Dialog obsługuje Wrocławski Park Biznesu - komunikat

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 32

Ponad 250 tysięcy linii telefonicznych dzwoni już w DIALOGu. Wrocławski operator telekomunikacyjny zrealizował w ten sposób tegoroczny plan przyłączeń. Liczba telefonów dzwoniących w DIALOGu wzrosła w tym roku o 133 tysiące. W samym Wrocławiu tegoroczny przyrost abonentów wynosi ponad 40 tysięcy
W drugim kwartale 2001 roku firma uruchomiła 40 tysięcy linii telefonicznych. Netto jest to więcej niż razem Telekomunikacja Polska S.A., Netia i El Net przyłączyły w tym samym czasie. 
"Tak dynamiczny rozwój jest możliwy dzięki zakrojonym na wielką skalę inwestycjom we wszystkich obszarach koncesyjnych, interesującej ofercie marketingowej i wysokiej jakości naszych usług" mówi Jarosław Janiszewski, prezes DIALOGu. 
Jednym z głównych obszarów inwestycyjnych był w bieżącym roku dla DIALOGu Wrocław. Telefony DIALOGu zadzwoniły w kolejnych obszarach miasta: Nowy Dwór, Muchobór Wielki, Szczepin, Ołtaszyn, okolice ulic: Bystrzyckiej, Jaracza, Damrota, Orzeszkowej, Daszyńskiego, Kiełczowskiej i Poleskiej. W listopadzie ubiegłego roku w Regionie Wrocław z DIALOGu korzystało 30 tysięcy abonentów. Dziś we Wrocławiu, Oleśnicy, Strzelinie i Siechnicach DIALOG ma łącznie około 74 tysiące linii dzwoniących. Średni udział w rynku, w obszarach działania sieci, wynosi 40%, a w niektórych przekracza nawet 60%. 
W roku 2001 w Regionie Wrocław zostanie wybudowanych 53 tysięcy linii telefonicznych DIALOG. Budowa sieci trwa w rejonie ulic: Sienkiewicza, Poniatowskiego, Trzebnickiej, Reymonta, Słowińskiej, Tęczowej, Strzegomskiej i Muchoborskiej. Na kolejny rok już zaplanowano budowę sieci w Brzegu Dolnym oraz w kolejnych obszarach Wrocławia. 
Wśród klientów DIALOGu jest wiele firm i instytucji, dla których priorytetem w usługach telekomunikacyjnych jest nowoczesność i bezpieczeństwo sieci, a także szybki i atrakcyjny cenowo dostęp do Internetu. 
"W nowopowstałym Wrocławskim Parku Biznesu, gdzie zlokalizowane są głównie firmy z branży teleinformatycznej, 80% z nich korzysta z cyfrowych łączy DIALOGu - mówi Piotr Żegleń, dyrektor regionu Wrocław - to Siemens Sp. Z o.o. ComputerLand SA, Vorwerk Sp. z o.o., Awangarda Sp. z o.o., Ultranet Sp. z o.o. Wybór DIALOGu przez te firmy jest najlepszą rekomendacją poziomu świadczonych przez nas usług."

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    p pisze: 2001-11-09 14:43
    Dialogu? kiedy dotrzecie na pomorze? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2001-11-09 14:56
    a w jeleniej gorze juz jest. I maja internecik całą dobę za 73 zł brutto, tylko czasami cos im sie sypie, ale za te pieniadze jestem w stanie im to wybaczyc. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-09 15:00
    Dialog jest ok !!! Może oni przełamią monopol tepsy...i wszystko na to wskazuje !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-09 15:07
    kiedys liczylem na to, ze netia powalczy z TPsa ale jak ja "poznalem" to sie zawiodlem. Dialogu nie znam ale z tego co slysze to sie b.dobrze zapowiada! DIALOGu tak trzymaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    artek pisze: 2001-11-09 15:27
    A mnie olali więc i ja ich olałem, poszedłem do telekomuny. A instalacje mają na Strzegomskiej nawet nie 100m od mojego domu - zupełnie nowego budynku ze 120 mieszkaniami do wzięcia. Nikt nawet nie pomyślał jak łatwo można zarobić. Niech Dialogowi ziemia lekką będzie. To taka sama komunistyczno-państwowa firma jak TPSA (przecież prezesi z kghm'u przychodzą).
