„Dla mnie jesteś doskonała” – nowa akcja LG w podziękowaniu swoim fanom

Newsy
Opinie: 0

LG rusza z nową kampanią online, pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”. Począwszy od 15 lipca, konsumenci będą mogli opublikować wiadomości do bliskich im osób na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy opublikować swoją wiadomość na stronie LGMobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube. Kampania potrwa do 7 sierpnia, kiedy LG zaprezentuje w Nowym Jorku swoje najnowsze urządzenie.

Akcja LG jest formą podziękowania klientom, którzy stanowią dla firmy cenne źródło inspiracji przy tworzeniu kolejnych innowacyjnych produktów. „Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty” powiedział Dr Jong-seok Park, Prezes LG Electronics Mobile Communications.

W ramach akcji LG wybierze wideoklipy użytkowników i opublikuje je na swoich billboardach na Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5000 dolarów. 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: