Usługa promocyjna „Darmowe Rozmowy” w ofercie Orange GO.
obowiązuje od 15 listopada 2005 r. do 31 grudnia 2005 r.
„Darmowe Rozmowy” („Usługa”) to usługa promocyjna dostępna w ofercie Orange Go.
jak włączyć?
1. Włączenie Usługi można zlecić poprzez:
a) wysłanie SMSa o treści 5xxxxxxxx (ciąg cyfr bez rozdzielających je spacji) pod numer 115, gdzie 5xxxxxxxx oznacza numer abonencki w sieci Orange (opłata 0,15 zł z VAT, jak za SMS wychodzący w Orange),
b) kontakt z Orange Biuro Obsługi Klienta pod numerem *100 (koszt połączenia to 1 zł z VAT za zdarzenie).
2. Usługa zostanie włączona w czasie 24 godzin po złożeniu zlecenia. Potwierdzenie włączenia Usługi zostanie przesłane SMSem.
3. Usługa działa przez 30 dni od momentu włączenia, po tym czasie usługa jest wyłączana.
4. Usługę można włączyć ponownie, pod warunkiem, że nastąpi to w czasie trwania promocji.
jak korzystać?
5. W ramach Usługi można wykonywać nielimitowane połączenia głosowe z jednym wybranym numerem w sieci Orange (z zastrzeżeniem pkt. 9 poniżej), z wyłączeniem numerów skróconych i specjalnych określonych w Cenniku usług w ofercie Orange Go.
6. Sprawdzenie numeru wybranego w Usłudze i ilości dni do końca działania Usługi jest możliwe poprzez:
a) wysłanie SMSa o treści ILE pod numer 115 (opłata 0,15 zł z VAT, jak za SMS wychodzący w Orange),
b) kontakt z Orange Biuro Obsługi Klienta pod numerem *100 (koszt połączenia to 1 zł z VAT za zdarzenie).
7. W czasie trwania promocji Istnieje możliwość zmiany numeru wybranego w ramach Usługi poprzez:
a) ponowne wysłanie SMSa o treści 5xxxxxxxx (ciąg cyfr bez rozdzielających je spacji), czyli nowy numer wybrany w Usłudze pod numer 115 (opłata 0,15 zł z VAT, jak za SMS wychodzący w Orange),
b) kontakt z Orange Biuro Obsługi Klienta pod numerem *100 (koszt połączenia to 1 zł z VAT za zdarzenie).
8. Od momentu zmiany numeru w Usłudze można z niej korzystać przez 30 dni.
9. Usługi nie można włączyć, ani z niej korzystać 24, 25, 26, 31 grudnia 2005 r. oraz 1 stycznia 2006 r. W tych dniach opłaty za połączenia głosowe z numerem wybranym w Usłudze są zgodne z Cennikiem usług Orange Go.
10. W ramach usługi można wykonywać nielimitowane połączenia głosowe z jednym wybranym numerem w sieci Orange pod warunkiem, że pod tym numerem połączenie będzie bezpośrednio odbierał odbiorca komunikatu (osoba, z którą abonent korzystający z Usługi prowadzi rozmowę za pomocą połączenia głosowego), a nie zaś abonent będzie łączył się z wybranym numerem, a połączenie poprzez ten numer będzie przekierowane dalej, czy to za pomocą innego połączenia głosowego, czy też metodą przesyłania głosu w formie transmisji danych (Voice Over Internet Protocol).
Ponadto użytkownik korzystający z Usługi zobowiązuje się nie udostępniać odpłatnie możliwości korzystania z Usługi innym osobom - takie działanie będzie traktowane jako działania na szkodę Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
ile to kosztuje?
11. Opłata za włączenie Usługi lub zmianę numeru w Usłudze wynosi 15 zł z VAT.
12. Po wyłączeniu Usługi opłaty za połączenia głosowe z numerem wybranym w Usłudze będą rozliczane zgodnie z cennikiem usług w ofercie Orange Go.
dodatkowe informacje
13. Mając włączoną Usługę można również korzystać z innych promocji i usług promocyjnych zgodnie z ich zasadami.
14. W przypadku zmiany oferty Orange Go na inną ofertę Usługa jest wyłączana. W przypadku powrotu do oferty Orange Go Usługę należy włączyć ponownie.
15. Z przyczyn technicznych w ramach Usługi nie można wybrać numeru abonenckiego przeniesionego do sieci Orange od innego operatora komórkowego oraz numerów przeniesionych z sieci Orange do sieci innego operatora.
16. W pozostałym zakresie do Usługi stosuje się obowiązujące abonenta Cennik usług w ofercie Orange Go oraz Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.