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-09 15:34
    Pieprzysz artek. Dialog ma doskonałych, nowoczesnych pracowników. Prezesi nie mają tutaj wielkiego wpływ na merytorykę działań Dialog`u. Firma jest doskonała i jeśli będzie się tak dalej rozwijać (choć faktem jest, że będzie ciężko), to naprawdę jest duż szansa, że stanie się poważnym operatorem.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-11-09 15:40
    ciekawe ile osob z tych 40000 zrezygnowalo z tpsa???
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-09 15:57
    Z tego, co wiem, ogromna większość. Myślę, że około 80%.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-09 16:47
    Sorry, inaczej zrozumiałem pytanie. Myślałem, że brzmiało ono: jaki procent to abonenci przechodzący z TP S.A. do Dialogu, a jaki to zakładający sobie linię telefoniczną i stojący przed alternatywą: TP S.A., a konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-09 17:36
    tyle ze do miejscowosci o 50.000 ludzi to oni szybko nie dotra bo to sie nie oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-09 17:43
    No masz rację niestety... chociaz nie, bo są już np. w Strzelinie, a to mniejsze miasto. Ale faktycznie do Skierniewic mogą dotrzeć późno... To się też tak rozchodzi trochę od centrum, jakim jest Wrocław... Chociaż z drugiej strony w Elblągu też są...
    0
  • Users Avatars Mini
    teus pisze: 2001-11-09 18:34
    Tylko proszę waziasc jeszcze jeden szczegol pod uwage: tzw. obszar koncesyjny ! Gdzie moga dzialac /Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    treiber pisze: 2001-11-09 20:08
    a w Łodzi dialog olał prawie 100 tys. osiedle Widzew
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2001-11-09 22:12
    a w jeleniej nie olał 20000 zabobrza :)) i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-10 00:42
    Panowie: nie olał, tylko musiał zaczekać, a chociaż w Olsztynie jak na razie nie ma żadnej konkurencji dla tepsy, to ja się cieszę z poczynań dialogu i czekam aż pojawi się u nas... oby jak najszybciej. Gdybym miał wybieraż nawet bym się nie wachał. A Dialog dotrze wszędzie, kwestia czasu, no chyba, że mu się coś stanie takiego jak netii, oby nie!!! A swoją drogą jak Dialog będzie się rozwijał, Tepsa będzie musiała w jakiś sposób zatrzymać klientów no i zacznie się walka cenowa (Przynajmniej to są moje marzenia) . :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kapireba pisze: 2001-11-10 03:39
    A w Brzegu Dolnym już jest Dialog! Tyle, że wzięli sobie najlepszy kąsek- ZCh,,Rokita\" SA, natomiast mieszkańców olewają! Tylko ciągle słyszę- inwestycja będzie rozpoczęta w przyszłym roku (trzeci rok!) Jak narazie jesteśmy skazani na Tepse i podejrzewam, że jeszcze długo, długo, długo... Jak nie dotrzymają znów obietnic, to ich oleję- wolę złodziejską, ale słowną tepse:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    artek pisze: 2001-11-10 10:39
    ad rhat: Dialog ma doskonałych, nowoczesnych pracowników w większości (przynajmiej na początku) z tpsa (hint - ktoś z mojej bliskiej rodziny pracuje w dialogu) - więc albo są tacy sami jak w tpsa albo tpsa również ma doskonałych, nowoczesnych pracowników. Ale nie o to chodzi. Zgadzam się że oferta Dialogu jest niezła i nowoczesna, inaczej nie miałbym sam ochoty zmieniać op\'a. Ale wbrew pozorom właśnie prezesi (w większości zrzuty z KGHM\'u) mają bardzo dużo do powiedzenia. Artek
