Dealer Orange z Auchan zamknął sklepy

Newsy
Opinie: 44

Firma Mobile Zone Sp. z o.o., dealer sieci Orange, podjęła decyzję o likwidacji swojej sieci sprzedaży. Spółka zarządzała 11 punktami sprzedającymi produkty i usługi sieci Orange. Wszystkie sklepy  Mobile Zone zlokalizowane były w centrach handlowych Auchan. Orange prowadzi negocjacje w sprawie przyszłości tych punktów sprzedaży. Firma Mobile Zone postanowiła wycofać się ze sprzedaży usług telekomunikacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (44):

Komentuj

Komentarze / 44

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KyokoMai pisze: 2007-01-02 10:12
    Heheh, albo się dorobili że do końca życia będą żyć jak pączki w maśle, albo po prostu wejdą z grubej rury w coś troszkę bardziej opłacalnego ;) Co im po Auchanach ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lalamido pisze: 2007-01-02 10:52
    I tak mieli cierpliwość bo z tą siecią to można tylko garba się dorobić,mój punkt nie zrobił nawet 75% planu w grudniu,tylko pójść do lasu i się powiesić.
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-01-02 10:52
    Haha albo dynamika zakupów aktywacji w Orange siadła - w końcu kończą sie zasoby ludzkie "Chcące za usługi o wysokiej jakości płacić więcej" :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-01-02 10:53
    lalamdo - wyrazy współczucia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-01-02 10:54
    lalamido mialo być:)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-01-02 11:31
    a mówiłem dwa lata temu zeby wychodzic z tej sieci !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    darusss pisze: 2007-01-02 12:34
    Przemo miałeś rację.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2007-01-02 13:11
    niestety ludzie potrzebuja chleba i igrzysk a nie "jakosci"
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2007-01-02 14:04
    Aż 11 punktów sprzedaży? No to rzeczywiście tragedija, juz po orangutanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2007-01-02 15:49
    od wielu lat na zachodzie nie wywala sie tyle kasy co u nas na reklamy i "SALONY" sa tam mini punkty. jakos tam operatorom sie to oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    Klapa pisze: 2007-01-02 18:00
    Orange odwrócił się plecami do abonentów to pomału zbiera tego efekt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Natan pisze: 2007-01-02 18:32
    Trzeba umiec sprzedawac. Mój punkt zrobił w grudniu 200% nowych aktywacji i około 180% propozycji. ( I miejsce w GTI :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2007-01-02 19:00
    Natan uważasz że to, jak skonstruowany jest punkt czy też salon, wpływa na umiejętności sprzedawcy??? Chyba RKS Ci zrobił totalne czyszczenie mózgu, a może nawet jakiś MDS maczał w tym palce???
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2007-01-02 19:29
    Natan uważasz że to, jak skonstruowany jest punkt czy też salon, wpływa na umiejętności sprzedawcy??? Chyba RKS Ci zrobił totalne czyszczenie mózgu, a może nawet jakiś MDS maczał w tym palce???
    0
  • Users Avatars Mini
    lalamido pisze: 2007-01-02 19:31
    Do Natana, zrobili Ci wodę z mózgu,nie bój, GTI też padnie pod tą siecią,jeszcze chwilka,podzieli los np.Havo,które rzutem na taśmę sprzedało się Tellowi,Centek w tym roku wykończy większość agentów,podnoszeniem planów,statusem brown,obniżaniem prowizji bez zapowiedzi i ch...wą ofertą,to sieć dla chcących płacić więcej czyli dla nikogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarlys pisze: 2007-01-02 20:10
    chciałbym jednak zauważyć, że o wynikach sprzedaży nie decyduje wystrój punktu a lokalizacja i działania marketingowe. Salon który liczy tylko na to, że klient i tak przyjdzie nie wiele może zrobić (biorąc pod uwagę, że konkurencja wokół wzrasta w siłę). Liczy się pomysł i dodatki (gadżety, promocje itp.). Podstawoiwa zasada sprzedaży pośredniej, "wykorzystaj każdą wizytę klienta maksymalnie" - to jest klucz do sukcesu
    0
  • Users Avatars Mini
    jarlys pisze: 2007-01-02 20:10
    chciałbym jednak zauważyć, że o wynikach sprzedaży nie decyduje wystrój punktu a lokalizacja i działania marketingowe. Salon który liczy tylko na to, że klient i tak przyjdzie nie wiele może zrobić (biorąc pod uwagę, że konkurencja wokół wzrasta w siłę). Liczy się pomysł i dodatki (gadżety, promocje itp.). Podstawoiwa zasada sprzedaży pośredniej, "wykorzystaj każdą wizytę klienta maksymalnie" - to jest klucz do sukcesu
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2007-01-02 20:10
    Centek nie będzie musiał przykładać ręki do upadku GTI, wystarczy że Germanos będzie robił to co robi do tej pory. Tyle kasy ile GTI oddaje za to, że są własnością Greków, już dawno wyprowadziłoby tą firmę na prawdziwego lidera PTK deklasując innych agentów ale teraz to już niemożliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    antyfranca pisze: 2007-01-02 22:12
    hehehe. to juz druga klapa francuzików z Avenir Telecom. Wcześniej stracili sieć internity (jakieś 150 salonów) a teraz ten Orange. A w sylwestra to wino musujace z Portugalii piłem ANTYFRANCUZ
    0
  • Users Avatars Mini
    antyfranca pisze: 2007-01-02 22:12
    hehehe. to juz druga klapa francuzików z Avenir Telecom. Wcześniej stracili sieć internity (jakieś 150 salonów) a teraz ten Orange. A w sylwestra to wino musujace z Portugalii piłem ANTYFRANCUZ
    0
  • Users Avatars Mini
    antyfranca pisze: 2007-01-02 22:12
    hehehe. to juz druga klapa francuzików z Avenir Telecom. Wcześniej stracili sieć internity (jakieś 150 salonów) a teraz ten Orange. A w sylwestra to wino musujace z Portugalii piłem ANTYFRANCUZ
    0
  • Users Avatars Mini
    antyfrancuzik pisze: 2007-01-02 22:17
    hehehehe. To juz druga klapa panów z Marsylii (Avenir telecom). W 2005 roku zamknęli 150 sklepów Internity, to znaczy Polkomtel ich zdeautoryzował. A teraz jeszcze Orange. Niech sie uczą od Greków z Germanosa i GTI jak się biznes robi. Mistrzowie zarządania:)
    0
  • Users Avatars Mini
    polop pisze: 2007-01-02 22:50
    do lalamido : masz rację z tym wykańczaniem AP , to jest cały proces ze strony centka-rozkręcili im AP sieć sprzedaży a teraz laske kładą na nich , znam ten ból - procenty są straszne w tym fachu, coraz więcej znajomych daje drapaka z salonów bo już mają dosyć debilizmu.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    cycek pisze: 2007-01-02 23:39
    @natan - "trzeba umieć sprzedawać" - nie obrastaj tak w piórka, a ile miałeś planu 20 aktywacji i 15 propozycji? To wtedy bym zrozumiał te wyniki 200-180% - jak szybo się rozwinąłeś tak szybko Cię Centek zawinie i ciekawe, co wtedy powiesz? Może też ktoś Ci powie "trzeba dobrze sprzedawać" hahaha - jak masz punkt w dobrej lokalizacji to się ciesz póki możesz koniec się zbliża dużymi krokami dla AP. Centek dąży tylko do sprzedaży przez net i "blue-line" a z salonów zostaną się tylko filmówki.
    0
  • Users Avatars Mini
    cycek pisze: 2007-01-02 23:44
    ...a dla dealerów ostatnią deską ratunku zostanie się wtedy "multi-operatorstwo” i tak też będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    cycek pisze: 2007-01-02 23:45
    ...a dla dealerów ostatnią deską ratunku zostanie się wtedy "multi-operatorstwo” i tak też będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    cycek pisze: 2007-01-02 23:47
    ...a dla dealerów ostatnią deską ratunku zostanie się wtedy "multi-operatorstwo” i tak też będzie, ale tylko dla największych i najsilniejszych na rynku dealerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-01-03 00:24
    Po co piszecie to samo po trzy razy? Wystarczy raz. A problemem Łoryndża jest przerost formy nad treścią. Ale ludzie już nie są takimi frajerami żeby dawać sobie wciskać przez Centertela kit bez końca. Dobrze widzą, że np. TakTak ma ofertę zdecydowanie bardziej elastyczną, a nie taką ściemę z której zupełnie nic nie wynika jak Łoryndż. To tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-01-03 00:27
    Po co piszecie to samo po trzy razy? Wystarczy raz. A problemem Łoryndża jest przerost formy nad treścią. Ale ludzie już nie są takimi frajerami żeby dawać sobie wciskać przez Centertela kit bez końca. Dobrze widzą, że np. TakTak ma ofertę zdecydowanie bardziej elastyczną, a nie taką ściemę z której zupełnie nic nie wynika jak Łoryndż. To tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-01-03 00:33
    Sorry za dubel-post, widzę że to jednak serwis sam generuje zwielokrotnione wypowiedzi i to nie zależy od piszącego. :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2007-01-03 02:13
    Pomarańcza łatwo nie puści hipermarketów. Serdeczne wyrazy współczucia dla wszystkich mających cokolwiek wspólnego z Orange zarówno dla zwalnianych pracowników jak i dla wypranych i natchnionych "Orange" w trakcie sekciarskiego szkolenia na Skierniewickiej. Koledze realizującemu plany na 200% gratulujemy - śmignij 150 % w neostradzie, dostaniesz złote rogi i na 3 miesiące względny spokoj od ciągłych " zj..ów" i mobbingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro pisze: 2007-01-03 02:38
    No to pewnie nie będzie już tak łatwo sprzedać sieci sprzedaży. Dopiero co Eurotel płacił po 120 tys. za POS! Teraz albo operatorzy zaczną płacić realne pieniądze za pracę dealerów i utrzymają aktualną sieć sklepów (w co nie wierzę), albo za 10 - 24 miesięcy obecny system dystrybucji zawali się (bardziej prawdopodobne). Ci co przetwają będą może mieli szansę działać niezależnie jako multioperatorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-01-03 10:11
    kto nastepny z małych ???, t.net ????? goscie sie juz powoli kończą !!
    0
  • Users Avatars Mini
    andy pisze: 2007-01-03 13:59
    ja mogę jedynie dodać, że uciekłem z centka pół roku temu... i jest mi lepiej, mniej stresowo, więcej $ :o) ... ale tęsknię za branżą telekomunikacyjną :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarockijeden pisze: 2007-01-03 17:29
    o nie wytrzymali mocniejszej konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2007-01-04 08:54
    Czyżby kolega Alexander25 w niedawnym czasie Orange opuścił a obecnie w Plusie pracował??
    0
  • Users Avatars Mini
    pener pisze: 2007-01-04 10:03
    ciekawe za jaką spółkę wezmą się teraz Froncuzi, która to już spółka Pana Auganowa??? 10-ta??
    0
  • Users Avatars Mini
    pener pisze: 2007-01-04 10:36
    ciekawe za jaką spółkę wezmą się teraz Froncuzi, która to już spółka Pana Auganowa??? 10-ta??
    0
  • Users Avatars Mini
    gwidonia pisze: 2007-01-04 13:58
    no coz... Philip Au.... nie nadaje sie na stanowisko jakie obejmuje. najpierw wysadzil w kosmos Internity a teraz Mobila. Zwolnil 50 osob z pracy i pojechal na narty, a smutna wiadomosc pracownikom przekazywal pracownik magazynu. Dlaczego zamknal firme niewiadomo, ale chwile wczesniej nazwal wszystkich polakow zlodziejami. Pracowalam dla tego zabojada dosyc dlugo... za dlugo...
    0
  • Users Avatars Mini
    gwidonia pisze: 2007-01-04 14:06
    no coz... Philip Au.... nie nadaje sie na stanowisko jakie obejmuje. najpierw wysadzil w kosmos Internity a teraz Mobila. Zwolnil 50 osob z pracy i pojechal na narty, a smutna wiadomosc pracownikom przekazywal pracownik magazynu. Dlaczego zamknal firme niewiadomo, ale chwile wczesniej nazwal wszystkich polakow zlodziejami. Pracowalam dla tego zabojada dosyc dlugo... za dlugo...
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2007-01-05 00:24
    Gwidonia - niestety nie tylko Ty za długo zagrzałeś miejsce w Mobile. A to jak się pan prezes zachował woła o pomstę, najbardziej jednak żal Jerzego który w jego imieniu zbierał telefoniczne i mailowe cięgi... ech
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyrdymal pisze: 2007-01-10 00:59
    przemo: widzę, że nie pałasz sympatią do t.net. myslisz ze sie zaraz zwina ? jak na razie widac ostry rozwoj ich sieci. miales z nimi na pienku ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyrdymal pisze: 2007-01-10 00:59
    przemo: widzę, że nie pałasz sympatią do t.net. myslisz ze sie zaraz zwina ? jak na razie widac ostry rozwoj ich sieci. miales z nimi na pienku ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyrdymal pisze: 2007-01-10 00:59
    przemo: widzę, że nie pałasz sympatią do t.net. myslisz ze sie zaraz zwina ? jak na razie widac ostry rozwoj ich sieci. miales z nimi na pienku ?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: