiellka firma w europie, wiec podejrzewam ze caly serwis ery sie zmieni 100%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-10 20:23
    No i się zaczęło.....
    0
  • Users Avatars Mini
    podajnick pisze: 2004-03-10 20:35
    nareszcie
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-11 19:58
    otrzymali tyle prefiksow ze musieli sie bronic przed wirtualnym
    0
  • Users Avatars Mini
    HEJA pisze: 2004-03-12 01:11
    I COJEST12 ANA STRONIE NIC NOWEGO SIE NIEZMIENILO TO MA BYC REKLAMA
    0
  • Users Avatars Mini
    LUKI pisze: 2004-03-14 17:05
    Czy ktoś wie czy bedzie bramka internetowa do HEYAH- np za friko jak z idei ?? Bo to by się bardzo przydało, a jak tego nie ma to może będzie. Jak ktoś coś wie niech da znać !!
    0
  • Users Avatars Mini
    t0mecki pisze: 2004-03-14 19:13
    No byłby to dobry pomysł i Heyah zyskała by jeszcze więcej zwolenników!
    0
  • Users Avatars Mini
    bastek pisze: 2004-03-17 14:12
    A ja ma HEYAH i mam TANIO :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Minuta tylko 98 groszy\ SmS - 28 gr pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    djtb pisze: 2004-03-17 22:02
    Heyah to idea!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-28 10:07
    no cuz każdy to wie!!!:)!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: