Drugie oświadczenie PLAY w sprawie telefonu Samsung SGH-L760

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 30

Kolejne oświadczenie sieci Play skierowane do nabywców telefonu Samsung SGH-L760.

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE SAMSUNGA SGH-L760

Pragniemy poinformować naszych Klientów o możliwości wystąpienia problemu z otrzymywaniem SMS’ów, w niektórych telefonach Samsung L760 sprzedawanych przez sieć PLAY od 31 sierpnia do 7 września br.

Operator PLAY w ciągu najbliższych trzech dni skontaktuje się telefonicznie z każdą z osób, która zakupiła powyższy model telefonu w celu zweryfikowania wystąpienia ewentualnego błędu w oprogramowaniu. Klientów, w telefonach których pojawił się problem, konsultanci zaproszą do najbliższych punktów sprzedaży bądź serwisowych PLAY, gdzie podczas jednorazowej wizyty zostanie wymienione oprogramowanie. Dzięki temu problem zostanie wyeliminowany.

Jednocześnie informujemy, iż od dnia dzisiejszego wszystkie sprzedawane klientom aparaty telefoniczne funkcjonują prawidłowo.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i jednocześnie zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby je zminimalizować.

PLAY dziękuje firmie Samsung za szybką interwencję, która pozwoliła wspólnie rozwiązać problem.

Opinie:

Opinie archiwalne (30):

