Netia przygotowała kolejną reklamę z Tomaszem Kotem, tym razem w roli rosyjskiego DJ-a:
Koncept kreatywny nowej kampanii „Hipnotyzująca promocja II” (opracowany przez agencję Brasil) opiera się na wykorzystaniu motywu hipnozy we współczesnym wydaniu. W rolę hipnotyzera oczywiście wcielił się Tomasz Kot, który tym razem wprowadza nas w trans jako DJ.
Główny przekaz kampanii to: Internet za 1 zł lub Internet + telefon za 2 zł, nawet przez 6 miesięcy. Dodatkowo, składając zamówienie na pakiet usług, tylko do 10 grudnia, można zgarnąć nawet 100 zł w postaci bonu podarunkowego. Warunkiem otrzymania bonu jest aktywacja usług.
Autorami muzyki, wykorzystanej w reklamie jest Wet Fingers, czyli duet producentów muzyki klubowej: DJ Adamus i Mafia Mike. Na stronie www.netia.pl jest do pobrania dla wszystkich mp3 z muzyką ze spotu do wykorzystania chociażby jako dzwonek w telefonie komórkowym.
Nagranie oraz sesja zdjęciowa odbyły się w Hotelu Venezia Palace w Michałowicach k. Warszawy. W produkcji oprócz Tomasza Kota, wzięło udział 230 epizodystów i statystów. Oprócz wersji telewizyjnych na planie równolegle powstawał teledysk Wet Fingers.