Dostęp do sieci Internet najpopularnieszą usługą 3G

Newsy
Żródło: TeliaSonera
Opinie: 16

TeliaSonera przeprowadziła badanie dotyczące najbardziej pożądanych usług 3G wśród klientów korporacyjnych. W badaniu firmy Netsurvey uczestniczyło 300 menadżerów. Okazało się, że dla klientów korporacyjnych najważniejsza jest możliwość sprawdzenia poczty elektronicznej oraz połączenie się z Internetem oraz wewnętrznym intranetem firmy. Warunkiem jest także to, żeby te usługi działały bez problemów, a ich konfiguracja była prosta i szybka. Internet i intranet był najważniejszy dla 70 % badanych, e-mail aż dla 89 %. Wideo rozmowa interesowała 1 na 10 badanych menadżerów, a możliwość przesyłania zdjęć była ważna dla 2 z 10.

Badanie popularności usług 3G zostało przeprowadzone w styczniu 2004 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    przygod pisze: 2004-03-01 11:44
    Czy w tym jest coś dziwnego ż aż trzeba było badań do tego?:) Przecież jakby chcieli tylko gadać to by sobie kupili zwykłego gsm i po problemie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-01 12:18
    A czy do tego potrzeba aż UMTS? Przecież EDGE, czy wręcz HSCSD wystarczy ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-01 13:07
    Nic nowego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-01 13:07
    Nic nowego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-01 13:09
    no chyba nie telekonferencje, bo to obrzydliwe. nawet sklamac przez telefon nie bedzie mozna, bo jak nie b ede chcial z wizja pogadac to od razu rozmowca wyczuje scieme...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-03-01 13:13
    *** klops -- mozesz nie korzystac z 2.5/3G mowiac, ze zbyt drogie.. albo nie kupujac telefonu obslugujacego w/w.. i wtedy wymowka gotowa, bez zadnych podejrzen.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-01 19:12
    Internet i poczta elektroniczna, to usługi z których coraz częściej korzystaja nasze firmy, więc nie ma się co dziwić temu badaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-03-02 02:38
    Trudno się dziwić - wygrywa usługa najpotrzebniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-02 12:02
    **Gonzales:: Wlasnie taki HSCSD nie wystarczy. Jak juz mowilem tutaj wielokrotnie, predkosci na UMTSie to predkosci porownywalne z ADSLem i dlatego dla powaznego menadzera predkosc ma ogromne znaczenie, gdy w wielkiej korporacji przesyla sie ogromne ilosci informacji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-02 12:26
    ***Tkubon - jak już mówiłem, wielkokrotnie udowadniasz ludziom, że dwa razy dwa to cztery - a przecież to oczywiste. Nikt nie kwestinuje szybkości UMTS, problem polega głównie na wykorzystaniu tej szybkości w odpowiedni sposób. Wyniki tych badań nie stanowią żadnej rewelacji pod tym względem. A ciekawy jestem, na jakich łączach obecnie pracują ci "poważni menedżerowie". No i pytanie, czy aby wiedzieli o czym się wypowiadają? W USA na przykład sporo menedżerów myślało, że Internet jest czyjąś własnością. zaś ponad połowa nie wiedziała co to jest hamburger.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-02 20:23
    Popieram i zgadzam się z opinią poprzednika
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-02 21:48
    ***Gonzales:: Ja mowie o powaznych ludziach, ktorzy robia powazne pieniadze, nie o jakis malolatach, ktorzy sie przez komore umawiaja z dziewczyna! Nic nikomu nie udowadniam, moj post mial charakter wyjasniajacy, ze to co piszesz calkiem na poczatku nie ma sensu, bo HSCSD nijak ma sie do UMTSa. I dywagacja czy tak jest czy nie nie ma tu sensu. O co ci chodzi piszac "wykorzystanie tej predkosci w odpowiedni sposob"? Przyznam, ze nie bardzo wiadomo o co. Przeciez jesli masz wieksza predkosc to dane ida szybciej, a w slad za tym robota posuwa sie bardziej do przodu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-03 00:04
    To ja Ciebie ***Tkubon muszę zmartwić, bo te badania o których wspmniałem były przeprowadzane wśród "poważnych ludzi" :))). Mylisz stary podstawowe pojęcia a zachowujesz się jakbyś miał patent na nieomylność. O tym, że HSCSD nie ma nic wspólnego z UMTS to wiadomo bez Twoich mentorskich wywodów. Chodziło mi o to, że w wielu wypoadkach jest HSCSD jest wystarczające do tego aby załatwiać sprawy firmowe. To raz. Dwa - wykorzystanie prędkośći w odpowiedni sposób. Jeżeli masz dane o bardzo duzej przepustowości, to najważniejsze jest to, aby tę przepustowość wykorzystać. Jaki jest sens zamawiać [i płacić!] za przepustowość na poziomie powiedzmy 1Mbit/s, skoro Twoje potrzeby to dajmy na to 100 kb/s?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-03 00:10
    I jeszcze jedno. Nażarłeś się tych sloganów o UMTS, aż Ci się czkawką odbijają. Tylko, że rzeczywistość ma niewiele wspólnego ze sloganami i ładnymi folderami. Pominę litościwie obecną awaryjność UMTS, ale bardzo ważna jest szybkość. Póki co, mowa jest o 300 kb/s - czyli de facto EDGE. Tymczasem wszyscy podniecali się, że będą to 2Mbit/s. Oczywiście, zaraz powiesz, że to dopiero początek i w miarę rozwoju będzie coraz szybciej. Pewnie tak będzie, tylko, że większość usług, które stanowią o "potędze" UMTS to usługi oparte na tej szybkiej transmisji. I kółko się zamyka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-03 00:12
    I jeszcze jedno - gdybyś doczytał całego newsa, a nie nagłówek, to spostrzegłbyś, że te badane "poważne osoby" tak naprawdę nie rozumieją, o czym mowa. Może świadczyć o tym chociażby wskazanie przez zaledwie 10% badanych na transmisję wideo, jako najważniejszą usługę telefonii 3G.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2004-03-03 11:34
    Smieszne testy przeprowadzają...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: