Dariusz Terlecki, pełniący funkcję Dyrektora  Handlowego, został powołany w skład Zarządu firmy Crowley Data Poland.
 
 Dariusz Terlecki stanowisko Dyrektora Handlowego piastuje od marca 2005, z firmą  zaś związany jest już od pięciu lat, sprawując wcześniej funkcję Dyrektora  Sprzedaży. Przeprowadził szereg strategicznych dla firmy projektów, w tym:  gruntowną reorganizację zespołu sprzedaży znacząco zwiększając jego  produktywność, opracował i uruchomił strategię sprzedaży usług głosowych 
 na terenie całego kraju, rozwinął regionalne biura sprzedaży oraz poszerzył  ofertę firmy o dedykowane jednostkom samorządu terytorialnego sieci regionalne.  Ponadto Dariusz Terlecki wspiera i nadzoruje realizację dużych kontraktów  pozyskiwanych w ramach postępowań przetargowych dla klientów z sektora  publicznego, doprowadzając do znaczącego wzrostu pozycji CDP w tym segmencie  rynku. 
 
 Przed zatrudnieniem w CDP przez 10 lat zdobywał doświadczenie zarówno w branży  FMCG jak i B2B. Przez 4 lata pracował w niemieckiej firmie FHP Vileda (Dyrektor  Sprzedaży), a następnie w firmach z sektora contract stationery, m.in. w Office  Depot oraz polskiej firmie z tej samej branży – PBS, tworząc ją od podstaw, a  następnie jako CEO osiągając po 2 latach break even point.
 
 Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (w latach  90. czynnie uprawiał dziennikarstwo – publikacje m.in. w "Polityce" i "Gazecie  Wyborczej"). Ukończył także studia MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie.  Włada językiem angielskim, niemieckim i rosyjskim. Wolny czas spędza w górach,  czytając i z rodziną.
 
 Jako Członek Zarządu Crowley Data Poland Dariusz Terlecki odpowiadać będzie za  obszar działalności komercyjnej firmy, w tym sprzedaż, marketing i obsługę  klienta.