Komentuj

Komentarze / 30

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    detomaso pisze: 2007-09-08 07:26
    spokoloko ...z tym ze jakos germanos nie potrafil sie dogadac z samsungiem kto poniesie koszty i bez sensu musielismy czekac dluzej ... play jest nowym operatorem , uczy sie na bledach ... ?? w sumie to nie bo ten sam problem juz byl z modelem z 400 ... amatorszczyzna ... lipton jesli chodzi o wybor telefonow w ofercie dostepnych od reki jest max 7 modeli ... niby to 3g ale nie jest to powod do tlumaczen ...
    0
  • Users Avatars Mini
    detomaso pisze: 2007-09-08 07:28
    z drugiej jednak strony jesli klient ma isc do salonu orange era czy np do plusa ...hehe ... to zabija go wszystko majacymi telefonami typu se k310 shit !! w play najcienszy telefon na pokladzie ma 1.3 mpix foto , 3g umts , slot na karty i karte w zestawie min 512 ... to sie liczy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    detomaso pisze: 2007-09-08 07:30
    po trzecie na razie sam nie kupie playa ... w pracy korzystam z telefonu z ich logiem ... podstawowy i jedyny minus to wynajmowany zasieg ... czeste problemy z polaczeniem , zajetosc sieci ... itd ... a oferta najlepsza na rynku ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mikey pisze: 2007-09-08 12:07
    ~detomaso, ty chyba mylisz pojęcie telefonu. Teraz już wszystko to multimedialne kombajny, a dzwonienie staje się coraz bardziej poboczną funkcją... Co do K310i - widać, że nie znasz się na rynku, każdy producent określa grupę docelową użytkowników danego modelu, i pod oczekiwania tej grupy go wyposaża. Nie można skreślać jakiego modelu, tylko dlatego, że w Twojej wiosce im lepszy telefon, tym większy kozak jesteś i musisz mieć zawsze lepszy niż dzieci na podwórku. Dorośnij
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz pisze: 2007-09-08 12:12
    `detomaso `mikey - ja mam k300i i chociaz moglbym sobie pozwolic prawie na kazdy telefon,to nie wymieniam bo nie mam potrzeby. `mikey-masz racje
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostmaestro pisze: 2007-09-08 12:17
    detomaso sorry koles ale ja mam play i sgh z170 i dzwonie wszedzie i jakos jest dobra to se pujdz do plusa orange czy ery to se kupisz co chesz a od play wara co szczeka ci opadła młody operator a tak zamieszał na rynku ze starca szczeka opadła i nic nie potrafia zrobic tylko małe kosmetyczne zmiany w taryfach niewielkie róznice a do plya podwyzka bo sa w zmowie cenowej zeby play wymienkło co
    0
  • Users Avatars Mini
    edyta pisze: 2007-09-08 14:09
    każdy kupuje telefon na jaki na ochote, jaki mu sie podoba i na jaki go stać...to jets indywidualna sprawa...co do Play i tej usterki z Samsungiem to zareagowlai prawidłowo i syzbko więc niedługo wszyscy o tym zapomną...
    0
  • Users Avatars Mini
    bob pisze: 2007-09-08 14:58
    a ja mysle ze tak szybko ludzie tego playowi nie zapomna. poza tym jeszcze musza popracowac nad swoja oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    uniform pisze: 2007-09-08 15:43
    zapomną zapomną wkurza mnie tylko jedno że jest tak mało telefonów do wyboru i to w całej polsce a oni nic z tym nie robią
    0
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2007-09-08 16:59
    Jak zwykle dali ciała. Nic nie jest do końca przygotowane. A teraz ten głupawy pomysł z torbami na głowie ( pracownicy firmy Play przebrali się bo jest im wstyd, że pracują w takiej firmie)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2007-09-08 18:28
    Podoba mi się takie stanowisko. Szybko wykryta nieprawidłowość i jeszcze szybsze jej usunięcie. Brawo Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    pstryk pisze: 2007-09-08 20:47
    przynajmniej potrafią przyznać się do błędu i dośc szybko go naprawić. taka taktyka to podstawa w drodze do zatrzymania przy sobie klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2007-09-08 20:53
    widze, ze tu wielu szczekajacych zebami na play :P pewnie macie umowy na 2 latka w Plusie/Orange ? albo mixa na 36mies z Nokia 2610 za 1 pln ? ;) No fakt, szlag moze czlowieka trafic.. jak musi czekac 2-3 latka na koniec umowy w najtanszym Orange ;) Wybaczcie za zjadliwosc, ale poza tym ze dali ciala z samsungami, to nie jest tak zle jak niektorzy tu wypisuja. Byc moze wypisuja z zalu.. jak to bylo kiedys w reklamie puga307...zazdrosc-straszna rzecz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    alos pisze: 2007-09-08 22:47
    Ludzie, Boże o co wam chodzi wogóle. Play znaczy ktoś od nich zauważył problem, tak przynajmniej mówi się u jednego z trzech dużych hehehe i co i nie czekali aaa może się uda, może jakieś grono ludzi wybierze się do serwisu itd. PLAY BRAWO!!!!!!!!! - przyznaliście się i dbacie aby klienci nie mieli problemów. Podejście prokonsumenckie jest ok. Mi umowa w erze kończy się za 3 miesiące także spadam do was :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pstryk pisze: 2007-09-09 11:58
    no i mamy odpowiedź...jednak w polskim społeczeństwie chwali się uczciwośc. Dobrze wiedzieć, że jest op. który szanuję swoich klientów. tyle chciałem dodac jeszcze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misyo pisze: 2007-09-09 12:50
    Zmieniłem abo na playa 3 miesiące temu z biznesowego plusa. Dzwonie jak dzwoniłem czyli kiedy chce i jak chce. Pomijając to, ze dostałem fajny telefon za zika to moje rachunki są dokładnie o 100zł niższe. A wali mnie co za logo sie na wyświetlaczu pokazuje. Rachunek spadł z 250pln na 150pln. I to jest fakt dla którego kolejne telefony w moich firmach przeniose do PLAYa. I nie ma sie co podniecać... Nikt nie robił mi łaski z telefonem (plus chciał 486pln za n70 golasa gdzie play 199 za n73). Tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-09-09 18:24
    No i dobrze - przyznali się i chwała im za to,a ja mam od czerwca PLAYKartę ,i sobie bardzo chwalę - jest dla mojego profilu NAJLEPSZY i moim skromnym zdaniem nie ma w PL lepszej alternatywy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcello-1 pisze: 2007-09-09 20:02
    heheh a podobno samsungi sa najlepszi i niezawodne a tu prosze kolejny felerny model zaczeło sie od Z400 (nie czytał kart pamięci) teraz L760 hmmm ciekawe co dalej może czas na reszte samsungów...
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:42
    PLAY jest uczciwy nie to co reszta w orange jak by były wadliwe samsungi to by je sprzedawali za 1zł i wmawiali klientowi że działają poprawnie
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:47
    w grudniu kończy mi się umowa mix w plusie i przechodzę do Play Karty
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:48
    polecam wszystkim którzy chcą mieć tanie stawki do wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:49
    a jak doładujecie za 150zł dostaniecie 150zł i będziecie mieli min/ 25gr sms/8gr mms/8gr
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:50
    tyle chciałem dodać
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:50
    po prostu polecam i nara
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank1410 pisze: 2007-09-09 22:50
    narka wszystkim
    0
  • Users Avatars Mini
    irzi pisze: 2007-09-10 02:08
    Nie rozumiem komentarzy typu PLAY DAŁ CIAŁA ! Wg mnie to bardzo dobrze o nich świadczy że szybko zareagowali i naprawili swój błąd ! De facto nie swój błąd tylko Samsunga ! A poza tym to jest podobnie jak z samochodami - nawet takim markom jak Mercedes czy BMW przydarzają się wpadki, że coś jest nie w porządku ale szybko reaguja i wzywają na akcje serwisowa ! Już nie raz tak było i to tylko świadczy dobrze o producencie !
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus pisze: 2007-09-10 11:32
    firma nie ukrywa zaistniałego problemu oficjalnie przedstawia powstale kłopoty z softem aparatu, dodatkowo bardzo fair wyjasnia zaistniala sprawe informujac nie tylko zainteresowanych uzytkownikow samsunga.
    0
  • Users Avatars Mini
    jola pisze: 2007-09-10 11:37
    dokładnie, zgadzam sie z moim przedmowca...cała zlosc została skierowana w strone Play, który w zasadzie jest niewinny...na szczescie całą sprawa została szybko zazegnana i zbyt duza liczba tych telefonow nie została sprzedana...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misyo pisze: 2007-09-10 15:14
    Heh a co można było powiedzieć o Siemensach? Które byy sprzedawane w punkcje i wszyscy dokładnie wiedzieli ze telefony mają stary wadliwy soft i ze klient wróci za pare dni... Szły jak świerze bułeczki i każdy mial to w nosie...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2007-09-11 16:11
    a skad według Ciebie wsyzscy mieli wiedzuec,że te softy sa uszkodzone??to sa jakies zupelnie bezpodstawne oskarzenia, ktore mijaja sie z prawda...a sytuacje takie jak w Play z Samsungiem zdarzaja sie u kazdego operatora...nikt nie jets idealny...a Play szybko roziwazal i naprawil problem we wpsolpracy z samsungiem...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: