Dialog nie chce Netii, chce na giełdę

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 31

Zarząd Telefonii Dialog zaprezentował KGHM strategię, w której udowadniał, że wpuszczenie zewnętrznego inwestora nie przyśpieszy rozwoju firmy, natomiast pomógłby jej giełdowy debiut. Zarząd wrocławskiego operatora forsuje projekt szybkiego wprowadzenia TD na warszawską giełdę. Miałoby do tego dojść w przyszłym roku. KGHM odzyskałby część zainwestowanych w operatora środków, a jednocześnie zachował nad nim kontrolę.

Menedżerowie Telefonii Dialog nie widzą potencjalnych pól współpracy z Netią. Ich zdaniem, warszawskiej spółce zależy tylko na klientach i infrastrukturze. Możliwości synergii w zasadzie nie zauważają i twierdzą, że są w stanie rozwijać się równie szybko samodzielnie.

Sama Netia oficjalnie nadal deklaruje zainteresowanie zakupem operatora. TD myśli natomiast o współpracy z Exatelem. Firmy chcą blisko współpracować operacyjnie, bo mają komplementarne oferty i innych klientów. Exatel chce też zachęcić TD, by w większym stopniu korzystała z jego sieci szkieletowej. Firmy nie myślą na razie o powiązaniach finansowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-28 03:00
    I bardzo dobrze - z daleka od Netii . Niechaj lepiej szanowna Netia zainteresuje się lepiej zakupem kabelków .
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-10-28 03:12
    ...a szanowny Dialog zamiast ciaglego myslenia na temat z kim chce byc a z kim nie, z czego nic nie wynika, niech sie w koncu wysili i zrobi dostepnosc swojego DSLa dla kazdego abonenta, bo marniutko z tym oj marniutko...:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-10-28 03:42
    heheh a dialog niech wchodzi na giełde... lepiej będzie i będa milei kaske... zobaczycie.. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-10-28 08:34
    co jak co, lubie dialog, ale niech sie w koncu wezma za tego (sorry za wyrazenie) piperz.onego DSLa! mial byc u mnie do konca sierpnia, mieli do mnie dzwonic jak juz wszystko zrobia i bedzie mozliwosc, i co? I NICO! jak nie bylo DSLa tak nie ma.. :( a ja dalej sie musze meczyc na 130 kbps za 63 zlotowki zamiast 1 mbps za 99.. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-28 08:47
    ***Q masz racje,nie zazdroszczę Ci... :-( ja też mam net w Dialogu i jak dotąd nie narzekam,nawet myslę o DSLu,ale to chyba jeszcze jakiś czas,chociaż u mnie są mozliwości techniczne bardziej chodzi o finanse,pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-28 08:49
    mała poprawka: jak narazie nier narzekam,Dialog FOREVER :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    teac2 pisze: 2004-10-28 10:24
    Ja mogę mieć dialog tylko radiowo więc o dsl zapominam.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-10-28 10:24
    na razie netia jest dla mnie OK. Od kilku dni dzięki niej mam stałe łącze i śmigam na necie za 55 PLN bez limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartae pisze: 2004-10-28 10:39
    Kiedy w Plusie będą nowe taryfy ???
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-10-28 10:42
    Może wprowadzenie zapowiadanych taryf w Idei zapoczątkuje proces jaki miał miejsce po pojawieniu się hejah w prepaidzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-28 11:20
    Skoro obie firmy telefomunikacyjne nie widzą pól współpracy, to na siłę nic nie ma. "warszawskiej spółce zależy tylko na klientach i infrastrukturze" To przepraszam, na czym zależy spółce wrocławskiej?
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-28 11:26
    Mi to bez różnicy czy DIALOG „ożeni” się z NETIĄ czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-10-28 11:43
    Panowie z dialogu myślą o własnych dupskach i o kasie. Połączenie z Netią spowodowałoby czystki na stołkach i kolesie straciliby ciepłe posadki. To chyba najbardziej polityczna firma jaką znam. Najpierw głoszą, że pozyskanie inwestora do dla nich priorytet, teraz nie. Ja nie zdecydowałem i nie zdecyduję się nigdy na dialog, bo jednak qrde w tepsie taniej. A w dsl-u od nowego roku limity transferu panowie i panie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-28 12:22
    razem lepiej - przynajmniej tak mi się wydaje, więc szkoda ze sie nie łączą...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-28 12:59
    *Gonzales: uzyli oczywiscie skrotu myslowego: "warszawskiej /.../ klientach i infrasrtrukturze [dialogu]" powinno byc. ja tam dalem 10pkt. duopol mnie nie kreci. mamy 3 komorkowych i ludzie narzekaja ze 4ty potrzebny, a tymczasem w stacjonarkach po polaczeniu N i TD byloby 2 liczacych sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-28 13:05
    *Pabllo: z tego co wiem gielda leczy spolki upolitycznione z tej choroby. imho po tym co widze dialog dziala bardzo sensownie i nie boi sie wchodzic z kablami do centrow miast po klientow. netia niestety tak - jest leniwa dosc. nawet w krk, gdzie ma sporo abonentow. szukam teraz mieszkania nowego (nowobudowanego) i wszystkich deweloperow pytam o to - netia nawet jak jest w poblizu to i tak 1sza zglasza sie tepsa i po zabawie... dobrze ze tu tylu isp niezaleznych - nie trzeba bedzie neo brac.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-28 13:05
    *mardall; raze lepiej dla firmy, dla klienta niekoniecznie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-28 13:41
    **Alexander25: ano! Święte słowa - niech Netia za kabelki się weźmie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-28 15:40
    ***Klops: ależ o to właśnie mi chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-10-28 15:53
    *** Pabllo -- skad masz takie info? tzn. limity w dialogowym DSLu?!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-28 16:17
    Niech sie netia trzyma z dala od Dialogu, choc z drugiej strony, jak tu ktos napisal dialog chce na dslu wprowadzic limity, a netia ma za 55zl 128 kbps bez zadnych ograniczen. Oby tak dalej netio, ale u mnie i tak nie ma mozliwosci ani dla netii radiowej, a tym bardziej dla dialogu, pozostaje mi tylko neoplus, ktorego tp na isdnie nie podlacza, a z isdna nie zrezygnuje, wiec pakiet lub niezalezni operatorzy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-28 16:41
    no dobre:D bez komenatrza:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-28 19:47
    to dialog chcial kupic netie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-28 20:31
    ~~ orko1990 akurat odwrotnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ttt pisze: 2004-10-28 20:42
    I znowu czytam te same biadolenia usera Alexander25. Zaczynam sie zastanawiac, czy na GOL-u nie ma jakiegos mechanizmu powodujacego, ze jak pojawi sie news o Netii to od razu wyskakuje komentarz negatywny. Mysle, ze najlepszym sposobem na to aby przestac biadolic jest wziecie sprawy w swoje rece - czyli proponuje kopanie i kladzenie kabelkow w centrach miast - bedziesz wtedy najlepszym operatorem na rynku. Do uzytkownika Pabllo: jestes bardzo blisko prawdy - nie chodzi o to, czy mariaz z Netia oznaczalby dla samego Dialogu dobrze czy zle, chodzi o to, ze caly zarzad Dialogu obawia sie (i slusznie), ze jakby przejela ich Netia to nie zachowaliby stanowisk. Tu nie chodzi o dobro i przyszlosc Dialogu tylko w gre wchodzi zachowanie posad i dobrych zarobkow. Co z tego, ze przez to szeregowi pracownicy straca prace (a tak napewno bedzie bo bez pieniedzy z zewnatrz beda zmuszeni szukac oszczednosci) - wazne, ze czlonkowie zarzadu ja zachowaja.
    0
  • Users Avatars Mini
    jar111 pisze: 2004-10-28 21:17
    Zgadzam się z ttt. Alexander25 ma jakąś fobię na tle Netii. Takie rzeczy się leczy więc zapraszam do odpowiedniego doktorka. Przecież Netia nie robi ci specjalnie na złość nie kładąc kabli tylko robiąc radiolinie. Oni pewnie też woleliby pozyskać więcej klientów na kabel ale coś (ktoś?) ich blokuje. Zastanów się nad tym i przestań w końcu tylko narzekać.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-29 01:59
    ***JR. Alexander25 ma troche racji z ta netia, oni sie w ogole nie rozwijaja, sam bym przyjal ich z pocalowaniem lapy gdybym tylko mial mozlwosci skorzystanaia z ich uslug. Mieszkam 10km od centrum miasta, a nawet radiolinia to nie lapie. Nadajnik przeciez mozna chyba postawic. Kpiny i tyle. Oferte przez prefiks tez maja do bani, porownaj Tele2, NOM tam przynajmniej ceny nizsze i zero oplat minimalnych w NOM w planie SOLO, netia to po prostu bardzo pazerna firma, ktora chce tanio zarobic, choc nie przecze, ze tam gdzie ma kable u nas w Opolu chodzi BOMBA, ADSL na netii to miodzio, duzo wyzsze pingi niz w TP, bo mniej zapchana od TP, zero limitow i ceny przyzwoite. Tak trzymac, ale z pewnoscia skorzystaloby wiecej klientow, gdyby czcigodna netia im to umozliwila
    0
  • Users Avatars Mini
    Adas pisze: 2004-10-29 02:53
    zamiast się jednoczyć to dialog sie posra jak przyjdzie do powaznej walki z TP! a TP sie ciagle zmienia na lepsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-29 03:25
    *ttt: nie bedziemy kladli kabelkow bo to ich (opow) robota i zarobek. ze w opolu poza centrum nie klada jeszcze idzie zrozumiec, ale w centrum wa-wy? chyba ze jakis biurowiec jest do przylaczenia i studzienka nie dalej jak 200m jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    ttt pisze: 2004-10-29 20:36
    ***klops: moze to ich robota, ale z tym zarobkiem to chyba nie za bardzo wiesz co piszesz. Najpierw dowiedz sie, ile kosztuje polozenie kabli a potem zobaczy czy na tym mozna az tak zarobic. Ciekawe, czy sam wywalilbys okolo 50 tys. zl za 100 metrow w centrum miasta aby podlaczyc klienta ktory bedzie placic za rachunek 100 zl. Kiedy to sie splaci? Kiedys Netia szla po bandzie i potem o malo przez to nie padla. Poza tym rozmawialem z jednym gosciem z Netii i wynika z tego, ze w takich np. Katowicach centrum miasta jest tylko na radiu bo wlodarze miasta nie pozwolili klasc kanalizacji i kladzenia kabli. Podobno dalej maja takie problemy w niektorych miejscach. I nie pisze tego zeby bronic w jakis sposob Netii bo osobiscie rowniez nie za bardzo lubie ta firme z powodu ich polityki cenowej (czyli patrzenie na cennik tp-sa, potem odejmowanie kilku zlotych i w ten sposob mamy aktualny cennik Netii), ale w tej sytuacji ich rozumiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-11-11 20:36
    Heh! a ja wciąż czekam na Dialog na północnym mazowszu. :/
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: