Deutsche Telekom - 100 tys euro na projekty charytatywne w Polsce i na Ukrainie

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 1

Grupa Deutsche Telekom przekaże ponad 100 000 euro na projekty charytatywne dla dzieci w Polsce i na Ukrainie. Na kwotę ma wpływ każdy gol, który padnie podczas piłkarskiego święta.

Grupa Deutsche Telekom od lat angażuje się w projekty na rzecz dzieci wyrównujące ich szanse w społeczeństwie. Dlatego razem z fundacją „Ein Herz für Kinder" " (pol. Serce dla Dzieci ), z którą DT współpracuje od 2010 roku, przygotowała kolejny charytatywny projekt, który tym razem wspomoże dzieci w Polsce i Ukrainie. W ten sposób na realizację potrzeb i marzeń najmłodszych z obu krajów przekażą minimum 100 000 euro. Skąd się biorą takie kwoty? Z zaangażowania ludzi. Do puli wpada po 10 000 euro za każdą bramkę strzeloną przez reprezentację Niemiec podczas trwających Mistrzostw Europy.

Kolejną kwotę zgromadzą uczestnicy turnieju piłkarskiego World Cup United (WCU), czyli wewnętrznych międzynarodowych mistrzostw Grupy DT w piłce nożnej, którego uczestników w tym roku w gościć będzie Kraków. Do dodatkowej puli wpadnie po 100 euro za każdy gol strzelony podczas 70 spotkań rozegranych przez pracowników T-Mobile i T-Systems z całego świata. Przewidywana łączna kwota za gole w turnieju WCU to 30 000 euro.

World Cup United odbywa się w weekend 23-24 czerwca w Krakowie. Organizatorami imprezy w tym roku są Polska Telefonia Cyfrowa oraz Deutsche Telekom. Do rywalizacji o puchar WCU stanie 19 drużyn reprezentujących kraje Grupy DT – łącznie ponad 240 osób, które na co dzień są pracownikami telekomu. Polskę reprezentować będą dwa zespoły Ekstra Team T-Mobile, złożone z pracowników Polskiej Telefonii Cyfrowej. Polacy do czerwcowych rozgrywek przygotowywali się pod okiem profesjonalnych trenerów: Andrzeja Strejlaua i Lesława Ćmikiewicza.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sub pisze: 2012-06-25 20:07
    Piękna sprawa i duży gest z ich strony. Odrazu widać brak skąpości. Generalnie to nie pierwsza taka akcja od T-Mobile, więc śmiało można nazwać ich mianem sieci empatycznej. Nie chcąc tu słodzić za bardzo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: