W drugim kwartale 2005 r. Telefonia DIALOG osiągnęła następujące wyniki:
sprzedaż 125 463 tys. zł
zysk na sprzedaży 11 703 tys. zł
EBITDA 36 437 tys. zł
zysk netto 1 138 tys. zł
Analiza wyników DIALOG-u w okresie dwóch kwartałów 2005 r. (narastająco) w odniesieniu do wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego:
Wyniki spółki osiągnięte w okresie dwóch kwartałów 2005 roku są efektem kontynuacji strategii polegającej na pozyskiwaniu abonentów i zwiększaniu zakresu usług przy jednoczesnej konsekwentnie prowadzonej polityce racjonalizacji kosztów i nakładów inwestycyjnych.
W okresie dwóch kwartałów 2005 roku DIALOG uzyskał 248 190 tys. zł przychodów ze sprzedaży (wobec 220 986 tys. zł uzyskanych w dwóch kw. 2004 – wzrost o 12%) osiągając na sprzedaży 40 327 tys. zł zysku (wobec 38 953 tys. zł w analogicznym okresie 2004r. – wzrost o 13%). Na działalności operacyjnej spółka uzyskała zysk w wysokości 35 697 tys. zł. Za dwa kwartały 2005 roku wynik EBITDA w DIALOG-u wyniósł 84 813 tys. zł. realizując tym samym marżę EBITDA w wysokości 34%. Uzyskiwana dodatnia rentowność na działalności operacyjnej oraz wysoki poziom EBITDA jest efektem kontynuowanych działań zmierzających do optymalizacji kosztów funkcjonowania przy jednoczesnych działaniach nakierowanych na poprawę struktury przychodów. Istotny wpływ na wynik netto spółki ma działalność finansowa. Strata na działalności finansowej za dwa kwartały 2005 roku wyniosła 21 906 tys. zł (wobec straty w wysokości 47 101 tys. zł w analogicznym okresie
2004 roku). Zasadniczym powodem poprawy wyniku finansowego w tej sferze działalności jest restrukturyzacja zadłużenia spółki, jaka miała miejsce w czwartym kwartale 2004 roku.
W 2005 roku, spółka w dalszym ciągu realizuje program zwiększania bazy abonenckiej. Na koniec drugiego kwartału 2005 r. posiadała 700 tys. linii wybudowanych (wzrost od początku roku o 16 tys. linii) i 441 tys. linii dzwoniących (wzrost od początku roku o 6 tys. linii). Spółka konsekwentnie realizuje politykę pozyskiwania klientów biznesowych. Na koniec drugiego kwartału 2005 roku wskaźnik Biznes-mix wyniósł 26%. Spółka intensywnie rozwija inne usługi w tym dostęp do internetu. Na koniec czerwca 2005 roku posiadała 71 tys. internautów korzystających z usługi zryczałtowanego dostępu do internetu (wzrost od początku roku o 4 tys. użytkowników).