Deutsche Telekom uruchomił w Niemczech Business Marketplace - wirtualny sklep z aplikacjami dla klientów z segmentu SME. Na razie są tam dostępne trzy programy: komunikator iMeet, CRM/ERP Scopevisio oraz pakiet zabezpieczający sieć firmową Clearpath Cloud Security. Phil Zamani z T-Mobile powiedział polskim dziennikarzom, że jest szansa, że podobny sklep wystartuje także w Polsce. DT obiecuje deweloperom usług, że proces certyfikacji ich produktów będzie trwał od 2 do 3 tygodni. DT współpracuje z partnerami w oparciu o model revenue sharing. Na razie trwa test tej usługi, ale DT nie podał w komunikacie adresu sklepu, pod którym można go przetestować. Na razie DT nie zarabia na "chmurze" kokosów, ale według prognoz rynek ten ma szybko rosnąć. W perspektywie 5 lat przychody z chmury mają wynosić dla DT 1 mld euro rocznie. DT w Niemczech obsługuje ponad 2 mln z 3.5 mln podmiotów z segmentu SME i zamierza tym firmom świadczyć coraz więcej usług w chmurze.
DT rozpoczął także szersze promowanie marki TelekomCloud.