Dziś ogłoszono wyniki konkursu Effie 2016. Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix (Long term marketing excellence) - otrzymały agencje i domy mediowe: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC oraz PLAY za kampanię WSZYSCY PRZECHODZĄ DO PLAY.
Srebrne Effie (dobra konsumenckie) otrzymali Huawei i OMD za kampanię Make it Possible - Huawei P8.
Srebne Effie (dobra konsumenckie) otrzymali również Samsung i Leo Burnett za kampanię Next is now.
Brązowe Effie (Telekomunikacja) wylądowało w Virgin Mobile, Mindshare Polska oraz Lubię to za kampanię Daj się rozpieścić.
Podczas gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej brązowym Effie nagrodzono także dwie kampanie Orange. Obie zostały nominowane w kategorii Telekomunikacja.
Orange na kartę otrzymał nagrodę za kampanię „Kiosk” z maja tego roku. Dotyczyła oferty dla przenoszących numer do Orange, którzy za 28 zł otrzymywali rozmowy i smsy bez limitu oraz 14 GB internetu.
nju mobile otrzymało statuetkę za kampanię „nju dodatkowy” dotyczącą dodatkowego numeru, jaki można dokupić do posiadanego już w nju numeru z rachunkiem, za 9 zł miesięcznie.
Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:
Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.