    0
  • Users Avatars Mini
    artek pisze: 2001-11-10 10:39
    cd bo się nie zmieściło IMHO grzechem jest nieelastyczność - niepodłaczenie nowego budynku ze 120 mieszkaniami - wszystko leży jak na tacy tylko brać, a trzeba tylko 100 czy 200 m przekopać. tpsa zadziałała i zbiera żniwo. Dialog nie. Drugim grzechem olewanie niebiznesowych klientów - z czego wynika pewnie brak zainteresowania jw. Mój brat chcąc przejść do dialogu musiać mocno się napracować i nachodzić, gdyby nie był tak mocno zmotywowany pewnie by sobie darował. Trzeci grzech to kghm - dialog generuje bardzo duże straty i kghm bardzo bardzo stara się tego grzyba pozbyć, niestety nikt nie chce dialogu kupić. Może się uda w sprzedaży wiązanej z Polkomtelem. A póki co Dialog traktowany jest przez management kghm\'u jako przechowalnia zwalnianych prezesików i dyrektorków. A to nic innego jak komunistyczno-państwowe olewanie. Nie wróży to dobrze na przyszłość. CBDO Artek
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-10 13:25
    GRATUALCJE, GRATULACJER, GRATUALACJE. Zawsze wierzyłem w DIALOG. Super sieć z super ofertą. Dzieki wam mam internet za "darmo". Ostatnio dostałem rachunek gdzie wyszczególniono mi że byłem połączony z internetem 115 godzin. W TPSie zabuliłbym jak za zboże a u was prawie nic...Jestem mieszkańcem Wrocławia i mówię wam wszystkim. nie ma w naszym mieście nikogo kto by nie chciał korzyustać z usług DIALOGU. Także firmy chcą korzystać z ich usług. W tajemnicy powiem wam że nawet Komenda Wojewódzka Polcji przeciadła się na Dialog bo miała dość kiepskich usług (i drogich) TPSy. Wiem co mówię - pracowałem w dziale Zamówień Publicznych KWP we Wrocławiu...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-10 16:13
    W Łodzi Dialog jest, ale tylko w sródmieściu chyba :( Choć dziwne, bo ostatnoi słyszałem wersję, że podłącza ulice alfabetycznie??? :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-11-10 19:16
    No proszę ja firma idzie do przodu
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-10 20:34
    firma idzie do przodu ale jak na razie strasznie odbija się to na zyskach a raczej stratach firmy to popierwsze (to samo co w netii świadczenie usług poniżej kosztów a jak to się skończyło dla Neti wiadomo), na GSMonLINE też była informacja że jakoś nikt nie kwapi się do zakupu dialogu a KGHM wyraźnie chce się go pozbyć - więc jak narazie przyszłość firmy stoi pod znakiem zapytania. Przypomnę, tylko w pierwszym półroczu 2001r. strata w wysokości 66,4mln zł, zobowiązania dialogu wobec wierzycieli to 1,44 mld zł, a kapitał własny spólki to tylko 208 mln zł. (ŻEBY SPŁACIĆ DŁUGI TRZEBABY DIALOG ZLICYTOWAĆ PIĘĆ RAZY). Póki co dialog zaciąga coraz to nowe kredyty tylko poto aby móc spłacić stare długi (ostatnio pożyczka od PKO BP 800 mln zł - na sześć miesięcy, oczywiście na spłatę innych kredytów których termin spłaty się zaraz skończy), A za chwilę trzeba będzie brać kredyt w innym banku aby spłacić ten w PKO BP......
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-10 20:39
    ..........Sprawa druga, firma także jak NETIA skupia się głównie na podbieraniu klientów TEPSIE i to najlepiej biznesowych i instytucjonalnych (np. ratusz, komenda Policji), a szarego indywidualnego użytkownika ma gdzieś (z wiadomych względów) czego dowodem są wypowiedzi powyżej. Aco do taniego dostepu do interetu - można zaoferować tani dostep do interetu jeżeli samemu nie poniosło się kosztów na rozwój infrastruktury (sieci szkieletowej) interetu w Polsce. Drodzy użytkownicy Dialogu, prześledzcie sobie jaką drogą idzie zdecydowana większość pakietów czy to w Polsce czy to ze świata do waszego PC-ta. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    emka pisze: 2001-11-11 01:25
    Witam. Chłopcy z Telefoni Lokalnej Dialog, chwalicie się tym że podłączyliscie Wrocławski Park Technologiczny przy ulicy Srzegomskiej. A czy tak trudno z tego miejsca ruszyć d..., przekoczyć przez płot i podłączyć wszystkie firmy mieszczące się na terenie Pafawagu i puścić z torbami TP SA i centale Pafawagu w tamtym regionie ktora moze sie pochwalic kablami, ktore pamietaja obie wojny .... Za płotem Wrocławskiego Parku Technologicznego też leżą pieniądze. trzeba się tylko po nie szybko ruszyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    mathias pisze: 2001-11-11 13:24
    Mieszkam w 16 tys. miejscowości i nie mniej jak miesiąc temu Dialog skończył ją telefonizować, teraz tylko zbiera żniwo w postaci wielu nowych abonentów (nie tylko przejętych od TP-sy), a więc sugestie, że mu nie zależy, czy że nie chce podłączać mają chyba podłoże w kłopotach techniczno-administracyjnych związanych z budową kolejnej, nowej linii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ariello pisze: 2001-11-11 14:08
    W ŚWIEBODZICACH wlasnie kończą podłaczanie, jeszcze miesiąc i Telepiec pójdzie w zapomnienie... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-12 08:09
    Ale i tak zeby zajeli caly Wroclaw musi minac bardzo duzo czasu i narazie TPsa cieszy sie klientami, ale wie ze jezeli dialog rozszerzy sie na maxa, to telekomuna bedzie zagrozona we Wroclawiu! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-12 14:22
    Do artka i marasa: Nie obawiałbym się zbyt mocno tego, że Dialog może polecieć w kosmos i upaść.. Przy tak rozwinietej infrastrukturze, przy takim sianie, jakie zostało w to zainwestowane, jest to raczej niemożliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    matjaw pisze: 2001-11-12 14:38
    Dialog to miodzie - łacza bardzo brej jakosci (mam omena i przez rok czasu z 10 razy zerwl mi polaczenie - w tepsie bylo to 10 razy na tydzien) no i ten internet za 73 pln, palce lizac. Tam gdzie pijawia sie dialog tepsa idzie do piachu - widac to, bo kable zazwyczaj ida na zewnatrz klatek schodowych i przylaczki sa prawie do wszystkich mieszkan. Powodzenia, zeby tylko tak dalej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebzal pisze: 2001-11-12 16:51
    Sieć Dialogu rozwija się stopniowo Panowie i Panie - budują własne łącza i nie wszystko mogą zrobić z dnia na dzień. Moja teściowa powiedziała 2 miesiące temu im - nie! Słowo daję - są tacy ludzie... Teraz szwagier poszedł na studia i zaczyna się grzeczne chodzenie i proszenie, żeby położyli 30 m kabla i jednak żeby podłączyli. Jak ekipy siedziały na ulicy to nie było mądrych... Przy wyborze ISP Też trzeba umieć mysleć... Moja Matula natomiast buli za telefon co miech 300 złotych i to bez netu. Powiedziała, że jak dociągną dialog to weźmie najdroższą taryfę - bo jej się to po prostu opłaci i już. A moja kochana mama kończyła tylko ogólniak za Gomółki. Ludzie są różni. Jak i operatorzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-13 11:14
    Konkurencja dla TPSA wreszcie dobrze funkcjonuje.Szkoda tylko ze z tych paru ktore zaczely rywalizacje zostanie ze30 % na rynku.Czy to pomoze dalej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-13 19:22
    Chwała kankurencji dla TePsy. Na pochybel telekomunie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: