Serwis PAYGSM, który umożliwia zakup telekodów uzupełniających konta telefonów komórkowych poprzez Internet, w ciągu I kwartału 2004r. sprzedał 7566 sztuk doładowań. Pomimo, że serwis sprzedaje kody we współpracy m.in. z Onet.pl, Allegro.pl, Hoga.pl. średnia miesięczna sprzedaż wynosi tylko 2.5 tys. kodów. Rok wcześniej sprzedaż była jeszcze mniejsza i w I kwartale 2003r. sprzedano 3050 sztuk doładowań (1000 miesięcznie).
Średnia cena zakupu wynosiła w I kw. tego roku 49 zł. Znaczne zmiany zaszły w strukturze sprzedaży. W połowie marca pojawił się nowy gracz, czyli Heyah. Przede wszystkim jednak nastąpiła zmiana na fotelu lidera i POP'a zastąpił Tak Tak. Spada także udział Simplusa w sprzedaży.
Struktura sprzedaży w I kwartale 2004r. wygląda następująco:
Telekody Tak Tak - 45% (wobec 30% w I kwartale 2003)
Telekody POP - 36% (wobec 39% w I kwartale 2003)
Telekody Simplus - 17% (wobec 31% w I kwartale 2003r.)
Telekody Heyah - 2% (w sprzedaży od połowy marca 2004).
Klienci mają do wyboru niemalże wszystkie dostępne formy płatności:
przelew z mBanku - mTransfer - 49,50% zamówień
przelew z Inteligo - Płacę z Inteligo - 33% zamówień
zwykły przelew - 3,5% zamówień
płatność kartą - 14% zamówień