We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce.
W minionym miesiącu serwis TVP VOD odwiedziło ponad 2,4 mln użytkowników, a jego średni czas oglądania wyniósł niemal 3h i 40 minut. To najlepszy od dwóch lat wynik platformy. Serwis streamingowy Telewizji Polskiej zajął dzięki temu drugie miejsce na rynku w tej kategorii, plasując się za Netflixem.
Według badania Mediapanel PBI TVP VOD zdobył 8,13 proc. udziału w całkowitym czasie korzystania z platform streamingowych VOD i OTT i wyprzedził takie serwisy, jak Disney+, Amazon Prime Video czy Canal+ Online.
We wrześniu 2024 TVP VOD zanotował także najlepszy od 2022 roku wynik pod względem liczby użytkowników odtwarzających materiały wideo oraz liczby odtworzeń wideo.
W TVP VOD rośnie też udział oglądających kanały telewizyjne na żywo. Od kilku miesięcy pierwsze miejsce pod tym względem niezmiennie zajmuje TVP Info.
TVP VOD to największa w Polsce biblioteka wideo na życzenie. Serwis oferuje ponad 86 tysięcy materiałów, w tym wszystkie kanały TVP na żywo, polskie i zagraniczne filmy i seriale, prawie 500 spektakli Teatru Telewizji, ponad 3 tysiące produkcji zrekonstruowanych cyfrowo oraz bajki i materiały edukacyjne dla dzieci.