"dealer" - magazyn nowych technologii" ukazuje się od prawie dwóch lat. Do tej pory pismo trafiało wyłącznie do osób związanych z branżą teleinformatyczną. Ale już od początku marca, może je kupić każdy, kto interesuje się nowymi technologiami. Pierwszy, płatny numer zawiera płytę CD z katalogiem telefonów komórkowych.
Z okazji wejścia na rynek, "dealer" zmienił szatę graficzną i objętość. Ponadto dwukrotnie wzrósł jego nakład (20 tys.). Zmienił się również sposób dystrybucji. Osoby z tzw. branży nadal otrzymują pismo bezpłatnie. Dodatkowo magazyn jest dostępny dla indywidualnych klientów, na początek w Empikach. A już od następnego numeru będzie można kupić pismo w salonikach prasowych Kolportera i InMedio.
Do stałych rubryk należą:
"KOMÓRKI" - opisy i testy telefonów komórkowych oraz akcesoriów, porównania oferowanych przez operatorów usług, praktyczne porady z użytkowania i tuningu telefonów komórkowych. Aktualne informacje dotyczące rynku telefonii GSM, zestawienia aparatów wraz z cenami nowych aparatów oraz tych z rynku wtórnego.
"TELEFON&FAX" - w tym dziale znajdą się wiadomości dotyczące telefonii stacjonarnej, a głównie porównania i zestawienia sprzętu, opisy aktualnych taryf i usług stacjonarnych, zmiany przepisów prawnych z branży teleinformatycznej.
"ORGANIZER&PC" - poświęcony mobilnym rozwiązaniom wykorzystywanym zarówno w biurze i w domu. Tu znajdują się testy i porównania laptopów, palmtopów, organizerów i dodatkowych akcesoriów współpracujących z laptopami i palmtopami. W tym dziale umieszczamy też aktualne oferty producentów powyższego sprzętu wraz z cenami. Dodatkowo będą poruszane problemy dotyczące obsługi i korzystania oraz oprogramowania.
"SKAZANI NA SUKCES" - przedstawia osoby związane zawodowo z branżą nowych technologii w świetle osiągniętego sukcesu w danej branży. Naszymi gośćmi są prezesi firm, dyrektorzy, menadżerowie etc.
"AUTO DEALER" - tej rubryce znajdują się opisy sprzętu car audio, systemów nawigacji satelitarnych (GPS), akcesoriów GSM współpracujących z samochodem. Testy, porównania oraz opisy technologii.
"INTERNET" - opisy ciekawych witryn internetowych o tematyce nowych technologii oraz rankingi stron WAP.
"CALL CENTER" - informacje, które pomogą firmom zorganizować profesjonalne działy obsługi klienta lub infolinie. Porady o właściwym doborze usługodawcy i sprzętu, który będzie zaspokajał oczekiwania klientów. Zasady prowadzenia Call Center i fachowej obsłudze klienta drogą telefoniczną oraz prowadzanych w tym kierunku szkoleniach.