Czołowe firmy telekomunikacyjne promują MMS - komunikat

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 1

Firmy CMG, Comverse, Ericsson, Logica, Motorola, Nokia i Siemens przedstawiły wspólną wizję usług Multimedia Messaging Service (MMS). Celem tej niezwykłej inicjatywy jest zwiększenie powszechnej świadomości istnienia MMS i zapewnienie spójnego rozwoju rynku ku stworzeniu otwartego globalnego systemu.
Motorem MMS są aktywni, indywidualni autorzy, tworzący różnego rodzaju materiały i dzielący się doświadczeniami w użyciu systemów komunikacji multimedialnej, łączących w sobie nowe typy bogatych treści, takich jak dźwięk, videoklipy, fotografie, grafika oraz teksty. MMS wprowadza nowe funkcje i nowe typy materiałów małymi krokami, dzięki czemu konsumenci mogą łatwo je zrozumieć i czerpać z nich radość. W efekcie doprowadzi to do szybkiego przyjęcia i rozprzestrzenienia się tej usługi.
Każda z firm jest przekonana, że MMS stanie się dla operatorów sieci komórkowych, firm usługowych, twórców aplikacji i agencji reklamowych główną usługą na rynku masowym. Dzięki szybkiemu przyjmowaniu takich usług przez różne segmenty rynku, koncepcja MMS przemawia do wszystkich użytkowników telefonii komórkowej. MMS jest nie tylko usługą łączności osobistej, ale także nośnikiem różnych materiałów multimedialnych i innych aplikacji.
Usługi SMS są najszybciej rozwijającymi się usługami komputerowymi w sektorze telefonii komórkowej i wywierają znaczny wpływ na dochody i zyski uzyskiwane przez operatorów. Według GSM Association (Stowarzyszenie GSM), liczba komunikatów SMS przesłanych na całym świecie wyniosła 15 mld w grudniu 2000. MMS stanowić będzie naturalną, udaną ewolucję modelu usług SMS i wygeneruje nowe strumienie dochodów w oparciu o obecnych użytkowników telefonów, a także przyciągnie nowych klientów. Komunikacja przy użyciu MMS stanowić będzie drogę do uzyskania zysków w sieciach 2.5/3G, podobnie jak SMS w sieciach 2G. 
MMS jest usługą opartą o standardy 3GPP i WAP Forum, kompatybilną z istniejącymi obecnie komórkowymi urządzeniami SMS i innymi aplikacjami komunikacyjnymi. MMS można sprawnie zintegrować z istniejącymi usługami i bezpośrednio udostępnić licznej grupie klientów. Firmy planujące implementację usług MMS już dzisiaj, uzyskają doskonałą pozycję wyjściową do pełnego wykorzystania możliwości technologii i aplikacji 2.5G/3G.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: