Dariusz Terlecki, pełniący funkcję Dyrektora Handlowego, został powołany w skład Zarządu firmy Crowley Data Poland.
Dariusz Terlecki stanowisko Dyrektora Handlowego piastuje od marca 2005, z firmą zaś związany jest już od pięciu lat, sprawując wcześniej funkcję Dyrektora Sprzedaży. Przeprowadził szereg strategicznych dla firmy projektów, w tym: gruntowną reorganizację zespołu sprzedaży znacząco zwiększając jego produktywność, opracował i uruchomił strategię sprzedaży usług głosowych
na terenie całego kraju, rozwinął regionalne biura sprzedaży oraz poszerzył ofertę firmy o dedykowane jednostkom samorządu terytorialnego sieci regionalne. Ponadto Dariusz Terlecki wspiera i nadzoruje realizację dużych kontraktów pozyskiwanych w ramach postępowań przetargowych dla klientów z sektora publicznego, doprowadzając do znaczącego wzrostu pozycji CDP w tym segmencie rynku.
Przed zatrudnieniem w CDP przez 10 lat zdobywał doświadczenie zarówno w branży FMCG jak i B2B. Przez 4 lata pracował w niemieckiej firmie FHP Vileda (Dyrektor Sprzedaży), a następnie w firmach z sektora contract stationery, m.in. w Office Depot oraz polskiej firmie z tej samej branży – PBS, tworząc ją od podstaw, a następnie jako CEO osiągając po 2 latach break even point.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (w latach 90. czynnie uprawiał dziennikarstwo – publikacje m.in. w "Polityce" i "Gazecie Wyborczej"). Ukończył także studia MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Włada językiem angielskim, niemieckim i rosyjskim. Wolny czas spędza w górach, czytając i z rodziną.
Jako Członek Zarządu Crowley Data Poland Dariusz Terlecki odpowiadać będzie za obszar działalności komercyjnej firmy, w tym sprzedaż, marketing i obsługę klienta.