Everything Everywhere podał, że zmienia swoją nazwę na EE. EE będzie marką komunikowaną na rynku konsumenckim, ale będzie to marka obecna równolegle z obecnymi brandami T-Mobile i Orange. Marka EE zostanie wykorzystana w komunikacji usług LTE/4G. Duże testy nowej technologii rozpoczęły się właśnie w Londynie, Bristolu, Cardiff i Birmingham. Jeszcze w tym roku w zasięgu LTE ma znaleźć się ponad 20 mln osób. W 2013 r. zasięg 4G ma osiągnąć poziom 70% pokrycia populacji, a w 2014 r. 98%. Miasta, które w tym roku otrzymają LTE to: London, Edinburgh, Cardiff, Belfast, Birmingham, Bristol, Derby, Glasgow, Hull, Leeds, Liverpool, Manchester, Newcastle, Nottingham, Sheffield i Southampton.
EE zaprezentowało także nowe portfolio urządzeń LTE:
Samsung Galaxy SIII LTE
Nokia Lumia 920
Nokia Lumia 820
HTC One XL
Huawei Ascend P1 LTE
Huawei E589 Mobile WiFi
Huawei E392 Mobile Broadband stick
EE przedstawiło dziś także nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu z wykorzystaniem łączy światłowodowych. Zasięg to 11 mln gospodarstw domowych do końca 2012 r. Nowe sklepy EE będą oferowały usługi pod trzema markami.