Deutsche Telekom i T-Mobile International zwiększyły w zeszłym roku swoją bazę abonencką o 16.6 mln klientów do 81.7 mln. Wzrost wyniósł więc około 25 %. W spółkach, w których DT ma udział większościowy, czyli w USA, Wielkiej Brytanii, Austrii, Holandii, Czechach, na Węgrzech oraz Chorwacji liczba abonentów zwiększyła się o 8.6 mln do 58.6 mln na koniec 2002 r. W pozostałych spółkach liczba abonentów wzrosła odpowiednio o 7.9 mln do 23.1 mln na koniec zeszłego roku. Sama T-Mobile miał na koniec 2002 r. 53.9 mln klientów (wraz ze spółkami z większościowym udziałem). Rok wcześniej T-Mobile miał 46.7 mln klientów. W Niemczech T-Mobile podłączył 1.5 mln nowych klientów (56 % to abonenci postpaid) i obecnie baza abonencka w Niemczech wynosi 24.6 mln. W Wielkiej Brytanii T-Mobile ma 12.4 mln klientów. W Czechach T-Mobile CZ pozyskał 0.6 mln klientów i obecnie ma 3.5 mln abonentów. W Niemczech dużą popularnością cieszyły się oferty T-DSL and T-ISDN oferowane przez Deutsche Telekom. Do końca grudnia 2002 r. liczba abonentów DLS-u wzrosła do 3.1 mln, co stano wzrost o prawie 41 %. Wzrosła również liczba cyfrowych linii ISDN z 20.4 mln do 22.4 mln linii. Z usług dostawcy Internetu T-Online korzystało w grudniu 2002 r. 12.2 mln klientów.