25 lutego br. ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dla Firm.
Bohaterem kampanii jest Dominik Strzelec - prowadzący m.in. program „Usterka” oraz „Odlotowy ogród”.
Dominik Strzelec wciela się w rolę reportera pytającego przedstawicieli firm o najlepszą ofertę dla nich. Klienci odpowiadają, że to supersmartfon za złotówkę i 500 złotych zniżki na kolejny. W T-Mobile taką ofertę można uzyskać w taryfie proFirma Nova z rozmowami, SMS-ami/MMS-ami w kraju bez limitu oraz dostępem do Internetu bez limitu danych w cenie 109, 99 złotych netto miesięcznie. Uzyskaną od T-Mobile dodatkową zniżkę można wykorzystać na zakup innego sprzętu potrzebnego w firmie, np. tabletu czy laptopa przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem. W reklamach promowane są smartfony Samsung Galaxy S7 i Sony Xperia XZ.
Kampanię telewizyjną wspierają działania obejmujące prasę, Internet, radio, kanały społecznościowe, oraz materiały POS w sklepach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajmie się Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.