Z początkiem sierpnia wystartowało dziewięć nowych punktów DIALOGu, tzw. „wysp sprzedażowych”, zlokalizowanych w różnych regionach Polski.
DIALOG wkracza do dużych centrów handlowych. W dwóch punktach we Wrocławiu i po jednym w Bielsku-Białej, Elblągu, Legnicy, Łodzi, Świdnicy, Zgorzelcu oraz Zielonej Górze już można zawierać umowy na świadczenie całego wachlarza produktów operatora: usług internetowych, telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji cyfrowej wraz z VoD. Abonenci mogą liczyć tu także na obsługę posprzedażową, np. zwiększenie prędkości internetu, dokupienie usługi czy wydanie duplikatu karty SIM. W każdym z punktów można też skorzystać z telefonu szybkiego kontaktu z TeleCentrum DIALOGu i samodzielnie załatwić część formalności.
Punkty sprzedaży będą czynne codziennie, w godzinach pracy centrów handlowych.
Oryginalny kształt „wysp sprzedażowych” operatora został bowiem zainspirowany bumerangiem – elementem logotypu. Także kolorystyka, czyli pomarańcz i granat, nawiązuje do firmowych barw DIALOGu. Stalowe wykończenia wysp podkreślają ich innowacyjny charakter.
Nowe punkty DIALOGu:
Bielsko-Biała, CHR Gemini Park, ul. Leszczyńskiej 20
Elbląg, CH Ogrody, ul. płk. Dąbka 152
Legnica, Real, ul. Fabryczna 3
Łódź, Pasaż Łódzki, al. Jana Pawła II 30
Świdnica, Tesco, ul. Strzegomska 2
Wrocław, CH Magnolia, ul. Legnicka 58
Wrocław/Bielany Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, CH Auchan, ul. Francuska 6
Zgorzelec, Carrefour Galeria Słowiańska, ul. Jeleniogórska 42
Zielona Góra, CH Carrefour Dąbrówka, ul. Dąbrówki 5.