21 października Ewa Soroka została dyrektorem marketingu w CANAL+ Polska.
Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.
Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu.
Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako Head of Subscribers Growth oraz Dyrektor Produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla największych tytułów z portfolio RASP – portalu Onet.pl, dziennika Fakt i serwisów takich jak Fakt.pl, BusinessInsider.pl, Newsweek, Przegląd Sportowy i Forbes.
Wcześniej zajmowała stanowisko Head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl, oraz była związana z Media Impact Polska.
Prezesem zarządu CANAL+ Polska jest Edyta Sadowska.