Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
3 listopada startuje świąteczna kampania reklamowa T-Mobile z udziałem jednego z najlepszych piłkarzy na świecie - Roberta Lewandowskiego.
Twarzą świątecznej kampanii reklamowej jest Robert Lewandowski, który kontynuuje w ten sposób swoją współpracę z T-Mobile. Polskiego piłkarza zobaczymy w dwóch spotach telewizyjnych. Pierwszy, 30 sekundowy, promować będzie nowoczesne taryfy JUMP! – rozmowy, SMS, MMS bez limitu do wszystkich sieci wraz z Samsungiem Galaxy Ace 4 i ekranem ZOOM.ME WiFi na prezent za 59,99 zł miesięcznie.
Drugi, krótszy spot reklamowy – odnosi się do oferty Internetu mobilnego, w której otrzymujemy przepiękny router ZOOM.ME 3G z Internetem do domu od 49,99 zł miesięcznie.
Reżyserem świątecznych spotów telekomu jest Trevor McMahan, podwójny laureat Złotych Lwów i Young Director Award. McMahan tworzył również dla takich marek jak
McDonald’s czy Google. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.