W poniedziałek 10 kwietnia br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii DIALOG. Kampania potrwa do 8 maja. Poprzedziła ja 10-dniowa (od 1 kwietnia) kampania teaserowa na nośnikach wielkoformatowych w największych miastach Polski. Pojawiły się na nich 3 hasła: "Rozwój leży w naszej naturze", "Bliskość leży w naszej naturze", "Zadowolenie leży w naszej naturze".
Podsumowuje je główne hasło kampanii "DIALOG leży w naszej naturze".
Istotą wiosennej odsłony tegorocznych działań marketingowych Telefonii DIALOG jest budowa wizerunku operatora przyjaznego, bliskiego ludziom. W związku z takim charakterem przekazu zmieniło się hasło pozycjonujące. DIALOG już nie jest tylko jak dotychczas "ekspertem w telekomunikacji" – DIALOG daje "więcej możliwości", rozumie potrzeby, potrafi jej zaspokajać, daje szanse na kontakt z bliskimi – jest sposobem na realizację najważniejszych ludzkich pragnień.
Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa zaufania oraz pozytywnej, emocjonalnej więzi miedzy Klientami i marką DIALOG. Wsparcie wizerunku nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej o szerokich możliwościach i zasięgu ogólnopolskim jest szczególnie istotne przede wszystkim na terenach nie objętych siecią DIALOG, na których spółka działa niespełna 2 lata, świadcząc usługi połączeń opartych na prefiksie 1011.
W związku z powyższymi założeniami równocześnie ze startem kampanii zmianie uległ system Identyfikacji Wizualnej Telefonii DIALOG – zmiana ta dotyczy przede wszystkim logotypu i hasła pozycjonującego. DIALOG został rozszerzony do DIALOG telecom z hasłem pozycjonującym "Więcej możliwości". Modyfikacja ta wynikła z konieczności ściślejszego powiązania logotypu spółki z branżą telekomunikacyjną, co ma szczególne znaczenie na obszarach z niską świadomości marki (historycznie pozakoncesyjnymi).
Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do zarówno do rynku biznes, jak i do odbiorców indywidualnych. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (dwa spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, Tele5 oraz TV Puls), outdoor (280 tablic w największych miastach Polski) oraz prasę ogólnopolską (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek, Przekrój). Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie ekspozycja siatki wielkoformatowej na budynku Millenium Plaza w Warszawie oraz sponsoring programu „Bilans Tygodnia” na antenie TVN24.
Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG Agencja Reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się Dom Mediowy MPG Media Planning.