Idea przygotowała cztery nowe oferty dla swoich klientów.
Druga edycja gry SMSowej OPTIMA QUIZ
1.10.2002 r. dla klientów Idea Optima rozpoczęto drugą edycję gry SMS-owej OPTIMA QUIZ, która trwać będzie do 30 października 2002. Głównym celem quizu jest popularyzowanie wiedzy o Idei Optimie oraz edukacja potencjalnych i obecnych użytkowników o szczegółach i usługach dostępnych w ramach oferty Idea Optima. Każdego dnia wyłanianych jest aż 100 zwycięzców, dla których ufundowane zostaną nagrody dzienne w postaci telefonów Nokia 6510, nagrody pocieszenia - w postaci jednorazowych pakietów darmowych minut oraz w Wielkim Finale wysokiej klasy zestaw kina domowego z telewizorem THOMSON.
Jak grać?
Aby rozpocząć grę należy zarejestrować się wysyłając SMS o treści OPTIMA na numer 7199. Koszt takiego SMS-a to 1 PLN (netto). W odpowiedzi otrzyma SMS-a potwierdzającego rejestrację, a po chwili (także w formie SMS-a) pierwsze z trzech pytań konkursowych. Każde z pytań zawierać będzie trzy odpowiedzi, z których tylko jedna jest poprawna. Na pytanie należy odpowiedzieć wysyłając SMS o treści A, B lub C (w zależności od tego, która z odpowiedzi będzie poprawna) na numer 7199. Kolejne pytanie zostanie wysłane dopiero w momencie, gdy odpowie się na poprzednie (bez względu na to czy udzieli się poprawnej czy błędnej odpowiedzi). Po udzieleniu odpowiedzi na trzecie pytanie do gracza zostanie wysłana informacja na ile pytań odpowiedział poprawnie.
Zwycięzcy
Konkurs dzienny kończy się wyłonieniem zwycięzców, co ma miejsce następnego dnia po zakończonej rundzie. Każdy z uczestników danej rundy otrzyma SMS z informacją o końcowym wyniku danej rundy. Zwycięzcy wyłaniani będą na podstawie dwóch kryteriów: wiedzy i szybkości. Wygrywają Ci, którzy udzielili najwięcej poprawnych odpowiedzi na pytania (maksymalnie trzy poprawne odpowiedzi) i dodatkowo zrobili to w jak najkrótszym czasie.
Nagrody
Każdego dnia nagrodą główną jest telefon marki NOKIA 6510. Dodatkowo 49 graczy otrzyma nagrody pocieszenia w postaci jednorazowego pakietu 10 darmowych minut, a kolejnych 50 graczy - jednorazowy pakiet 5 darmowych minut. W sumie w pierwszej edycji konkursu można wygrać 3000 nagród o łącznej wartości prawie 70.000zł, a w tym do wygrania codziennie, ponad 12 godzin darmowych minut łącznie!
Wielki finał
Wielki finał rozpocznie się równolegle z konkursami SMS czyli 1.10.2002 r. Zagrać będzie mógł każdy kto grał w SMS'owym konkursie dziennym. Wielki finał przeprowadzony zostanie w formie głosowej na specjalnym numerze telefonu. Wiadomość jak wziąć udział w Wielkim Finale przesłana będzie do graczy w SMS'ie informacyjnym. Nagrodą w wielkim finale jest zestaw kina domowego wraz z telewizorem firmy THOMSON.
OFERTA DLA KONSULTANTÓW ORIFLAME
Od 1.10.br. wprowadzona została rozszerzona wersja dotychczasowej "Oferty dla nowych konsultantów Oriflame". Rozszerzenie polega na skierowaniu oferty do wszystkich konsultantów Oriflame, które przedstawią w punktach sprzedaży Idea kupon i kartę identyfikacyjną Oriflame potwierdzającą tożsamość konsultanta. W ramach specjalnej oferty, każda konsultant Oriflame otrzymuje - podwójny pakiet darmowych minut przez 6 miesięcy do wykorzystania w ramach sieci Idea. Dodatkowe minuty w abonamencie mogą zostać wykorzystane zarówno na połączenia głosowe jak i na SMSy. Promocją objęte są wszystkie plany taryfowe - Nowa Idea Optima 15 - 240. Oferta nie dotyczy planu taryfowego Pakiet Domowy. W ramach oferty dostępne są wszystkie telefony z aktualnej oferty Idea Optima, zgodnie z aktualnym cennikiem.
