Dialog sprzedał zielonogórskim urzędom skarbowym usługę centrex

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 13

Od 1 września zielonogórska Izba Skarbowa, Urząd Kontroli Skarbowej i wszystkie urzędy skarbowe w dawnym woj. zielonogórskim będą funkcjonowały w jednolitym systemie centrex. Uruchamiany system łączności, opracowany przez Dialog we współpracy z dyrektorem Izby Skarbowej i naczelnikami poszczególnych urzędów, usprawni pracę aparatu fiskalnego, a podatnikom ułatwi telefoniczny kontakt z urzędnikami.

Obecnie system już działa w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze.

Dzięki systemowi centrex każdy podatnik może bezpośrednio dodzwonić się do dowolnego pracownika urzędu. Osoby dzwoniące na główny numer urzędu są kierowane stanowiska „pierwszego rzutu” gdzie podatnik może otrzymać odpowiedzi na proste pytania. Jeżeli będzie miał bardziej skomplikowane pytania, zostanie przełączony do właściwego specjalisty.

Ten swoisty filtr został tak pomyślany, aby podatnicy nie zajmowali czasu wysokokwalifikowanych urzędników prostymi pytaniami typu: „jaki rodzaj formularza potrzebny jest do wspólnego rozliczania się małżonków.”

System przekierowań rozmów spowoduje, że żaden podatnik nie zostanie bez informacji, każdy telefon będzie odebrany.

„Jeżeli podatnik ma firmę w Nowej Soli, a mieszka w Zielonej Górze, to za jednym połączeniem otrzyma wszystkie niezbędne informacje. Jednocześnie uporządkowaliśmy numerację wszystkich urzędów. Każdy urząd ma swoją setkę numerów i korzysta ze wspólnego algorytmu nadawania numerów. Na przykład numer do działu podatków pośrednich w każdym urzędzie różni się jedynie jedna cyfrą, charakterystyczną dla danego urzędu – mówi Marek Piwek, dyrektor Regionu Zielona Góra.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-08-13 01:16
    Niby super, ale jestem ciekaw jak to się sprawdzi !
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2002-08-13 01:19
    Sam pomysl jest OK, ciekawe jak sprawdzi sie w normalnym uzytkowaniu. Technika chyba podobna do tej ktora stosuja operatorzy w swoich Hotlinach. A troche off topic....Moze wystarczy uproscic podatki (oczywiscie obowiazkowo wprowadzic podatek liniowy), zlikwidowac wszystki ulgi a wtedy deklaracje beda duzo prostsze. No, ale na to na razie nie zanosi sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-08-13 03:36
    Niby chca jak najlepiej dla klienta a i tak wszystko komplikuja i te systemy niedzialaja czyli ogolnie kiszka ale za proby i starania dam 7!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-13 09:31
    A kiedy ktorych operator wyda serwis skarbowy przez smsy!???
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-08-13 10:26
    Jakby uproscili system fiskalny to by ludzie nie musieli dzwonic i sie dowiadywac bo wszystko bylo by jasne i przejrzyste.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-13 10:41
    Jest jedna ważna kwestia: te telefony muszą być odbierane :-))) Bo samo przekierowanie to jedno a otrzymanie odpowiedzi to drugie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-13 11:01
    Wszystko to piękne,ale byle nie skończyło się to odsłuchiwaniem "pięknych"melodi w czasie gdy impulsy już bija nam nasze konto,a tak bywa w tegorodzaju połączeniach.Klient połaczony z centralą czeka aż szanowny urzędnik danego przekierowania raczy podnieść słuchawkę,na usprawiedliwienie mozna dodać,że czasem jest zajety rozmwą,ale tego nikt nie jest wstanie sprawdzić.I tak takie rozwiazanie to zysk dla Dialogu,Urzedów,ale bije po kieszeniach klientów.P
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-13 11:18
    Wybitnym przykładem takiego "udogodnienia"jest przykład Cyfry+,ktora zafundowała sobie podobny system i ma problem z klientami zgłowy,jak ktoś chciał sie z nimi skontaktować,to wie co mam na myśli.P
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-13 11:25
    kan - swieta prawda :) podobnie jak mission imposible jest polaczyc sie z IV O PKO SA w W-wie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-13 11:28
    a tak swoja droga to centrex (malo znana usluga) jest fajna. Mam znajomych, ktorzy popodlaczali sie poprzez centrex do jednej sieci (w ramach tpsa). Miedzy soba gadaja za free, i abonament jest chyba 50% nizszy niz standard. Tyle ze ktos to musi wziac na firme.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-13 11:51
    CiepliX: i 10 numerow przynajmniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lupa2 pisze: 2002-08-13 13:01
    CiepliX, sandrzej: b. wiele firm / instytucji jest podlaczona przez centrex - czasami pelny, a czasami korzystajac tylko z "centrexowego" planu numeracji, a posiadajac wlasne centrale. usluga jest rzeczywiscie fajna. kolesie wykorzystali ja np. do redukcji kosztow dostepu modemem do internetu. pod jednym numerem modem dostepowy, wdzwanianie za darmo i wszystko gra. tpsa zorientowala sie dopiero, jak chcieli podlaczac kolejne "numery wewnetrzne" w innej strefie numeracyjnej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-13 16:23
    bardzo fajna usluga
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: