Dwie chińskie marki przeniosły swoje regiony z Warszawy do Dusseldorfu

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Dwie chińskie marki przeniosły swoje regiony z Warszawy do Dusseldorfu

Dwie chińskie firmy przeniosły swoje oddziały regionalne z Warszawy do Dusseldorfu.

Huawei CBG w czwartym kwartale 2022 roku połączył europejskie oddziały biznesowe (Europę Zachodnią i CEE) w jedną organizację (Huawei CBG Europe) z siedzibą w Dusseldorfie.

Podobna sytuacja jest z OPPO. Polska należy do regionu europejskiego z centralą w Dusseldorfie. Należą do niego wszystkie europejskie kraje, w których obecna jest marka OPPO (poza Turcją). Region nie jest w Warszawie od drugiej połowy 2022 roku.

Nie wiemy, czy również OnePlus należy do tego samego regionu. Czekamy na potwierdzenie z działu PR tej marki. OnePlus jest w Polsce marką OPPO i firmy prowadzą wspólną sprzedaż swoich urządzeń.

Do regionu europejskiego, którego centrala znajduje się w Warszawie należy za to na pewno marka realme – z tej samej grupy kapitałowej. Nie wiemy jakie kraje są w tym samym regionie.

W Polsce są także siedziby regionalne Infinixa i Xiaomi.

Infinix należy do regionu Wschodniej Europy z centralą w Warszawie. Do tego regionu należą także Czechy, Słowacja, kraje bałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia), Bałkany, Rumunia, Bułgaria, Grecja.

Nie wiemy, czy do tego regionu należy także Tecno (z tej samej grupy kapitałowej). Czekamy na informację z agencji PR tej marki.

W Xiaomi w ostatnich miesiącach nic się nie zmieniło i Polska nadal jest w regionie CEE&Nordics, którego centrala znajduje się w Warszawie.  Do tego regionu należy w sumie aż 27 państw.

W przypadku Samsunga europejska centrala firmy znajduje się w Londynie. Do niej raportują wszystkie kraje europejskie.

W Motoroli także nigdy nie było centrali regionu w Polsce. Polska jest częścią micro regionu CSEE (Polska i kraje na południe od PL jak Czechy, Słowacja +bałkańskie + Ukraina). Dwa centralne ośrodki Motoroli w Europie to Madryt i Mediolan.

W Polsce ma swoje biuro także Apple, ale nie wiemy do jakiego kraju musi raportować i czy jest to biuro „na region”.

Czekamy także na informację o regionalnym statusie marki Honor.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: