Telefonia Dialog chce rozpocząć w przyszłym roku podłączanie klientów biznesowych na terenie Warszawy. W grudniu natomiast spółka rozpoczęła świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez prefiks 1011.
Cel numer jeden na najbliższe miesiące to pozyskanie przez Dialog przede wszystkim klientów biznesowych, choć przedstawiciele firmy nie wykluczają również podłączania klientów indywidualnych. Obecnie na terenie stolicy już podpisywane są umowy z dużymi firmami na świadczenie usług międzymiastowych, międzynarodowych oraz komórkowych przez prefiks 1011. W ciągu kilku najbliższych tygodni ma być również podpisana umowa o budowie punktu styku z siecią Telekomunikacji Polskiej. Pozwoli to w ciągu kilku miesięcy po podpisaniu umowy, na świadczenie usług telefonii stacjonarnej na terenie Warszawy.
W poniedziałek rozpoczęła się ogólnopolska kampania medialna, której celem jest zapoznanie z marką Dialog potencjalnych klientów z rejonów, w których do tej pory nie firma nie była obecna. Spółka chce w przyszłym roku pozyskać ok. 40 tys. nowych klientów, co stanowi 10 proc. obecnej bazy abonentów (w całym kraju ma ich ponad 400 tys.). Dotychczas główne obszary działania spółki to przede wszystkim rynki lokalne, m.in. wrocławski oraz łódzki.