Wysokość zniżki zależy od wybranej taryfy: M (850 zł), L (1000 zł), VIP (2000 zł).
Wśród urządzeń dostępnych z rabatem jest smartfon Samsung Galaxy S24 FE 5G, który na rynku pojawił się 4 października. Klienci, którzy zdecydują się na ten smartfon do 20 października, otrzymają w prezencie słuchawki Samsung Galaxy Buds2 Pro.
Zawierając umowę w ramach oferty MagentaBIZNES, można mieć ten telefon w ratach o wartości 10 zł netto miesięcznie przez 24 miesiące, z opłatą na start w wysokości 2703,80 zł brutto. Łączna cena wyniesie 2999 zł brutto. Dzięki promocji, cena zostanie pomniejszona o zniżkę przysługującą w wybranej taryfie MagentaBIZNES. Wybierając taryfę VIP, łączna cena telefonu wyniesie jedynie 999 zł brutto, dzięki obniżeniu opłaty na start o 2000 zł.
Promocja obowiązuje do 31 grudnia.
Ofertę wspiera nowa kampania, w której występują prawdziwi klienci T-Mobile, korzystający od lat z usług operatora: Michał Pamuła, właściciel firmy Unikat Motorworks, oraz Mariusz Pływaczewski, właściciel firmy transportowej Martrans, znany z wcześniejszych kampanii.
Kampania prowadzona jest w telewizji, w radiu, na nośnikach OOH oraz DOOH, w internecie, mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.