POPendCLUB
Idea POP specjalnie dla studentów przygotowała cykl imprez klubowych POPendCLUB. Jest to cykl 8 imprez w klubach studenckich zlokalizowanych w głównych ośrodkach akademickich w Polsce. Osoba, chcąca uczestniczyć w imprezie powinna zarejestrować się SMSem pod numerem 7191 (koszt 1 PLN netto), po czym otrzyma SMSa zwrotnego z zaproszeniem.
SMSa nie należy kasować - należy okazać go przy wejściu na imprezę, będzie on traktowany jak bilet. Szaloną zabawę POProwadzi wodzirej Konjo, przygrywać będzie DJ Glasse. W programie twórcze wizualizacje, konkursy z nagrodami i videomixowanie na ekranie. Koszt SMSa to jedyny koszt wejścia na imprezę. Dodatkowo podczas imprez, prowadzone będą przez Konja konkursy i licytacje, w których do wygrania będą zestawy POP oraz gadżety Idea POP. Szalonej zabawy życzy Idea POP!
Harmonogram imprez (początek zawsze o 21.00):
09.10.2002, Lublin, Klub Piąty Element, ul. Radziszewskiego 16
10.10.2002, Chorzów, Klub Wikabo, ul. Katowicka 111
15.10.2002, Gdańsk Wrzeszcz, Klub Kwadratowa, ul. Siedlicka 4
16.10.2002, Poznań, Klub Cicibór, ul. Piątkowska 80a
17.10.2002, Łódź, Klub Soda, ul. Moniuszki 4a
22.10.2002, Wrocław, Klub 9 Brama, Rynek 39/40
23.10.2002, Kraków, Klub Rotunda, ul. Oleandry 1
24.10.2002, Warszawa, Klub CDQ, ul. Burakowska 12
DRUGA EDYCJA POP QUIZ
Od 1.10.br. specjalnie dla klientów Idea POP będzie miała miejsce druga edycja gry SMS-owej POP QUIZ. Pytania drugiej edycji POP QUIZ będą dotyczyły szczególnie nowej oferty kart zdrapek oraz innych elementów oferty. Konkurs trwa od 1 do 30 października, a każdego dnia wyłanianych jest aż 100 zwycięzców. Codziennie do wygrania ekskluzywny telefon SAMSUNG N620, 49 doładowań o wartości 10 zł oraz 50 doładowań o wartości 5 zł. W Wielkim Finale można wygrać wysokiej klasy zestaw kina domowego z telewizorem THOMPSON
Aby rozpocząć grę należy zarejestrować się wysyłając SMS o treści POP na numer 7199. Koszt takiego SMS-a to 1,00 zł + VAT. W odpowiedzi Gracz otrzyma SMS-a potwierdzającego rejestrację, a po chwili (także w formie SMS-a) pierwsze z trzech pytań konkursowych. Każde z pytań zawierać będzie trzy odpowiedzi, z których tylko jedna jest poprawna. Na pytanie należy odpowiedzieć wysyłając SMS o treści A, B, C, ... (w zależności od tego, która z odpowiedzi będzie poprawna) na numer 7199. Kolejne pytanie zostanie wysłane dopiero w momencie, gdy odpowie się na poprzednie (bez względu na to czy udzieli się poprawnej czy błędnej odpowiedzi). Po udzieleniu odpowiedzi na trzecie pytanie do gracza zostanie wysłana informacja na ile pytań odpowiedział poprawnie, oraz prośba o przesłanie SMSem 14 cyfr stanowiących zużyty kod POPkarty. Na jeden 14 cyfrowy kod każdy z numerów może przeprowadzić max do 5 gier. W przypadku gdy któryś z uczestników wygra, wtedy wszyscy uczestnicy którzy zarejestrowa!
li dany kod będą proszeni o ponowne przesłanie innego zużytego kodu POPkarty.
W Wielkim Finale mogą wziąć udział wszyscy gracze którzy ukończyli co najmniej jedną grę SMSową. Każdy z graczy spełniający ten warunek może zagrać tyle razy ile wynosi liczba ukończonych przez niego gier SMSowych.