@pl.orange.com zamiast @orange.com

Newsy
Opinie: 12

Orange zmienił domenę, z której będzie przesyłał klientom e-faktury. Rachunki będą wysyłane z subdomeny @pl.orange.com, a nie jak dotychczas z @orange.com. Nowa domena wykorzystuje standardy DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance), SPF (Sender Policy Framework) oraz DKiM (DomainKeys Identified Mail), które ułatwiają serwerom odbierającym pocztę odróżniać oryginalne przesyłki od spamu. Wysyłka e-maili z nowej domeny ograniczy ataki phishingowe.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-06-10 12:48
    Orange Polska - najbardziej znienawidzony operator w kraju? :-)
    -3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-06-10 13:32
    Najgłupszy wpis powyżej? Czy jeszcze coś głupszego wymyślisz?
    -2
  • Users Avatars Mini
    momo pisze: 2015-06-10 14:22
    @asf: a co nie jest to prawda? czy to jest operator "uczciwy" wobec klientów? co jest więc głupsze : treść pierwszego posta czy twój nic nie wnoszący komentarz? a co do samego orange to zmiana nie zapowiedziana podobnie jak częste zmiany adresów do korespondencji i regionów obsługujących klientów usług stacjonarnych. zaniżanie prędkości internetu, konieczność opłacania łącza dla neo ....tak to operator wspaniały
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2015-06-10 14:30
    dalej błędnie działająca strona - nowe wcielenie które jest poprawiane od chyba już dwóch miesięcy i nic sobie z tego nie robią, spadająca jakość Internetu i zanizanie prędkości przesytu, zagmatwane regulaminami umowy o cenach abonamentu nie wspomnę . - liczne upusty dodatki itp. choć na jakość rozmów nie narzekam mam dosyć tej firmy i powiedziałem już że rezygnuje z dwóch numerów ponad 10 lat.
    5
  • Users Avatars Mini
    Klient pisze: 2015-06-10 15:02
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.:) Ja jestem z Orange zadowolony. Tyle w temacie. Pozdrawiam
    -7
  • Users Avatars Mini
    Inco pisze: 2015-06-10 19:13
    Popieram krytyków. Firma badziewna! Nic się w niej nie zmieniło od czasów TPSA. Jakość obsługi klienta żenująco niska, zasięg LTE nie powala, a "pomyłki" na fakturach na porządku dziennym. Orange to bezwzględnie najgorszy z polskich operatorów.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-10 23:55
    Widzę że nic się nie zmieniło na lepsze od czasów kiedy to odszedłem z tej firmy ;-) Burdel taki jaki był, to jest, albo jeszcze większy. Pomarańczka już zgnita i lekko spleśniała wędruje ku wysypisku śmieci...
    -3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-06-11 14:38
    Podobnie jak twoje komentarze rodem ze śmietnika, ja nie mam problemów z orange.Wybrałbym ich ponownie, napewno nie wybrałbym pseudosieci plaj.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-11 19:27
    bo Ty gówniany klient jesteś, który korzysta z telefonu jak stary dziadek senior. No to i jakie masz mieć problemy.
    -4
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-06-13 17:06
    Problem to ty masz pętaku psychiczny, nazywa się orangofobia.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-06-14 01:38
    no pogadaj, se, pogadaj... wyżyj się bo Ci w gaciach za gorąco i "rozum" Ci się przegrzewa.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-06-15 20:15
    Lepiej mieć rozum niż być pętakiem-orangofobem z podkarpackiego zadupia. Pewnie cię wszyscy operatorzy już mają dość i tych twoich durnot.
    2

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: