Dialog puszcza telewizję przez sieć elektryczną

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 29

Usługa TVoja Bezprzewodowa (TVB) – rozwiązanie w pakiecie usług DIALOGmedia – gwarantuje instalację cyfrowej telewizji bez wiercenia dziur i długich uciążliwych przewodów w pomieszczeniu.

– Podczas instalacji naszej cyfrowej telewizji klienci często pytali o konieczność montażu dodatkowych kabli – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Po szczegółowym przetestowaniu różnych technologii umożliwiających bezprzewodową transmisję sygnału na terenie mieszkania, wybraliśmy najlepsze naszym zdaniem rozwiązanie gwarantujące jakość obrazu, bezpieczeństwo sieci i prostotę instalacji

Opcja TVoja Bezprzewodowa (TVB) to ultranowoczesny – bezprzewodowy – sposób odbioru telewizji cyfrowej. Dzięki specjalnemu urządzeniu nowej generacji, które przenosi sygnał HD i rozprowadza go po całym mieszkaniu, w pomieszczeniach nie trzeba układać żadnych dodatkowych kabli. Operator przygotował to udogodnienie na prośby klientów, którzy w swoich nowych lub wyremontowanych mieszkaniach nie chcą prowadzić długich, niewygodnych kabli i niszczyć estetyki wnętrza.

TVoja Bezprzewodowa ułatwi również życie tym, którzy chcą zainstalować usługę 2TV (dwa telewizory), ale odległość do gniazdka DIALOGu jest duża i instalacja kabla mogłaby być utrudniona. W jednym czasie klient ma szansę mieć nie tylko podłączone dwa telewizory w domu, ale dodatkowo może je sobie ustawiać w dowolnym pomieszczeniu mieszkania.

– Opcja TVB umożliwia wykonanie podłączenia w usłudze DIALOGmedia pomiędzy modemem DSL a dekoderem STB bez użycia długiego kabla Ethernetowego. Dzięki nowoczesnym modułom Power Line Communication, zwanym PLC, transmisja danych odbywa się za pośrednictwem domowej instalacji elektrycznej – mówi Jerzy Tenerowicz menedżer ds. zarządzana produktami Telefonii DIALOG.

Robert Banasiak – wiceprezes Telefonii DIALOG – osobiście przekonał się o zaletach TVB testując urządzenie w swoim mieszkaniu. – Zainstalowanie TVojej Bezprzewodowej jest bardzo proste – podkreśla wiceprezes Banasiak. – Wystarczy, aby abonent podłączył do gniazdka elektrycznego dwa moduły PLC – jeden do gniazdka elektrycznego przy modemie DSL, a drugi – do gniazdka elektrycznego przy dekoderze STB .

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Wezmyr pisze: 2010-03-29 21:28
    Wow! Jakieś dwa lata po tepsie wprowadzili "supenowość". Żenada, a potem się dziwić, że tepsy nikt nie lubi ale cóż, skoro konkurencja jest opóźniona w rozwoju... to się z niej korzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wald pisze: 2010-03-29 23:54
    Skoro to jest telewizja bezprzewodowa to po co jej jakieś gniazdka elektryczne? Puszczają po sieci energetycznej? Chyba pan prezes nie wie co znaczy bezprzewodowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    expert pisze: 2010-03-30 12:30
    Zapomnieli dopisać, że oba urządzenia muszą być podpięte na tej samej fazie. Jak w drugim pokoju mamy gniazdka z innej fazy to upa z tego haha
    0
  • Users Avatars Mini
    simplus pisze: 2010-03-31 14:58
    Od roku korzystam z tzw. cyfrowej tv w dialogu.Gdyby nie umowa dawno bym się jej pozbył.Fatalna jakość sygnału[do niedawna polsat retransmitowany był z nadajnika naziemnego tvp3 zresztą do dziś]zły format obrazu na kanałach z 4/3 wymuszany do16/9 [posat2 ,tvn style i inne.] Częste stopklatki zaniki sygnału to niemal codzienność,sztywna lista kanałów bez możliwości sortowania,uruchamianie tzw.dekodera w przypadku chwilowego braku zasilania 6 do 10 minut Zgroza Beznadziejna jakośćitp.itd
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-30 13:38
    bardzo mnie nurtuje jak można przesłać sygnał HD radiowo
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-04-30 13:39
    to chodzi o to, że podłączasz do gniazdka takie małe urządzenie, które rozsyła sygnał po domu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-05-03 21:21
    sam sobie odpoiwedziales, to nie radiowo tylko razem z pradem elektrycznym idzie sygnal, nie znam sie na elektronice, ale cwane mi sie to wydaje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-05-05 19:19
    światłowody też mogę przewodzić sygnał, prąd i inne rzeczy
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-05-18 02:12
    ale swiatlowodow w mieszkaniu to nie uswiadczysz jeszcze dlugo dlugo al rozwiazanie bezkablowe dialogu masz na wyciagniecie reki, moze nie jest to technologia kosmiczna, ale jak dla mnie i tak rewelacja
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-04 17:50
    i wychodzi taniej niż router. a oprócz neta rozsyłasz także inne media. opłaca się
    0
  • Users Avatars Mini
    alien pisze: 2010-06-07 00:36
    A jak wygląda kwestia "zabezpieczenia"? Czy jest możliwość "przechwycenia" takiego sygnału z mojego mieskzania przez kogoś innego?
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-08 04:13
    >i wychodzi taniej niż router. a oprócz neta rozsyłasz także inne media. opłaca się >>>>>>>> to net tez mozna przeslac ta metoda? myslalem ze tylko tv
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-08 04:14
    >>>>>>A jak wygląda kwestia "zabezpieczenia"? Czy jest możliwość "przechwycenia" takiego sygnału z mojego mieskzania przez kogoś innego? >>> mysle ze nie, bo to go korkow na korytarzu masz obiek zamkniety, raczej nikt Ci sie nie podepnie
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-08 15:56
    Czyli nie ma np opcji ze ktos mi to raidowo przejmie albo cos? bo ja w tym zielony jestem;)
    0
  • Users Avatars Mini
    alien pisze: 2010-06-08 15:58
    Ten komentarz wyzej mial byc do mai od alien. Sorki za zamieszanie:) pzdr: alien;]
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-09 03:54
    >>Czyli nie ma np opcji ze ktos mi to raidowo przejmie albo cos? bo ja w tym zielony jestem;) >>> mysle ze nie ma takiej opcji, mysle ze dialog by sobie nie pozwolil na taka wtope, wiec jakos to zabezpieczyl, moze 128bitowym szyfrowaniem
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-09 19:47
    myślę, że na pewno nie ma takiej możliwości przechwycenia sygnału. pewnie jest to zabezpieczone tak jak zwykła sieć bezprzewodowa w twoim domu czy pracy
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-09 19:49
    hej, mai- ktoś się pod Ciebie podszywa :) po co jakieś 128bitowe szyfry- wystarczy twój własny kod jak mniemam potrzebny do połączenia. albo może sygnał ma np. 20m promienia
    0
  • Users Avatars Mini
    alien pisze: 2010-06-10 17:17
    Nie ma to jak nowoczesne technologie. kuszaca propozycja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-14 02:33
    ageh> nikt sie nie podszywa, czasem pisze z kompa w innym lokum, stad inne ip a co do technologii, to tu nie ma mowy mysle o zasiegu w metrach sygnaalu, bo kable ida gora dół w mieskznaiu, 20m to nie 20m dlugosci pokoju, wiec raczej bedzie to sygnal to skrzynki, kostki
    0
  • Users Avatars Mini
    ernei pisze: 2010-06-14 19:09
    >>>>ageh> nikt sie nie podszywa, czasem pisze z kompa w innym lokum, stad inne ip a co do technologii, to tu nie ma mowy mysle o zasiegu w metrach sygnaalu, bo kable ida gora dół w mieskznaiu, 20m to nie 20m dlugosci pokoju, wiec raczej bedzie to sygnal to skrzynki, kostki<<<< Zgadzam sie tez mysle ze to bedzie zwiazane ze skrzynka
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-15 03:56
    no i ona nadaje sygnał o promieniu np. 20 m. na cały budynek
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-06-15 12:32
    nie wiedzialem, a przeciez takie skrzynki, i o to mi wlasnie chodzilo, sa przed kazdym mieszkaniem w bloku, wiec odcinaja sygnal jednostkowo, wydaje mi sie ze to bezpieczna kwestia
    0
  • Users Avatars Mini
    mietek pisze: 2010-06-15 21:14
    no tak, ale przypuścmy ja miszkam w bloku i mam taka skrzynke na klatce. To jak taka skrzynka nadaje sygnal na 20m, to sasiad na przeciwko tez ma..., chyba, z tego co ja zrozumialem wpinaja sie dokladnie w moje gniazdo i leci bezposrednio do mnie na mieszkanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    alien pisze: 2010-06-18 22:05
    No dokładnie wpinają się w gniazdo, więc nie ma takiej opcji przejęcia sygnału. A po drugie wątpię, że Dialog najpierw nie pomyślał o zabezpieczeniach, wiec nie masz sie co martwic;]
    0
  • Users Avatars Mini
    mietek pisze: 2010-06-19 15:15
    No w sumie masz racje, nie pozwolili by sobie na takie uchybienia...
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-26 23:36
    mai, ale to nie takie skrzynki. artykuł poczytaj :) tu chodzi o nowy rodzaj usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    ageh pisze: 2010-06-26 23:38
    TVB to może być nawet przyszłość usług telekomunikacyjnych. chociaż nie wiem czy taka instalacja telewizji cyfrowej jest w stanei funkcjonować cały dzień bez przegrzania- jak myślicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 15:57
    to raczej przyklad uslug telewizyjnych a nie telekomunikacyjnych w kazdym razie pomysl dialogu mi sie podoba, uwazam ze jest godny uwagi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: