W połowie roku DRSA zamierza stać się wirtualnym operatorem komórkowym.
Obecnie DRSA jest przede wszystkim operatorem na rynku hurtowej sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Udział sprzedaży detalicznej w przychodach spółki wynosi około 10%. Jednak według Piotra Tytkowskiego, prezesa DRSA, ten udział będzie się systematycznie zwiększać. W celu zdobycia kolejnych klientów indywidualnych DRSA chce wprowadzić telefon komórkowy, jako trzecią usługę - obok telefonu stacjonarnego i internetu. Długie Rozmowy zamierzają także zwiększać swój udział w rynku detalicznym poprzez rozbudowywanie kanałów dystrybucji, przede wszystkim rozwój sieci dilerskiej oraz poprzez przejrzystą i prostą ofertę. Oferta detaliczna będzie kierowana przede wszystkim do sektora małych i średnich firm, choć spółka nie zamyka się na duże podmioty.
Sprzedaż DRSA za 2007 r. wyniosła 84,8 mln zł, o blisko 13 mln zł więcej niż w 2006 r.