Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 przyznany przez holenderską firmę KEMA Quality B.V. W Telefonii Dialog proces wdrożenia standardu ISO rozpoczęto w roku 2001 zawierając umowę z firmą KEMA Quality Polska.
"Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi Abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług" – mówi Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog. Posiadanie standardu ISO poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a produkty spełniają wymagania międzynarodowe. Norma ta potwierdza także, że usługi oferowane przez operatora są dostosowane do wymagań klientów.
Wdrożenie normy ISO umożliwi, przez czytelne opisanie procesów, ich dalszą modyfikację i doskonalenie, a w efekcie obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki. – Jest to dla nas szczególnie ważne. Zarządzanie procesami w firmie jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i efektywnego działania firmy na dynamicznie zmieniającym się wolnym rynku – dodaje Józef Dudziak.
Certyfikaty przyznane zostały przez holenderską firmę KEMA Quality B.V. z Arnhem oraz przez sieć The International Certification Network. Wszystkie certyfikaty zachowują ważność do 1 listopada 2008 roku.
Dialog obsługuje 450 tys. abonentów; 90 tys. korzysta z oferty dostępu do Internetu.