Bartosz Dobrzyński o nowych taryfach Formuła Smartfon Unlimited

Newsy
Opinie: 9
artosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play

Są tacy klienci, którzy nie potrzebują lub nie chcą z różnych powodów mieć smartfona, natomiast z naszych badań i obserwacji w punktach sprzedaży wynika, że jest ich bardzo niewielu – mówi Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. – Naszą ofertę kierujemy do wszystkich segmentów klientów. Formuły są przeznaczone przede wszystkim do rozmów i SMS-ów, ale one stanowią mniejszość naszej sprzedaży. Większość klientów kupuje smartfona i używa go w sposób intensywny.

 

Transmisja danych stała się dzisiaj podstawową usługą, którą wykorzystujemy w smartfonie, bo wszystko na tym jest oparte – prognoza pogody, zegar, wiadomości, poczta e-mail czy Facebook – podkreśla Bartosz Dobrzyński. – Wyraźnie widzimy, że w ciągu ostatnich lat liczba transmitowanych bitów i bajtów rośnie szybko.

Z myślą o mobilnych użytkownikach sieci komórkowe stawiają w swoich ofertach na transfer danych. Przykładem jest wprowadzona Formuła Smartfon Unlimited w Play.

W ramach naszej oferty mamy nielimitowane gigabajty, tak żeby klient nie musiał się martwić o to, co się stanie, jeżeli mu się pakiet skończy. To możliwość swobodnego korzystania zawsze i wszędzie z transmisji danych – wyjaśnia Bartosz Dobrzyński.

Druga nowość w ofercie Play – kierowana szczególnie do wybierających się na wakacje – to pakiet rozmów, SMS-ów i transferu danych w roamingu na terenie UE. Klient otrzymuje dni, w których usługi te są nielimitowane. Ta propozycja to konsekwencja działań Komisji Europejskiej zmierzających do ograniczenia kosztów międzynarodowych połączeń.

Play liczy, że nowe usługi, na które rośnie zapotrzebowanie, pozwolą mu zachować pozycję najszybciej rosnącego operatora w Polsce.

Wszystkie szczegóły nowych taryf Formuła Smartfon Unlimited (cenniki, regulaminy itd.)  znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-05-08 11:31
    Dyrektor Bartosz dobrze prawi, jestem w stanie się z Nim zgodzić ale jest jedno ale.... generalnie, klienci nie mają co wybrać pomiędzy modelami typu smartphone a modelami nazwijmy to klasycznymi. Jedynie występuje po jednym modelu Nokii (bodajrze 515) i Samsunga (S5611) i to wszystko. Więc trzeba jasno powiedzieć, że klientom się wciska świadomie lub czasami nie - same urządzenia typu smartphone nie edukując w tym zakresie klienta. Pomija się także zainteresowanie, czy taki klient będzie miał potem problemy z jego obsługą, czy sobie poradzi choćby dostatecznie czy nie. Co najwyżej, jak zaczną pojawiać się skargi i reklamacje uruchomi się extra nową usługę w sieci - płatną infolinię helpdesk techniczny z ceną za minutę połączenia 2.46zł./min. brutto tak jak zrobiło to T-Mobile i pożyczy klientowi, miłego dnia, szczęścia w życiu... i zadowoleni z sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    jeszcze klient plej pisze: 2015-05-08 13:02
    To kup telefon klasyczny z ofert u innego operatora. Oprócz Play są też inni operatorzy.
    1
  • Users Avatars Mini
    Koval pisze: 2015-05-08 17:32
    Jeśli chodzi o klasyczny telefon to lepiej go kupić na wolnym rynku i wziąć ofertę bez tel. Np. Na 12 miesięcy.
    3
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2015-05-08 21:34
    Jak nie chcesz smartfona to kup po prostu samą usługę. Telefon kup na wolnym rynku lub po prostu używaj starego bo w nie smartfona niewiele się zmienia.
    2
  • Users Avatars Mini
    Skylab pisze: 2015-05-09 09:26
    Ja wybieram Nokię E52. Nie wynaleziono jak dotąd lepszego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-05-09 14:43
    @koval @klient @mm -tak, macie rację ale klienci lubią być obsłużeni kompleksowo, z racji lenistwa i wygody... Patrzą na to co oferuje im operator, jaki sprzęt + usługi telekomunikacyjne i z dostępnego wachlarzu wybierają. Ja swoje zdanie wysnułem właśnie zerkając na ofertę sprzętu w Play. Choć, należy się ukłon dla operatora sieci Play bo tak jak mówi dyrektor, są elastyczni i rzeczywiście są w stanie zadowolić każdego segmentu klienta. Ja wybrałbym PLAY, chociażby dlatego że mają Blackberry Passport. Nowa oferta także jest bardzo dobra - to jest praktycznie no limit wszystkich usług w kraju za "stówkę", dla mnie bardzo akceptowany poziom. No i to jest właśnie sens dzisiejszego biznesu telco - elastyczność :-) ....czego w ostatnim czasie brakuje T-Mobile, nad czym bardzo ubolewam.
    1
  • Users Avatars Mini
    kolegamadryt pisze: 2015-05-10 14:00
    Gdyby nie tytuł pomysłałbym że Grzegorz Turnau pojawił się w reklamie play. Tyle że Dobrzynski niue spiewa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-05-11 11:24
    @Orange. Ja jednak popieram silne "promowanie" smartfonów przez operatorów. Nowoczesne telefony ułatwiają życie na wiele sposobów. Długo by wyliczać. Jestem pewien, że prawie każdy znajdzie dla siebie jakąś przydatną funkcję albo apkę. Młodych ludzi pomijam z oczywistych względów. Bardziej przyglądam się osobom starszym, dla których nowe technologie i urządzenia bywają wyzwaniem. Kilka sędziwych homo sapiens z mojego otoczenia wróciło do starych fonów, ale zdecydowana większość jest zachwycona i kontynuuje przygodę ze smartfonami. Każdy powinien choć raz spróbować. Jeżeli nie przypasi to zawsze można odsprzedać urządzenie od ręki i kupić cegłę z klawiszami za grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    sx pisze: 2015-05-11 13:32
    Skylab: Wynaleziono. E51, no albo dla zatwardziałych klientów 6310 ;). Znam takich dyrektorów którzy niegdyś kupili po kilka sztuk i używają do dzis....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: