Telefonia Dialog zamierza rozpocząć pozyskiwanie klientów biznesowych na terenie Warszawy i Trójmiasta.
"W przyszłym roku zamierzamy silniej powalczyć o klientów m. in. w Warszawie i Trójmieście. Jest możliwość, by w stolicy budować bezpośrednie łącza do dużych klientów biznesowych" - mówi Paweł Tomys, wiceprezes zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Dialogu.
Firma zamierza od stycznia ruszyć z intensywną kampanią promującą firmę, ale przede wszystkim szerokopasmowy dostęp do internetu w technologii DSL.
Od stycznia rusza także program lojalnościowy dla abonentów Dialogu. Od lipca każda złotówka na rachunku liczona była jako jeden punkt w programie. Po nowym roku będzie wiadomo dokładnie, na co można wymienić zebrany kapitał punktów.
W połowie przyszłego roku firma zamierza testować zdalne ściąganie filmów wideo przez łącza telefoniczne. "Żeby z tego korzystać trzeba być naszym abonentem, mieć telewizor, łącze DSL i być może nie obejdzie się bez specjalnej przystawki. Na razie trudno mówić o szczegółach, bo testujemy różne technologie" - mówi Paweł Tomys.