Dialog w listopadzie przyłączył stutysięcznego abonenta w Regionie Wrocław. Jest nim Zakład Energetyczny Wrocław.
Pierwszym abonentem, który dokładnie cztery lata temu (14 listopada 1998) został przyłączony do sieci Dialog, było handlowe Centrum Bielany. Dwa lata później, w listopadzie 2000, trzydziestotysięcznym klientem Regionu został hotel Holiday Inn.
W lipcu 2001 Dialog liczył już 200 tysięcy abonentów, a w samym Regionie Wrocław - 50 tysięcy. Rozbudowana i nowoczesna infrastruktura telekomunikacyjna pozwalała na oferowanie szerokiego wachlarza usług korporacyjnych - pięćdziesięciotysięcznym klientem został bank PKO BP.
Dialog konsekwentnie rozwija pakiet usług transmisji danych, dostępu do internetu, usługi połączeń głosowych są uzupełniane telefonią VoIP (połączenia głosowe poprzez sieć internet). Do końca bieżącego roku firma przewiduje przyłączenie w Regionie Wrocław dwudziestotysięcznego internauty.
„Oszczędność dzięki technologii” - hasło 2001 roku, konsekwentnie stosowane w roku 2002, zaczyna przynosić wymierne efekty. Efektywność operatora jest m.in. mierzona ilością obsługiwanych „linii dzwoniących” na jednego pracownika i osiągnęła w Regionie Wrocław wartość równą 830 linii. Dla porównania średnia w całej spółce to 300 linii, w Netii – 256, w El-Net – 211, a w TP SA - 197. W Europie wskaźnik ten wynosi odpowiednio: ItaliaTelecom 468 linii na jednego pracownika, węgierski MATAV – 316, France Telecom - 255, a Cesky Telekom – 253.