Dobre wyniki Plusa w 2006 r.

Newsy
Żródło: KGHM
Opinie: 7

W czwartym kwartale 2006 roku spółka Polkomtel osiągnął następujące wyniki:

Przychody netto ze sprzedaży 1 886 078 tys. zł
EBITDA 614 935 tys. zł
Zysk Netto 284 822 tys. zł

W czterech kwartałach 2006 roku spółka uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 7 359 014 tys. zł (w analogicznym okresie 2005 roku przychody wyniosły 6 495 963 tys. zł), osiągając zysk na sprzedaży w wysokości 1 466 412 tys. zł (wobec 1 293 221 tys. zł w roku 2005). W 2006 roku, Polkomtel S.A. uzyskał EBITDA w wysokości 2 477 548 tys. zł (2 301 159 tys. zł). Zysk netto spółki osiągnięto w wysokości 1 121 670 tys. zł (1 067 105 tys. zł). W styczniu 2007 roku Rada Nadzorcza podjęła decyzję o wypłacie zaliczki na poczet dywidendy za 2006 rok w kwocie 253 380 tys. zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2007-03-01 14:48
    A co mi z tego , że POLKOMTEL ma takie zyski jak to jest kosztem klientów - a bardzo często tych najbardziej lojalnych. Ja jeszcze mam trochę cierpliwości i poczekam na potwierdzenie zapewnień prezesa tej firmy - o wprowadzeniu programu lojalnościowego dla stałych klientów post-paid i pre-paid . Jeśli nic się nie zmieni odchodzę !
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-03-01 15:39
    Jack, sądziłeś że będą dokładać do interesu ?? Aha- dokąd odchodzisz ? Do Playa ? Ale zysk netto na poziomie 15% przychodów, no no..
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2007-03-02 07:12
    Michał: Albo nie korzystasz z Plusa albo nie dotrzegasz, że Plus doi klientów jak żaden inny opoerator. Nie pisz takich głupot w kometarzach, bo to źle o tobie świadczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Witek pisze: 2007-03-03 14:44
    To że jest to kosztem klientów to wiadomo już dawno , programu lojalnościowego to już dawno nie ma w Plusie , o PWA możecie zapomniec -oficjalne wytyczne dla pracowników są takie : jak najmniej wymian aparatów!!! Więc jak przyjdziecie po PWA i uslyszycie że : nastąpila awaria systemu , brak na magazynie takiego aparatu , jeszcze nie jest przygotowana oferta to bądzcie pewni że niestety tego nie zalatwicie prez mądre posunięcia prezesa Polkomtela. Taki niestety jest Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    witek pisze: 2007-03-03 15:01
    Pracownicy Salonów Firmowych posiadają ogromną wiedzę i niestety zarobki na śmiesznym poziomie , nie ma żadnej pozytywnej motywacji do pracy. Wytyczne nijak się mają do przeprowadzanych audytów. większość kadry SF szuka nowej pracy , a firma zatrudnia pracowników czasowych na 1 rok i po roku mówim im do widzenia . wyszkolenie takiego pracownika trwa najmniej 5/6 miesięcy jeśli przychodzi on z zewątrz.trzeba się ewakuować bo coraz czarniej to wszysto wygląda .
    0
  • Users Avatars Mini
    witek pisze: 2007-03-03 15:10
    A co do wyników finansowych są one chyba liczone z pozyskanych klientów i tu się zgadza , ale niech ktoś poda pelne wyniki uwzględniające klienów odchodzących z sieci , oni też mogli przynosić zyski tym bardziej że byli srawdzonymi klientami , firma w ich przypadku nie ponosi większego ryzyka. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie , napiszcie proszę jak to wygląda w innych sieciach ? czy klienci też są tak przez Wasze firmy traktowani ??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    witek pisze: 2007-03-03 15:13
    Pracownicy Salonów Firmowych posiadają ogromną wiedzę i niestety zarobki na śmiesznym poziomie , nie ma żadnej pozytywnej motywacji do pracy. Wytyczne nijak się mają do przeprowadzanych audytów. większość kadry SF szuka nowej pracy , a firma zatrudnia pracowników czasowych na 1 rok i po roku mówim im do widzenia . wyszkolenie takiego pracownika trwa najmniej 5/6 miesięcy jeśli przychodzi on z zewątrz.trzeba się ewakuować bo coraz czarniej to wszysto wygląda .
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: