16 lutego br. rozpoczyna się kampania promocyjna biznesowej oferty DIALOGu. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy oszczędnych, zintegrowanych oraz mobilnych usług dla firm.
Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu dla biznesu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja „Tajemnice sukcesu”. – To, co tajemnicze od lat przyciąga uwagę ludzi. Podobnie jest z sukcesem. Choć nie możemy wskazać jednego rozwiązania, jak go osiągnąć w biznesie, to potrafimy wyposażyć naszych klientów w skrojone na ich miarę narzędzia sprzyjające rozwojowi firm – mówi Robert Banasiak.
Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja. Reklamy będą publikowane w prasie ogólnopolskiej (m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Gazeta Finansowa, Computerworld), a także w internecie w formie emisji osłonowych i mailingu z przekierowaniem do dedykowanej strony www. W nowej kreacji przygotowano także materiały BTL – folder i inserty produktowe.
Koncept kreatywny przygotowała wrocławska Agencja CzART, a media zaplanowały domy mediowe: MPG i Media Contacts.