Regulamin Promocji "NOWA SUPERKARTA II" w sieci Plus GSM:
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja "NOWA SUPERKARTA II" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji "NOWA SUPERKARTA II" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja "NOWA SUPERKARTA II" trwa od 1.04.2005 do 8.05.2005 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji "NOWA SUPERKARTA II" bez podawania przyczyn.
6. Do wzięcia udziału w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1pkt.1.
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Nowa Super 25 | Nowa Super 45 | |
Abonament | 25 zł brutto | 45 zł brutto |
Ilość minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS | 50 | 100 |
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty | 200 | 400 |
Stawka za minutę połączenia | 0,72 zł brutto | |
Stawka za krajową wiadomość SMS | 0,18 zł brutto |
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA II":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS.
3. Abonent biorący udział w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi.
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej od posiadanego planu cenowego - opłata za zmianę wynosi 30,50 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Nowa Super 25 i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 40 minut na połączenia lub 160 SMS.
2. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na połączenia do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem, wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999.
3. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
4. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament.
5. Abonentowi, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" w momencie aktywacji udostępniane są następujące usługi: naliczanie sekundowe, poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na taryfę Plus oferty podstawowej świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o wyższej opłacie abonamentowej, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR.
6. Za usługi nie określone w § 3 pkt.5. opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą:
Promocyjny plan cenowy | Nowa Super 25 | Nowa Super 45 |
Taryfy oferty podstawowej | NowyPlus 25 | NowyPlus 45 |
7. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja "NOWA SUPERKARTA II" w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA II" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji "NOWA SUPERKARTA II" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji "NOWA SUPERKARTA II" Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 7 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "NOWA SUPERKARTA II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.