Effie 2016 dla PLAY, Orange, Virgin Mobile, Huawei i Samsunga

Newsy
Opinie: 1

Dziś ogłoszono wyniki konkursu Effie 2016. Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix (Long term marketing excellence) - otrzymały agencje i domy mediowe: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC oraz PLAY za kampanię WSZYSCY PRZECHODZĄ DO PLAY.

Srebrne Effie (dobra konsumenckie) otrzymali Huawei i OMD za kampanię Make it Possible - Huawei P8.

Srebne Effie (dobra konsumenckie) otrzymali również Samsung i Leo Burnett za kampanię Next is now.

Brązowe Effie (Telekomunikacja) wylądowało w Virgin Mobile, Mindshare Polska oraz Lubię to za kampanię Daj się rozpieścić.

Podczas gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej brązowym Effie nagrodzono także dwie kampanie Orange. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja.

Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu. 

nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” dotyczącą dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za 9 zł miesięcznie.

Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:

  • Wyzwanie strategiczne i przyjęte cele
  • Idea komunikacyjna
  • Rozwinięcie idei w działania reklamowe
  • Efekty komunikacji

Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: