Kolejne oświadczenie sieci Play skierowane do nabywców telefonu Samsung SGH-L760.
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE SAMSUNGA SGH-L760
Pragniemy poinformować naszych Klientów o możliwości wystąpienia problemu z otrzymywaniem SMS’ów, w niektórych telefonach Samsung L760 sprzedawanych przez sieć PLAY od 31 sierpnia do 7 września br.
Operator PLAY w ciągu najbliższych trzech dni skontaktuje się telefonicznie z każdą z osób, która zakupiła powyższy model telefonu w celu zweryfikowania wystąpienia ewentualnego błędu w oprogramowaniu. Klientów, w telefonach których pojawił się problem, konsultanci zaproszą do najbliższych punktów sprzedaży bądź serwisowych PLAY, gdzie podczas jednorazowej wizyty zostanie wymienione oprogramowanie. Dzięki temu problem zostanie wyeliminowany.
Jednocześnie informujemy, iż od dnia dzisiejszego wszystkie sprzedawane klientom aparaty telefoniczne funkcjonują prawidłowo.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i jednocześnie zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby je zminimalizować.
PLAY dziękuje firmie Samsung za szybką interwencję, która pozwoliła wspólnie rozwiązać problem.