Joanna Lewandowska została nowym dyrektorem strategii sprzedaży telefonów komórkowych Motorola w Polsce. Joanna Lewandowska odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży we wszystkich segmentach polskiego rynku telefonów komórkowych oraz koordynuje pracę całego działu. Jej głównym regionalnym zadaniem jest zarządzanie sprzedażą telefonów Motoroli dla grupy T-Mobile w Polsce, Czechach, Słowacji i Chorwacji.
Grzegorz Podgórski objął regionalną pozycję dyrektora ds. kluczowych klientów i będzie koncentrować się na rozwoju współpracy z grupą Orange w Polsce, Rumunii i na Słowacji. Od marca br. rozpocznie również pracę Piotr Żelakiewicz, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i wzmocnienie pozycji Motoroli w Polkomtel S.A. Natomiast od ponad roku marketingiem telefonów komórkowych w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja i Słowenia) zajmuje się dyrektor Małgorzata Matusiewicz.